Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mitäs kaikkea sulla oli seinässä kun pääsulake tuolleen lämpeni?

Kylpparin valot ja kaytavan ja keittion valot paalla, liesi ja uuni paalla. Niin ja sit suihku. Meilla kun ei ole kaasua ollenkaan vaan kaikki toimii sahkolla :jahas: Ei sen pitaisi periaatteessa tostakaan ylikuumeta koska kamppa on kuitenkin mitoitettu 2-3 ihmisen asunnoksi. Siella on varmaan ollut joku perus dodgy connection minka DIY sahkomies on aikoinaan vasannyt.

Soitin vuokraisannalle paivalla ja kerroin etta sulake oli mennyt kokonaan paskaksi. Sahkomies oli silloin tulossa klo 15 (4h sitten) ja vuokraisanta lupasi ilmoittaa etta saavatko sahkot korjattua. Taalla ma olen yha yliopistolla koska vuokraisannasta ei kuulu, sen kotinumerosta ei vastata eika mulla ole kannykkanumeroa ja vituttaa menna kotiin jos siella ei ole sahkoja. Suomalaisiin asuntoihin tottunut ei voi edes kasittaa miten kylma takalaisessa laminaattilattiaisessa opiskelijakampassa voi olla...

Soitin vuokraisannalle paivalla ja kerroin etta sulake oli mennyt kokonaan paskaksi. Sahkomies oli silloin tulossa klo 15 (4h sitten) ja vuokraisanta lupasi ilmoittaa etta saavatko sahkot korjattua. Taalla ma olen yha yliopistolla koska vuokraisannasta ei kuulu, sen kotinumerosta ei vastata eika mulla ole kannykkanumeroa ja vituttaa menna kotiin jos siella ei ole sahkoja. Suomalaisiin asuntoihin tottunut ei voi edes kasittaa miten kylma takalaisessa laminaattilattiaisessa opiskelijakampassa voi olla...

Olen minä joutunut viettämään aikaa -20 pakkasessa asunnossa ilman sähköä ja takkaa. Mutta sitä varten mulla on vaatteita kaapissa.

Ja kerrohan Taneli, mikä tossa nyt oli vikana? Normaali kirjoitusvirhe, nyt se kaktus pois perseestä..

No, joo mutta sen kirjoitusasun voi vielä tarkistaa mikäli se on aivan hirveä ja muokata sitä luettavampaan suuntaan. Se on ihan kirjoittajan itsensä kuin lukijankin kunnioittamista ettei kirjoiteta niin, että lukutaitoinen ihminen ei saa tekstistä mitään selvää. Kirjoitusvirheitä nyt sattuu kaikille, mutta asia erikseen kirjoittaa tosiaan niin, että teksti muistuttaa enemmän siansaksaa kuin äidinkieltä.

Mua vituttaa se, että menin avaamaan suuni pitkäaikaiselle yhdelle parhaalle kaverilleni hänen nykyisen muijan mahdollisista hölmöilyistä. Nyt on sitten välit vähän niin ja näin, saa nähdä miten tämä tilanne tästä etenee. Näitä juttuja kun silminnäkijöiltä kuulin en omaan tapaani säästellyt sanojani arvostellessani ko. naishenkilöä ja kaveri jostain myös sai kuulla nämä kauniit adjektiivit jota kyseisestä muijasta käytin. Tiedän tämän naisen suhteellisen pitkältä ajalta ja olen kuullut useista lähteistä kaikenlaisia juttuja, mutta ilmeisesti minä nyt pelkästään kaverille ilmoittaessani olen ihminen joka jauhaa suurenneltua paskaa hänen tyttöystävästään kaikille.

^Asian kieltäminen on ihmisen ensimmäinen luonnollinen reaktio ikävään informaatioon. Ehkä ne välit paranee taas, jos kaveri saakin selville kaiken olleen totta.

Minua vituttaa kun on vatsa sekaisin ja omat pierut haisee niin uskomattoman hirvittävältä, ettei niitä itsekään kestä.

^Asian kieltäminen on ihmisen ensimmäinen luonnollinen reaktio ikävään informaatioon. Ehkä ne välit paranee taas, jos kaveri saakin selville kaiken olleen totta.

Olivat tyttöystävänsä kanssa jutelleet ja yhdessä tuumin tulleet päätökseen, että kuulemma minä suurentelen asioita (jos kerron ne kaverilleni sellaisena kuin ne kuulin) eikä niitä tarvitse levittää enää yhtään kenellekään. Vittu jos melkein 10-vuoden kaveruuden jälkeen kaverilla ei ole mitään luottoa meitsin sanomisiin, saa mun puolesta olla entinen kaveri. Tämä muija on vielä stereotypinen perheen ainoa lapsi, joka osaa hienosti väistää kaiken häneen kohdistuvan paskan ja syyttää ympärillä olevia ihmisiä. Siellä on asiasta keskustellessa varmaan tirahtanut klassinen itkudefenssi ja tämän jälkeen ollaan sovittu että kaikki nämä minun kertomat jutut on paskapuhetta.

