Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei tartte ottaa muutaku niskasta kiinni, puristaa niinpaljo ku forkusta lähtee, niin että kaveri huutaa ja painaa maahan, jossei ala uskomaan (tai naureskelee ja sanoo että joojoo), niin sitten pari näpäkkää heittoa. On muuten hinteleitä kavereita... Jossei tuosta opi, niin järeemmät aseet käyttöön.

Mitä sitten jos ne vajakit siulle vittuilee? Nouset tilanteen yläpuolelle vaan, ignoraat, tai heität jtn nasevaa takas mitä ne cp:t ei välttämättä edes tajuu mut et ainakaa näytä et sua vituttaa - siitä ne saa vaa lisää vettä myllyyn. Meet vaikka mukaan siihen et sulle vittuillaan, eli alat iteki vähä niinku vittuilee itelles, voisin kuvitella et loppuu se innostus ajan myötä. Vaik 18-v. ootki ja hormonit hyrrää täpöllä koneessa ni en turvautuis siihen fyysiseen väkivaltaa - ellet itse koe sitä. Se on nyrkki nyrkistä sit. Otat henkisen yliotteen niistä tyypeistä ja keskityt siihen omaan juttuus vaan. Ja hanki parempia kavereita.

Mitä sitten jos ne vajakit siulle vittuilee? Nouset tilanteen yläpuolelle vaan, ignoraat, tai heität jtn nasevaa takas mitä ne cp:t ei välttämättä edes tajuu mut et ainakaa näytä et sua vituttaa - siitä ne saa vaa lisää vettä myllyyn. Meet vaikka mukaan siihen et sulle vittuillaan, eli alat iteki vähä niinku vittuilee itelles, voisin kuvitella et loppuu se innostus ajan myötä. Vaik 18-v. ootki ja hormonit hyrrää täpöllä koneessa ni en turvautuis siihen fyysiseen väkivaltaa - ellet itse koe sitä. Se on nyrkki nyrkistä sit. Otat henkisen yliotteen niistä tyypeistä ja keskityt siihen omaan juttuus vaan. Ja hanki parempia kavereita.

Pyöritellään kovemmin jossei usko, noista kavereista on vaikee ottaa henkistä yliotetta kun ovat niin saatanan tyhmiä. Ne vaan vittu jankuttaa sitä samaa, on vaan niin vitun vajakkeja. Ja mulla on PALJON parempia kavereita, tosin nämä ovat nyt vain samassa koulussa samalla luokalla ja samassa työssä... Enää viikko ja sitten alkaa onneks 2 kuukautta kestävä työharjoittelu.

+ samalla luokalla on vielä vähän enemmän vajakki, se vittuilee ja paljon, siihen on helppo sanoa jotain aina vastaan, mitä muut ymmärtävät (tai ovat mun kanssa samaa mieltä, minä usein aukasen ekana suuni), usein mitä sanon vastaan niin muut ymmärtävät mutta tämä vajakki ei ja siitä se sitten suuttuu. Mutta se ei jankuta JOKA-SAATANAN-VÄLISSÄ samaa juttua ja mikään juttu ei varmaan ole kestänyt viikkoa kauempaa..

Minkä teet kun ne on samalla luokalla? Johan hän halusi vaihtaa ryhmää, mutta opettaja vain nauroi asialle.

Yleensä tossa tapauksessa noi päänaukojat on pumpulissa kasvaneita mammanpoikia. Tuskin lyövät takaisin. Sitä paitsi onko trnjaja itse puhut nyrkeistä? Ei. Maassapyörittäminen tai seinälle nostaminen tiukoilla sanoilla höystettynä on paljon parempi vaihtoehto.

Edit. Poutiaiselle siis.

Edit2. Jos sulla tosiaan on vaan viikko enää niitä kateltavana, niin ehkä parempi nieleskellä loppuaika ja unohtaa ne yhtä nopeesti ku pierun. Toisaalta, jos on riskiä nähdä myöhemminkin, koulutus voisi olla ok.

