Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jub sanoi:
Vituttaa nämä mukamas-Amerikan tietäjät joiden tieto perustuu Frendeihin, Sinkkuelämään ja Irvipuheluihin.

:curs:

Vituttaa ne Amerikan ihannoijat jotka antava Jenkkilän lähettää joka päivä isoja proomuja merelle joiden pohjat avataan aluevesirajan ylityttyä - arvaatko millä nämä mailman herruuden ylläpitäjät täyttää ne kun maalla olevia kaatopaikkoja ei pahemmin supportoida rannikolla.. :)

No ei se oikeesti vituta toivon vaan että presidentiksi ei päätys kumpikaan noista idiooteista jotka on edolla :)

ei oo duunia->ei oo rahaa->perhe elätettävänä->eukon kanssa menee vitun huonosti->ei voi lähteä kävelee kun ei viitti jättää ipanoita->ei voi hypätä jojoon, koska pitää huolehtia ipanoista->kitara kanissa->auto paskana ja katsastus edessä->koulussa vielä kolmekymppisenä->vitun huonolla hapella kaikenkaikkiaan.

Ennen sentään lohdutti se, että aina voi nirriä ittensä. :wall:

RautaKeisari sanoi:
ei oo duunia->ei oo rahaa->perhe elätettävänä->eukon kanssa menee vitun huonosti->ei voi lähteä kävelee kun ei viitti jättää ipanoita->ei voi hypätä jojoon, koska pitää huolehtia ipanoista->kitara kanissa->auto paskana ja katsastus edessä->koulussa vielä kolmekymppisenä->vitun huonolla hapella kaikenkaikkiaan.

Ennen sentään lohdutti se, että aina voi nirriä ittensä. :wall:

Älä ota sitä vakavasti
Älä ota sitä vakavasti
En tahdo neuvoa, mutta kuuntele Teuvoa
Älä ota sitä vakavasti
Älä painu synkkyyteen
Illalla taas tavataan ja lauletaan uudelleen
Älä ota sitä vakavasti
Tää on vain elämää
Ensi tuoppi halkeemiin ja eihän se siihen jää :kippis1:

Jälleen kerran vammat tulee lämmitellessä... selkä sanoi naks polvien yläpuoleltavedossa...tulee vähän pidempi "kevyt viikko".

hzero sanoi:
Suomen ilmavoimillahan sitä on ollut käytössä ja pitkään =) tosin vähemmän kudottuna versiona :)
Joo mikäs tossa. Jatkuvuuden symboli tuo taisi alunperin ollakin ennenkuin natsit ottivat käyttöönsä. Harmi sinänsä.

Meni 250e lainavahvistin paskaksi
autosta meni käsijarruvaijeri poikki
autosta meni pakoputki poikki
Tyyppi jolle myin toisen koneen osissa niin sanoo, että ei saa toimimaan.

No pitää vähän sumplia ja saa asiat taas kuntoon
:(

Proteos sanoi:
Joo mikäs tossa. Jatkuvuuden symboli tuo taisi alunperin ollakin ennenkuin natsit ottivat käyttöönsä. Harmi sinänsä.
Tuosta en ole kuullut, mutta hyvän elämisen ja voiton symbolina siitä on viitteitä. Yleisesti tunnistettu auringon ja hyvyyden symbolina.

Edit:
Löytyihän se hakaristilippummekin:
fi-pres.gif

Linkistä: http://flagspot.net/flags/fi-pres.html

Uber-Gott sanoi:
Tuosta en ole kuullut, mutta hyvän elämisen ja voiton symbolina siitä on viitteitä. Yleisesti tunnistettu auringon ja hyvyyden symbolina.
joo luulin että puhuitte niistä lipuista mitä lennostossa on käytössä. Niissä on joissakin hakaristi keskellä... en tosin usko että on käytössä enää. Hakaristi on siis alunperin jatkuvuuden symboli muistaakseni.

edit. vittu mä olen jäässä. Puhuttiin vissiin sittenkin samasta asiasta.

Otin takas muijan joka petti mua viime vuoden lopulla, alkukesästä alettiin taas seukkaan "jatkoaika" ym...
Tein kesällä työsopimuksen ulkomaan komennuksesta (saksa 2v)...
Yhdessä järjesteltiin asioita, mun piti muuttaa edeltä, muijan loppuvuodesta perästa...
Olen ollu täällä nyt kuukauden ja tää muija soitti mulle ettei pääsekkään muuttamaan ??? no kuulin yhdeltä kaverilta heti, et sehän saatana pyörii mun yhden ex-parhaan kaverin kanssa suomessa...
Vittu että kaduttaa oma tyhmyyteni, kyllä ihmislapsi pääsis helpommalla ku eläis vaan järjellä eikä tunteellä...
Nyt on mieli "korkeella" ku on yksin uudessa maassa ilman kavereita ja kielitaitoa...

Vittu tämän koulun kanssa. Menee ihan päin helevettiä. 5 uusintakoetta tulossa! Siis ei jumaliste! Ja projektityöt vielä päälle. Tein radikaalin peliliikkeen ja pistin salikortin jäihin siksi aikaa kunnes olen saanut kouluhommat alta pois. Tuleepahan jotain tulosta!
Rahaakaan ei ole yhtään, kun ei kerran ole töitäkään. Naisasioista ei tietookaan. Helvetti.
Perkele tästä kuopasta on vaan yks suunta ja se on ylöspäin!

Nyt menee hyvin vituttaa ainoastaan kaverit ketkä lässyttää olevansa natuja, Kerpele vaikka olen vanha ja tyhmä niin tiedän mihin voi päästä nauna puolessa vuodessa ja mihin ei.

Ja sitä paitsi siinäkään ei vituta muu mutta kun itse ei saa roippeita mistään ja puolet kavereista on kesto kuureilla saatana.

:curs:

Mikkeliläinen liimanhaistelijajengi on kusettanut firman nettikauppaa jo kuukauden, tarvis jumalauta seurata niitä laskuja tarkemmin. :curs:

Voi jeesus noita naisia. Pikkuisen ristiriitaa jos matkustaa viikonlopuksi 400 km luokseni kertomaan, että ei tiedä oikein mitä haluaa, vaikka ei ole vielä mitään kummempaa peliä edes ollut.

Jee jee ja bensaa haistelemaan, jotta tää flunssanokka aukeis :curs:

Dragon sanoi:
Voi jeesus noita naisia. Pikkuisen ristiriitaa jos matkustaa viikonlopuksi 400 km luokseni kertomaan, että ei tiedä oikein mitä haluaa, vaikka ei ole vielä mitään kummempaa peliä edes ollut.

Jee jee ja bensaa haistelemaan, jotta tää flunssanokka aukeis :curs:

Eli kyseinen henkilö oli erittäin kiinnostunut susta, mutta kaipasi vakuutteluja / rohkaisua sulta asiasta…

almerigo sanoi:
Eli kyseinen henkilö oli erittäin kiinnostunut susta, mutta kaipasi vakuutteluja / rohkaisua sulta asiasta…

No juu näin minäkin luulin mutta kun ei ole kuulemma näin yksinkertaista. Varmaan toi välimatka...

Back
Ylös Bottom