Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vittu mikä nälkä koko ajan ja vuorokausirytmi ihan päin helvettiä. Viimeinen viikko tulkut nukuttua todella epäsäännöllisen paskasti, eikä mikään jaksa kiinnostaa.

Ymmärrän kyllä VR:n veturikuskeja, ja saavat periaatteessa sympatiani puolelleen. MUTTA. Miksi näiden lakkojen pitää tulla täysin puun takaa ja aina, siis aina, juuri sellaisena päivänä kun pitää päästä paikasta x paikkaan y, ja bussilla pääsee lähimmillään reilun kilometrin päähän, ja tuolloinkin jo pitää vaihtaa bussia välissä. Tottakai myös luvattu vesisadetta koko päivälle ettei varmasti tulisi mentyä pyörällä.

Oon viimesen vuoden ajan käyny salilla 2-3 kertaa viikossa ja välillä ollut viikonkin taukoja. Paino noussut ja voimat laskenu. Huomannut myös miten tuo salilla käyminen toimii stressitasojen laskemisessa. Silti vaikka tästä on johtunut näin paljon negatiivisia asioita niin en meinaa saada millään revittyä itseäni salille, edes sitä 3 kertaa viikossa.

Ymmärrän kyllä VR:n veturikuskeja, ja saavat periaatteessa sympatiani puolelleen. MUTTA. Miksi näiden lakkojen pitää tulla täysin puun takaa ja aina, siis aina, juuri sellaisena päivänä kun pitää päästä paikasta x paikkaan y, ja bussilla pääsee lähimmillään reilun kilometrin päähän, ja tuolloinkin jo pitää vaihtaa bussia välissä. Tottakai myös luvattu vesisadetta koko päivälle ettei varmasti tulisi mentyä pyörällä.

Jotta taistelutoimilla olisi haluttu vaikutus on niiden tapahduttava siten ettei työnantajalle jää aikaa minimoida niiden vaikutuksia.

Lämppärit alkaa kohta soittamaan, mutta tässä sitä vain kyyhötetään työpisteellä.

Kesällä mun kännykkääni (Samsung Galaxy Note) päivitty joku 4.1 käyttöjärjestelmä ja siitä lähtien akku on kulunut nopeesti, ja latautunut hitaasti. Ongelman korvasin sillä että latasin akkua tabletin laturilla joka siis on 0.2A kun kännykän oma on 0.1A. Noh, tänään kännykkä ei enää suostunut lataan akkua ollenkaan ja googlailin ongelmaa. Löysin jonkun android sivun missä suositeltiin tehdasasetusten palautuksia. Noh otin muistikortin pois ja palautin asetukset. Mutta voi vittu. En tajunnut et SIM-kortin tiedot poistu siinä samalla. Nyt vituttaa kun akku ei lataudu, eikä kännykässä ole edes kenenkään numeroita. Mahtavaa.

Mua vituttaa ankarasti kaikki reuhtojat salilla. Ollaan käyty salilla ehkä vuosi tai alle ja ollaan niin jotain tietävänsä reenamisesta. Sokea opastaa toista, ihan päin vittua maastavetoa ja kyykkyä sekä perse ilmassa penkkiä koitetaan maksimia joka kerta salilla saatana. Mä oon käyny 20 vuotta salilla ja liikuntalääketiedettä lukeneena yliopistossa ja silti mä en tiedä kaikkea treenamisesta...
mua vituttaa nää pellet salilla.

Mitä vittua täällä tapahtuu? Tulin käymään kaverilla kahvilla kuten ennenkin, jauhettiin paskaa jne. Yhtäkkiä tää huoneisto muuttui hippien kokoontumisajoiksi gansgtaräpin soidessa taustalla pajauttelun lomassa. Ei saatana. Onneksi voin lähteä kohta töihin.

On kyl sellaset fiilikset et vois ruhjoa tän koko kämpän ihan tuhannen pillun päreiksi ja paskaksi. Saattais vähän helpottaa. Onneks on toi lapsi tos ni ei voi tehdä sitä.

Eikö se 8.1 nyt oo aika sama ku seiskaki kun pistät että boottaa suoraan desktop modeen. Sillä käynnistävalikolla ei tee hevon vittuakaan.

Back
Ylös Bottom