Naiset taas jälleen kerran. Lopetan haaveilemisen parisuhteesta.

Unirytmi nyt lomalla mennyt kyllä niin sekasin että heräsin 18.00, joten en tietenkään mitään unta saa. Päätinpä sitten yhden maissa mennä salille kun ei tästä nukkumisesta mitään tule. Puol tuntia käveltyäni muistin salin edessä että salikortti oli jäänyt lompakkoon sohvalle. Eikun vain takasin himaan ja ruuat ja kahvit naamariin ja uusi yritys :)

Julkinen terveydenhuolto ja ulkomainen lääkäri. En ole rasisti mutta nuo kieli- ja ammattitaidottomat konitohtorit vois painua helvettiin!

4eebc.jpg

Oli kuusta palamassa takassa ja juuri kun käänsin makkarahalsteria niin pihkatasku poksahti ampuen kekäleen kämmenselälleni. Ei iso vamma ja tuskatonkin on, mutta peukalon liikuttaminen tuntuu snadisti epämiellyttävältä.

Tää päivä on ollut loistava muutamaa vituttavaa asiaa lukuunottamatta:

a) Ei jumalauta voitu infota etukäteen että tunnit on peruttu, eli poljin pyörällä iha turhaa koululle. (Onneks oli salikamat repussa, menin salille :david: )
b) Siwasta oli banaanit loppu! Ei saatana.
c) Oot laittanut 2 kanamunaa pyödälle valmiiksi, menet takaisin jääkaapille kunnes kuulet *plöts* äänen. Ei vittu, toinen kanamunista vieri pyödältä lattialle ja meni rikki.

Olivat menneet pudottamaan satasen kuussa opintorahaa. Hieman harmittaa kun meni muutaman kuukauden säästöt sitten siihen. Ennen riitti juuri ja juuri vuokraan ja nyt jään -100 € tappiolle jo pelkästä vuokrasta. Siihen päälle 200 € safkat joka kuukausi.

Vanhempien tulojen takia tiputtivat, mutta eihän se ole heidän asiansa täysi-ikäistä elättää. Saako tämmöne ammattikoululainen revittyä lisää rahaa mitenkään? Iltatöitä on jo pari kuukautta etitty.

Jahas, sahkot meni. Soitin vuokraisannalle illalla koska paasulake savusi ja muovikoppa ymparilla oli jo vahan mustunut. Vuokraisanta kaski odottamaan aamuun etta saa sahkomiehen paikalle ja sanoi etta sahkojen kayton pitaisi olla ok taman illan aikana mikali boksi ei kuumene enaa. Asken sitten koko paska rajahti, sahkot menivat poikki ja paasulakkeen koppa on palanut puhki. Laitoin heti kaikki pistorasiat off-asentoon, kuten myos paakytkimen. Nyt ei sit ole sahkoja enka jostain syysta luota etta sahkomies saisi tuon korjattua aamun aikana, joten mikas tassa sitten... Taalla on ihan saatanan kylma ilman lammitysta, mulla on huomenna koe mihin pitaisi lukea ja tassa on sen verran aikaa aamuun etta kaikki mita on jaakaapissa menee todennakoisesti piloille. Niin ja lisaksi en uskalla nukkua koska pelkaan etta toi paska syttyy tuleen ja polttaa koko talon. Vituttaa ihan vahasen, ei tallaista kay muualla kuin naissa perusenglantilaisissa tee se itse-taloissa, en edes uskalla arvata mita virityksia tuolla sulakekopassa on ollut.

E. Huomasin myos asken lukeneeni vaaraan kokeeseen. Tama mihin olen lukenut on torstaina, huomenna on toisen aineen koe. FUUUUCK.

No eihän siellä kovin kylmä voi olla, jos ruuat menevät pilalle.

Olivat menneet pudottamaan satasen kuussa opintorahaa. Hieman harmittaa kun meni muutaman kuukauden säästöt sitten siihen. Ennen riitti juuri ja juuri vuokraan ja nyt jään -100 € tappiolle jo pelkästä vuokrasta. Siihen päälle 200 € safkat joka kuukausi.

Vanhempien tulojen takia tiputtivat, mutta eihän se ole heidän asiansa täysi-ikäistä elättää. Saako tämmöne ammattikoululainen revittyä lisää rahaa mitenkään? Iltatöitä on jo pari kuukautta etitty.
Sossu taitaa olla ainoa vaihtoehto, mutta todennäköisesti käskevät vain hakemaan opintolainaa.

Opintolaina oisko mitään?

Back
Ylös Bottom