Mitä sitten jos ne vajakit siulle vittuilee? Nouset tilanteen yläpuolelle vaan, ignoraat, tai heität jtn nasevaa takas mitä ne cp:t ei välttämättä edes tajuu mut et ainakaa näytä et sua vituttaa - siitä ne saa vaa lisää vettä myllyyn. Meet vaikka mukaan siihen et sulle vittuillaan, eli alat iteki vähä niinku vittuilee itelles, voisin kuvitella et loppuu se innostus ajan myötä.

Mä en usko, että loppuu. Koulumaailmassa tossa iässä nyt ei vaan päde ne samat säännöt, kuin ns. aikuisten maailmassa. Riittävän vajaa ihminen ei ymmärrä noin monimutkaisia asioita, vaan nauttii vaan siitä, että saa jatkaa vittuilua.

Jokainen sen sijaan ymmärtää olla vittuilematta, jos seurauksena on kipua. Ainakin muutaman kerran jälkeen. Ensin ehkä kannattaisi vaan uhata väkivallalla, ja jos se ei tehoa, niin sitten siirtyy sanoista tekoihin. Ei niitä tarvitse pahoinpidellä, mutta näyttää selkeästi, että jos vittuilu jatkuu, niin sitten sattuu.

Tuosta ryhmänvaihtamisesta, ongelmaa ei olisi, jos tekisin eri ryhmässä hommia, mutta kun joutuu vittu olemaan samassa ryhmässä ja olen ollut siinä KAUAN. (2-3 hengen ryhmiä missä tehdään eri hommia)

- - - Updated - - -

Minkä teet kun ne on samalla luokalla? Johan hän halusi vaihtaa ryhmää, mutta opettaja vain nauroi asialle.

Yleensä tossa tapauksessa noi päänaukojat on pumpulissa kasvaneita mammanpoikia. Tuskin lyövät takaisin. Sitä paitsi onko trnjaja itse puhut nyrkeistä? Ei. Maassapyörittäminen tai seinälle nostaminen tiukoilla sanoilla höystettynä on paljon parempi vaihtoehto.

Edit. Poutiaiselle siis.

Edit2. Jos sulla tosiaan on vaan viikko enää niitä kateltavana, niin ehkä parempi nieleskellä loppuaika ja unohtaa ne yhtä nopeesti ku pierun. Toisaalta, jos on riskiä nähdä myöhemminkin, koulutus voisi olla ok.

No tuntuu, että ovat aika saatanan pumpulissa kasvaneet, perus, juodaan känni, uhitellaan, saadaan turpaan, ollaan hiljaa. Kaverit omaavat luokan huonoimmat taidot matematiikassa yms., ei ole paljoa koulu varmaan kiinnostanut yläasteella (tai seuraaminen tunneilla). Ovat simppelisti vaan niin vitun tyhmiä. Toinen korjaa pv:tä päivät pitkät mettänkeskellä ja toinen keittelee ponua. Kavereille saa selostaa 20 kertaa, että ne jotain tajuavat.

Viikon jälkeen on katteltavana vielä 1-2 jaksoa...

Tuskin siitäkään mitään pysyvää tulis jos nostais vähän ryysyistä seinälle ja sanois pari valittua sanaa. Jos ei muuta nii ainakin pelästyis. Jos he sanovat tästä sulle jotain esim. mitä vittua sää teet?, niin toteet vaan että se oli läppä ja tässä kaveripiirissä on muutes tapana toistaa samoja läppiä pienellä lisämausteella;) Ja siis tälläinen vinkki vaan tälläiseen tilanteeseen, kun vastapuoli on sen verran vajavaista porukkaa.

