Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis en oo ollu ennestäänkään missään hyvissä väleissä kummankaan kanssa, ja oon vaan yrittäny olla huomioimatta kumpaakaan.
Toinen niistä sitten huuti mulle mun lähtiessä jotain tyyliin "vitun pelle, ei sun tarvi tänne tulla angstaamaan." Jälkikäteen kun olin jo kotona niin laitoin tälle akalle viestiä, että ei sun tarvi puuttua mun asioihin, en mäkään ole sun asioihin puuttunu. Takasin tuli armotonta vittuilua, uhittelua jnejne. Eihän tommosta asiaa voi vaan sivuuttaa, lähin takas sinne mytkeisiin ja sit toi yllämainittu tapahtu.
Okei, ehkä mun ei olis tarvinu mennä sinne enää uudestaan, mutta tuli vaan semmonen olo että muutenki oon saanu sietää ihan tarpeeks kuittailua ja vittuilua viimeaikoina, liika on liikaa. Melkeen kaikki voi varmaan samaistua? :D
HeJoPel: Ei oo ikkää vielä vuoteen :(
Ei vaan, ootko täänää pitänyt yhteyttä voi olla että kännissä ollut jotenkin tunteet pinassa ja jos niillä nyt ois morkkis? Jos ne taas jaksaa haastaa nytkin riitaa nii on kyl mahottomia kanoja ja jos varsinkin ilman mitään vakavaa syytä käy päälle.Noh älä oo tollanen hei.
Oli itestä ainakin huisin hauskaa kun jätkä reenas villapipo päällä,vaikka salilla oli varsin lämmintä.
No voithan sä ittelles näin yrittää uskotella![]()

Kyllä ja joillakin se vain on paskanen/paska.
Missä noin kylmä on, onko siellä paljon lunta ?Maanantai. -21 pakkasta ulkona. 250 kilsaa ajettavana. Auton lämppärinkenno paskaksi käynnistyksessä. Ei edes villasukkia mukana.
Itseä vituttaa lähinnä että täällä saatanan turussa ei oo vielkään lunta, päivisin on plussaa ja öisin pari astetta pakkasta eli aamuisin on vitun liukasta ja päivällä märkää. Olis niin paljon hienompaa kun olis lunta. Ja mitä vittua, täällä ajaa suola-autot pari kertaa päivässä kaduilla suolaamassa vaikka sitä jäätä on sen kaks tuntia aamusta, saatana, ruostuttaa autoja ihan turhaan. Mitä vitun järkeä suolaamisessa edes on ? joskus keskitalvellakin sitä tekevät, vaikka puhtaalla lumella olis saatanasti enemmän pitoa kuin tiellä jonka lumi on sulatettu suolalla paikoitellen asfaltiksi ja paikoitellen peilijääksi, kuka vittu haluaa edes talvisin ajaa ohikulkuteillä ja moottoriteillä nastojen kanssa puhtaalla asfaltilla?! jättäisivät sen pienen lumikerroksen tielle niin olis paljon parempi, pysyis tiet kunnossa kun nastat eivät raiskais niitä ja toisinpäin taas pysyisivät renkaatkin kunnossa kun ei tarvis puhtaalla asfaltilla ajaa.No voithan sä ittelles näin yrittää uskotella![]()
Ja niin sain pitkästä aikaa pestä yöllä mattoa vienon yrjön tuoksun leijuessa ilmassa, aamulla vuorossa oli sohva ja viltti, rakas lapseni, koita osua siihen ämpäriin...
Äärimmäisen paljon hauskemmaksi tilanteen tekee jos on 2 lasta tossa pisteessä ja itselläkin ongelmia osua siihen ämpäriinMissä noin kylmä on, onko siellä paljon lunta ?Itseä vituttaa lähinnä että täällä saatanan turussa ei oo vielkään lunta, päivisin on plussaa ja öisin pari astetta pakkasta eli aamuisin on vitun liukasta ja päivällä märkää. Olis niin paljon hienompaa kun olis lunta. Ja mitä vittua, täällä ajaa suola-autot pari kertaa päivässä kaduilla suolaamassa vaikka sitä jäätä on sen kaks tuntia aamusta, saatana, ruostuttaa autoja ihan turhaan. Mitä vitun järkeä suolaamisessa edes on ? joskus keskitalvellakin sitä tekevät, vaikka puhtaalla lumella olis saatanasti enemmän pitoa kuin tiellä jonka lumi on sulatettu suolalla paikoitellen asfaltiksi ja paikoitellen peilijääksi, kuka vittu haluaa edes talvisin ajaa ohikulkuteillä ja moottoriteillä nastojen kanssa puhtaalla asfaltilla?! jättäisivät sen pienen lumikerroksen tielle niin olis paljon parempi, pysyis tiet kunnossa kun nastat eivät raiskais niitä ja toisinpäin taas pysyisivät renkaatkin kunnossa kun ei tarvis puhtaalla asfaltilla ajaa.