Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu,

Kenenkään saliohjelmia ei lueta salaa. Saliohjelma on vähän niin kuin päiväkirja, jota ei saa lukea vaikka siihen olisikin jäänyt mahdollisuus.
Lukeminen on ok ainoastaan silloin kun se erikseen näytetään.

Näin kävi suunnilleen minullekkin. Tein hauista taljassa ja minun treenilappuni oli yhdellä penkillä niin eräs katsoi sitä. EI siin ollu kuin kolmen viikon penkki ohjelma (normi ja kapea ote), ei kummiskaan koskenut lappuuni, mutta jotenki tuli vähä outo fiilis.. :D

Tein tänään giant settejä salilla kauheassa punpissa ja tuntu että lihat räjähtää. Siinä kun siivosin käsipainojani takas telineeseen niin joku läski 110kg ikibulkkaaja tuli kertomaan että mun kannattaisi treenata pidemmillä palautuksilla perusliikkeitä niin kehittyisin enemmän. Katsoin sen läskejä 42 cm ranskanleipäkäsiä ja en voinut kuin nauraa. Näytin sille hauista ja sanoin: "Sit ku sun käsi on puolet tästä, niin sit mä en enää pidä sua naisena."
Lopputreeneistä ei meinannu tulla mitään kun nauratti aina kun näin sen naisellisen läskiperseen nurkassa penkkaamassa.

Tein tänään giant settejä salilla kauheassa punpissa ja tuntu että lihat räjähtää. Siinä kun siivosin käsipainojani takas telineeseen niin joku läski 110kg ikibulkkaaja tuli kertomaan että mun kannattaisi treenata pidemmillä palautuksilla perusliikkeitä niin kehittyisin enemmän. Katsoin sen läskejä 42 cm ranskanleipäkäsiä ja en voinut kuin nauraa. Näytin sille hauista ja sanoin: "Sit ku sun käsi on puolet tästä, niin sit mä en enää pidä sua naisena."
Lopputreeneistä ei meinannu tulla mitään kun nauratti aina kun näin sen naisellisen läskiperseen nurkassa penkkaamassa.

Vittu sä oot äijä.

Ainakin jos itse oisin salilla nähny tuon sun reaktios niin olishan se meinannu naurattaa.

Edit: ja täällä olisin varmaan siitä maininnukki

jos kaverilla on ollut 42cm käsi, ja tämän käskettiin tulla sanomaan sitten kun on puolet Mconenin hanskasta, niin sillonhan Mconenilla on joku 85cm+ handu? ei huono.

Vittu, vajaan kuukauden olin terve ja treenit lähti kovaa vauhtia kulkemaan niin viimeyönä kipeyty kurkku eli tiedän jo etukäteen että tän viikon treenit oli siinä. Poskionteloissakin alko jo aamulla olemaan vittumainen fiilis kun pientä nuhaa on home-ja sisäilmaongelmaisesta koulusta johtuen ollut syyskuusta saakka. Huomenna tulee nielunäytetulos jossa ei luultavasti taaskaan oo mitään ja menee itsellään ohi vajaassa viikossa, ja poskionteloille ei tehdä mitään ennen kuin ne on kipuilleet viikon ja siellä on jo tulehdus, kun nyt ovat kuulemma vasta limakalvot turvoksissa eikä antibiootti pure vielä. Miksei sitä poskiontelontulehdusta muka voi estää mitenkään vaan pitää odottaa viikko että tulehtuvat ja sit vasta alotetaan antibiootti ja pahimmassa tapauksessa punkteerataan.

Tuleepa itekkin käytettyä hihatonta sillontällön, mutta ei silti tarvi unohtaa käytöstapoja. Kaveri kuitenkin vaan tarkotti hyvää.

Tais ikibulkkaajat nousta puolustamaan yhtä omistaan. Laittakaa kuvia omista hauiksistanne niin saadaan tänne lisää salikomediaa! Niin ja muistakaa kertoa että penkki ja leuat on kaikki mitä tarvitaan paksuihin käsiin

Ei meidän sinulle tarvitse mitään todistella omalla hanskalla. Sinähän olet jo todistanut olevasi idiootti, joten jos vaikka jatkettaisiin topicin mukaisesti? Tavoite saavutettu.

Back
Ylös Bottom