Puran vaan tätä helvetin kovaa vitutusta viikonlopulla, paskamyrskyä odotellessa :piis:

Onhan se totta, että ei vammasia sanoilla kuriin saada. Eivät vaan yksinkertaisesti tajua mitään.. Sanot niille, että jos heistä on mukavaa vittuilla sulle, niin susta on kivaa pyöritellä niitä siitä hyvästä. Ja aina ku tulee jotai kuittia niin pientä tukkapöllyä annat siitä hyvästä nii ei se varmaan niistä sitte pitemmän päälle mukavalta tunnu ja lopettaavat. Mahtaskohan toimia? Aika kinkkinen tilanne kyllä totta tosiaan.

kun tapaa kahden kesken niin ei ole todistajia ;) voi tehdä asiansa selväksi vähän tiukempaan sävyyn

Edit. Poutiaiselle siis.

Nyt silmä käteen jumalauta, mie oo mikää Poutiainen. Jos sanon vertauskuvallisesti et nyrkki nyrkistä, ni se ei tarkoita et kukaan olisi aiemmin niistä maininnut.

Mut jos siitä vittuilusta ei ole mtn haittaa sen lisäksi, kuin että sitä on äärimmäisen ärsyttävää kuunnella, niin miksi ei sitten anna vaan olla. Jos tiedostaa toisten olevan 18 vuotiaana vielä henkisesti noin lapsen tasolla, niin sehän on niiden menetys. Se, että alkaa vittuilusta ojentamaan muita, ei kasvata sinuu eikä niitä toisia sen paremmaks. Nakkikiskat on sit toinen juttu, siellä voi pään aukomisesta tulla pataan. Mut ehkä on ihan turhaa antaa aikuismaisempaa näkemystä poikien ongelmiin.

No tälläisissä tapauksissa ei todellakaan päde aikuisien säännöt:D Ensinnäkin tästä saa vaikutelman, ettei pojat mitään järjen jättiläisiä ole, joten järkipuhe ei auta ja takaisin päin on vaikeaa heittää mitään deepimpää vittuilua. Lisäksi se, että vastapuolella on miesylivoima aiheuttaa sen, että voivat oikeastaan päättää mitkä jutut ovat ''hauskoja'' ja mitkä eivät. Joten näen tässä muutaman vaihtoehdon:
1. Yrittää puhua asiallisesti järkeä: Ei ne älykääpiöt tajua hävetä/kyseenalaistaa heidän toimintaansa.
2. Heittää juttua takaisin: Joko eivät tajua mitään, tai sitten ylivoimansa avulla vaan jatkavat entistä kovempaa.
3. Ignooraa: Voi kestää silti vaikka kuinka pitkään ja vitutus tuskin häviää.
4. Hieman pelotella/kovistella sopivassa tilanteessa: Touhu saattaa loppu lyhyeen.

Teet silleen ku toinen niistä tulee käytävällä vastaan et retuutat nistkasta vessaan lyöt oven lukkoon. Sanot et jos vittuilu ei lopu ni ens kerralla sammuu jätkältä valot samalla tavalla ku vessasta napista. Pistät valot pois vessasta ja lähet menee. Eiköhän lopu.

Ei tartte ottaa muutaku niskasta kiinni, puristaa niinpaljo ku forkusta lähtee, niin että kaveri huutaa ja painaa maahan, jossei ala uskomaan (tai naureskelee ja sanoo että joojoo), niin sitten pari näpäkkää heittoa. On muuten hinteleitä kavereita... Jossei tuosta opi, niin järeemmät aseet käyttöön.

Jepjep, kannattaa muistaa missä se lievänpahoinpitelyn ja pahointelyn raja kulkee. Jos pysyy siinä puitteissa niin ei mitään hätää, koska lieväpahoinpitely on asianomistaja rikos, eikä kukaan sellaisista ala nostelemaan syytteitä. Mikset ota niistä apinoista silmätikkuja, joka kerta kun tulee vastaan menet tönimään ja puristelemaan niitä? Enny tarkoita mitään agressiivista käytöstä vaan ihan silleen "leikillä, hymy huulilla". Kyllä tollasta äidinpikkuviittaanaamaa alkaa ahdistamaan kun fyysisesti nöyryytät sen joka kohtaamisella, kerrot sille että se on sun ämmä ja kohtelet sen mukasesta. Myös aina jos näet "ämmän" kauempaa, niin kannattaa kysellä sen kuulumisia. Jos vastaa jotain, niin vähän puristelemaan, etc. Jos tuolla kaavalla etenet, tilannehan jossain vaiheessa varmasti kärjistyy tappeluksi, sitten vaan nöyryytät sen lopullisesti ja ihmettelet "mikä sille tuli kun se kävi mun kimppuun, aivan sekopää...:wtf:".

