Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tais ikibulkkaajat nousta puolustamaan yhtä omistaan. Laittakaa kuvia omista hauiksistanne niin saadaan tänne lisää salikomediaa! Niin ja muistakaa kertoa että penkki ja leuat on kaikki mitä tarvitaan paksuihin käsiin

Laita sinä kun rehentelet niillä isoilla, me muut ollaan vaan ikibulkkaajia ja halutaan nähdä sun jumalainen hauis.

aaa.jpg

Vituttaa taas niin pahasti että en tiedä käynkö huomenna turvakenkien sijasta ostamassa köyttä rautakaupasta ja pistän epäonnistumisten kierteen poikki
Työnhaku ei onnistu
Parempaa asuntoa ei löydy millään
Ei motivaatiota salitreeniin vaan pakkopullana mennään ohjelmaa
Yksinäisyys
Rahahuolet (olen yrittänyt paikata vedonlyönnillä, mutta sekin menee vituiksi)
Arvostuksen puute työkavereiden keskuudessa (olen työpaikan ainoa siviilipalvelusmies, ainoa mies jolla ei ole autoa jne uskottavuutta syöviä juttuja)
Ahdistuminen tähän suomenruotsalaiseen sisääpäin lämpeävään paikkakuntaan
Ei juuri muita harrastuksia kuin koneella jumittaminen ja se salille raahautuminen
Niin paljon vääriä valintoja ja tekemättä jääneitä asioita menneisyydessä ettei oikein motivoikaan yrittää enää mitään tulevaisuuden hyväksi.

Vituttaa taas niin pahasti että en tiedä käynkö huomenna turvakenkien sijasta ostamassa köyttä rautakaupasta ja pistän epäonnistumisten kierteen poikki
Työnhaku ei onnistu
Yksinäisyys
Arvostuksen puute työkavereiden keskuudessa (olen työpaikan ainoa siviilipalvelusmies, ainoa mies jolla ei ole autoa jne uskottavuutta syöviä juttuja)
Ei juuri muita harrastuksia kuin koneella jumittaminen ja se salille raahautuminen
Niin paljon vääriä valintoja ja tekemättä jääneitä asioita menneisyydessä ettei oikein motivoikaan yrittää enää mitään tulevaisuuden hyväksi.
C'mon, onhan sulla movember ja Heimo Vesan ulkonäkö, luulis olevan elämän kunnossa. Ja sieltä ruotsalaisten keskeltä voi muuttaa helvettiin ja hankkiutua uusiin töihin, kyllä niitä vielä löytyy :)

Tein tänään giant settejä salilla kauheassa punpissa ja tuntu että lihat räjähtää. Siinä kun siivosin käsipainojani takas telineeseen niin joku läski 110kg ikibulkkaaja tuli kertomaan että mun kannattaisi treenata pidemmillä palautuksilla perusliikkeitä niin kehittyisin enemmän. Katsoin sen läskejä 42 cm ranskanleipäkäsiä ja en voinut kuin nauraa. Näytin sille hauista ja sanoin: "Sit ku sun käsi on puolet tästä, niin sit mä en enää pidä sua naisena."
Lopputreeneistä ei meinannu tulla mitään kun nauratti aina kun näin sen naisellisen läskiperseen nurkassa penkkaamassa.

Kiitos, naurahdin mielikuvalle sinusta :D

C'mon, onhan sulla movember ja Heimo Vesan ulkonäkö, luulis olevan elämän kunnossa. Ja sieltä ruotsalaisten keskeltä voi muuttaa helvettiin ja hankkiutua uusiin töihin, kyllä niitä vielä löytyy :)

Kaikki meistä ei ole samanlaisia menestyjiä kuten eräät varsin tunnetut nimeltä mainitsemattomat pakkislaiset. Kyllä nämä ihan suomalaisia ovat vaikka ruotsia puhuvatkin. Töitä ei kasva joka oksalla eikä niihin enää ketä tahansa oteta. No ehkä joskus elämä opettaa sinuakin.

No kyllä itekkin tekis joskus meili lohkaista jotain paskaa näille ilmiselville pelleille salilla. Itsellä kädet hieman ylikehittyneet ehkä jopa yläkroppaan ja sitten sellainen siima tuli mulle puhumaan mun käsistä. Se kertoi, että itekkin oli ennen satakiloinen, mutta laihtunut nyt. Paskapuhetta teki mieli tokaista sille. Se siis implikoi, että sen sata kiloa olisi ollut lihasta. Jätkällä oli kuitenkin salilla koffin lippiskin ja lippatukka.

Noh kävin tossa uimahallin salilla.