Aikalailla samaan tilanteeseen oon päätyny. En ehka lyömään ala, mutta kunnon pyörittely voi tehdä ihan hyvää.

Sie ilmeisesti olet joku salihirmu ja pojilla luultavasti vituttaa kun käyt salilla jne. Purkavat sitten tätä alemmuuden tunnettaan vittuilemalla sulle. Se, että vedät pulttia tarkottaa vain että tyypit on saanu mitä haluaa. Epäilen, että olet jo suht vakavaan sävyyn yrittäny asiaa hoitaa, mutta asteittain viet pidemmälle sanoista, kovista sanoista jne. Mie luulen, että pojat ottaa sen leikkinä eikä sisäistä että se sinua oikeasti-oikeasti vituttaa(tyypillistä teini käyttäytymistä). Teininä pää on sen verran kova, ettei sanat sinne uppoa. Mutta elä todellakaan hakkaamaan ala, siitä ei seuraa ku kaunaa ja ongelmia. Loppuviimein, jos tilanne sinne asti menee niin ojennat fyysisesti, mutta vain sen verran että tajuavat. Et yritä nujertaa ja nöyryyttää ja olla "kovempi" jätkä, vaan yksinkertaisesti näytät purkautumisellas että yli on menty.

ps. En todellakaan kannata väkivaltaa, mutta teini-iässä penikat ei tajua mitä kiusaamisellaan saavat aikaan. Tietyissä tapauksissa fyysinen ojennus opettaa mihin se voi johtaa...

Jepjep, kannattaa muistaa missä se lievänpahoinpitelyn ja pahointelyn raja kulkee. Jos pysyy siinä puitteissa niin ei mitään hätää, koska lieväpahoinpitely on asianomistaja rikos, eikä kukaan sellaisista ala nostelemaan syytteitä. Mikset ota niistä apinoista silmätikkuja, joka kerta kun tulee vastaan menet tönimään ja puristelemaan niitä? Enny tarkoita mitään agressiivista käytöstä vaan ihan silleen "leikillä, hymy huulilla". Kyllä tollasta äidinpikkuviittaanaamaa alkaa ahdistamaan kun fyysisesti nöyryytät sen joka kohtaamisella, kerrot sille että se on että se on sun ämmä ja kohtelet sen mukasesta. Jos tuolla kaavalla etenet, tilannehan jossain vaiheessa varmasti kärjistyy tappeluksi, sitten vaan nöyryytät sen lopullisesti ja ihmettelet "mikä sille tuli kun se kävi mun kimppuun, aivan sekopää...:wtf:".

Joo, en siis ala sellaista väkivaltaa tekemään, että täytyy poliisin puheille mennä, senverta vaan että saa selväksi, että alkaa pikkuhiljaa riittämään.

Saa aika paskan maineen, jos jokakerta kun tulee vastaan niin tönii jne., paljon parempi kun kerran vähän pyörittelee. En oo sellanen mulkku joka tekee jatkuvaa tönimistä/päänaukomista, enkä halua olla. Ennemmin pyörittelen kerran vähän syrjäsemmällä ja teen asian selväksi.

Pyr0:

En tiedä kyllä tippaakaan mitä poikien päässä liikkuu ja miks on tollasta alkanu pitää. Ne näkee sen mun turhauttavan katseen tai ilmeen kun vittuilee (tai jos oon ihan normaalisti, teen tehtäviä ja ne huutaa jotaki taustalta ni sitte alkaa "trnajaa vituttaa hehehehehe" ja taas jatkuu kahta kauheempana) Eli ne tietää kyllä että se vituttaa ja sentakia ne sitä tekee.