Ensiksi katsoin, kun mamma ja pappa treenaa poikaansa ihan päin pyllyä ja vain laitteissa. Lopuksi ylätaljaa niin, että tanko vedettiin polviin jollain osittain pulloverliikkeellä. Kuset taas pöntössä näivettyneenä. Kaikilla ukoilla pyöräilyshortsit ja jalat mallia namibia. Sitten yks pyöräilyshortsiäijä menee tekemään smithiin kyykkyä niiin, että paukuttaa kolmasosarataa itseään penkin ja smithin välillä hirveää vauhtia akkojen painoilla. Tämän jälkeen kovaan ääneen miettii, miksi sen selkä on kipeä. Joku hujoppi nainen menee penkki, kyykky akselille heilumaan kahvakuulan kanssa niin, että muut saa pelätä henkensä puolesta. Joku neuvoo mua taljassa, vaikka en kysy mitään. En varmaan osannut vetää taljaa polviin oikein. Alataljan penkki on yläsuuntaan lähes 45 astetta, joten koko liikettä ei edes voi tehdä kunnolla. Mun olis aika alottaa tekemään eristäviä, niin salille tulee miljoona mummoa jumppaamaan ohjaajan johdolla, joka on kauhea ihra. No ohjaaja levittelee numerolappuja kaikkialle ja sitten sanoo, että nää on varattu meille. Okei eli kaikki on teille. Tee hauiskääntöä hetki mummojen himoitessa herkintäsi sisuksiinsa. Karkaa äkkiä raiskaavilta katseilta yläkertaan ja treeni kusi. En voinut se äijä sanoa aulassa, että jumppa tulossa. 7e turhaan. Olin niin vittuuntunut, että en jaksanut edes avautua sille.

Olen ollut 3 viikkoa putkeen töissä ja pääsykokeissa, olen aika finito.

Tääki on taas et en tiedä kui komediaa tää loppuen lopuks on, mut näin tänään jo toista kertaa saman jutun salilla, eli naisen (eikä siis todellakaa mitää vanhoja eläkeläis kuntoutustreenaajia, vaa ihan nuoria naisia) tekemässä todella puhtaita (siitä tietty plussa) käsipaino soutuja ihan sellaisella pikku painolla, enkä nyt halua nimenomaan vähätellä, vaan kun tiedän millä painolla he tekivät, niin he olisivat todennäköisesti voineet käyttää sitä samaa painoa tai jopa hivenen isompaa hauisliikkeissä... Ja eikös kulmasoudussa nyt yleensä kuitenkin ainakin mulla ni mee kuiteski "pikkasen" enemmä painoa ku jos tekisin eristettyä liikettä hauiksille? :D ihmettelen vaan välil...

Miks kassatätit ei voi kysyä normaalisti henkkareita? Aina semmoseen vittumaiseen sävyyn kysyy, aivanko olettais jo, ettei ole ikää. Vittu.

Sama muakin ärsyttää. Multa ei kyllä papereita paljoa kysellä, eikä kyselty 18-vuotiaanakin, mutta silti. Monta vuotta olin siinä kysyjän asemassa itse, enkä nähnyt mitään syytä nöyryyttää asiakasta, vaikka olisin tiennyt sen varmasti alaikäiseksi. Muissakin tilanteissa varsinkin vanhemmat kassat kohtelevat nuoria aivan turhaan epäkunnioittavasti. Ainoa milloin tämän voi hyväksyä, on jos kyseessä on joku peliautomaatilla syljeskelevä Jonne, mutta tulee siitä Jonnestakin joskus oikeasti maksava asiakas ja aikuinen ihminen.

Luulin että pakkotoisto on panostavien urheilijoiden mekka mutta täällä on helvetti 97% jtn muuta turhaa paskaa joista 80% jtn parisuhdepaskaa. En ymmärrä miks helvetissä kukaan panostava urheilija lähtis parisuhteeseen, pahin kataboliahelvetti mitä on olemassa. Sitte viitenä päivänä viikossa istutaan kotona kattomassa tanssii tähtien kanssa ja vedetään jotain vitun 50 prosenttista koskenlaskijaa lidlin vehnäleivällä koska pitää osata nauttia elämästä...ei mahu meikäläisen ajatusmaailmaan sitte millään.

Työnhaku ei onnistu
Yksinäisyys
Nyt on kyllä niin säälittävää puhetta!
Ala tekeen elämälläs sitä mistä tykkäät!

-Vaihda saliohjelmaa, keksi uutta tai tee vaan niitä liikeitä mistä tykkäät.
-Yksinäisyys, hommaa kavereita tai ota yhteyttä vanhoihin kavereihin. Opi myös nauttiin siitä ajasta jonka saat viettää yksin, eli tee asioita joista pidät.
-Siihen uskottavuuteen mitään autoa tarvita! Ennen oli itellä vanha auto, sit totesin että nyt kunnollinen tilalle lainarahalla ja ei se autuaaks tehnyt. Taas jälleen parin tonnin rousku. Opettele vaikka pokaan mimmejä, sekin on tyylikkäämpää! Samalla loppuu tuo uskottavuus ongelma ;)
-Muuta pois, jos ahdistaa?
-Hanki muita harrastuksia? Ei tarvi potee sitä ykisnäisyyttä koneen edessä.
-On varmana paljon asioita, joita et voi enään pelastaa. Mutta onko todellakin niin että mitään tekemätöntä et saa enään tehtyä. Pikkasen nyt itseä niskasta kiinni ja ala tekeen sen minkä voit. Surkeeta, kun tollanen lusmu voivottelee 35 vuotiaana. Odota kun oot 75, ketään ei enään kiinnosta sillon kuunnella tota voivottelua. Ala siis hommiin ja tee niitä asioita joita haluat hymyssä suin kertoa kun istut vanhainkodin portailla!

Jokaisella on yksi elämä. Joku tekee töitä päivät ja yöt luullen että rahaa saa hautaan. Toinen käy töissä pystyäkseen toteuttaan unelmia. Kumpi itse olet?

Back
Ylös Bottom