Sie ilmeisesti olet joku salihirmu ja pojilla luultavasti vituttaa kun käyt salilla jne. Purkavat sitten tätä alemmuuden tunnettaan vittuilemalla sulle. Se, että vedät pulttia tarkottaa vain että tyypit on saanu mitä haluaa. Epäilen, että olet jo suht vakavaan sävyyn yrittäny asiaa hoitaa, mutta asteittain viet pidemmälle sanoista, kovista sanoista jne. Mie luulen, että pojat ottaa sen leikkinä eikä sisäistä että se sinua oikeasti-oikeasti vituttaa(tyypillistä teini käyttäytymistä). Teininä pää on sen verran kova, ettei sanat sinne uppoa. Mutta elä todellakaan hakkaamaan ala, siitä ei seuraa ku kaunaa ja ongelmia. Loppuviimein, jos tilanne sinne asti menee niin ojennat fyysisesti, mutta vain sen verran että tajuavat. Et yritä nujertaa ja nöyryyttää ja olla "kovempi" jätkä, vaan yksinkertaisesti näytät purkautumisellas että yli on menty.

ps. En todellakaan kannata väkivaltaa, mutta teini-iässä penikat ei tajua mitä kiusaamisellaan saavat aikaan. Tietyissä tapauksissa fyysinen ojennus opettaa mihin se voi johtaa...

Mulle on aika paljon auottu päätä aikoinaan ja nimitelty ties miten mm. ala-aste iässä hanmoodo treeneissä sivulla katteli jotain vanhempia oppilaita rupesivat karate kidiks sanomaan yms.. ja yhdessä vaiheessa vaihdoin amista kesken kaiken se uus paikka oli ihan hanurista, sielä sitten tosi nopeesti syrjäydyin muusta porukasta ja aina kun kävelin ohi tietyt tyypit huuteli jotain. Kaikki kyllä loppu kun kiinostus metallialaan lopahti ja vaihdoin kauppikseen sen jälkeen ei oo kuullut vittulua mistään suunnasta.

Se vähän riippuu, kannattaa ihan miettiä miten suhtautua vittuiluun, joillakin on kanttia ottaa niskasta kiini mut jos on pieni kokonen kaveri niin suosittelen toisesta korvasta sisään toisesta ulos taktiikkaa se toimii oikeesti hyvin, monesti semmoset päänaukojat on sellasia jotka oottaa et saavat sun huomios ja että alat vittuilee niille takas. Toisinsanoen ne on kun trolleja.

:

En tiedä kyllä tippaakaan mitä poikien päässä liikkuu ja miks on tollasta alkanu pitää. Ne näkee sen mun turhauttavan katseen tai ilmeen kun vittuilee (tai jos oon ihan normaalisti, teen tehtäviä ja ne huutaa jotaki taustalta ni sitte alkaa "trnajaa vituttaa hehehehehe" ja taas jatkuu kahta kauheempana) Eli ne tietää kyllä että se vituttaa ja sentakia ne sitä tekee.

Se on nyt sellanen kierre, ne näkee sun ilmeistä että vituttaa. Jos onnistuisit pelata pokkaa etkä näyttäis edes mikroilmeillä että osu ja uppos ni tuskin ne kauan jatkaa. Mua se vaan vähä täs mietityttää että ootko itse muuttunut? Kun voimailus on erilaisia syklejä jne...you know.. ni onko kuitenkin myös niin että sun hermot nykysin paskana? Eli niiden läppä mitä ne ennenkin heitti alkoikin vituttaa sua enemmän ku ennen ja sit ku ne on sen huomannu ni se homma yltynyt. Eli olisko myös sun syytä olla ny itsekriittinen, että voitko tehdä jotain toisin, onko jotain mikä sun elämäs sun omien ratkaisujen ja elämäntapojen kautta rassaa sun hermoja? En puolustele sitä jos on homma menny kiusaamisen tasolle mutta olitko kenties aiemmin leppoisampi?

Back
Ylös Bottom