Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miksi pyrit ratkaisemaan asiat väkvialloin? Sano heille suoraan mitä mieltä olet heidän käytöksestä. Jos ei auta ignoroi ja älä ole heidän kanssa tekemisissä, niin eiköhän se auta.

Olen joutunut tekemään niitten kanssa 4 viikkoa hommia, 3,5 niistä on ollut täyttä vittuilua. Päivittäin on tullut sanottua kuinka lapsellista touhua se on ja niin on sanoneet muutkin. Kun ovat niin vammaisia ettei lopeta niin tuo on mun päätös.

Jos sulla sanottaisiin ALLE 5 minuutin välein JOKA SAATANAN HETKI KUN OOT "KAVEREITTES" SEURAS JOTAKIN VITTUILUA niin kyllä sullakin varmasti hermot menis. Joka saatanan hetki oon päästäny nuo toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta alkaa vaan pikkuhiljaa vituttaa. Koulussa luokan taulu kirjoitettu täyteen paskaa musta (samat henkilöt)..

Jumalauta, jossei pyörittelystä usko, ja kun näkee mun (aika helvetin) vakavan naaman niin nyrkki poskelle on seuraava teko saatana.

Ja mulla on tuon takia 2 helvetin kovaa mavetreeniä tänään takana, eikä silti vitutus laske tippaakaan.

- - - Updated - - -

Työssäoppimis jakso menossa....

Nuo kaverit mistä oon valittanu täs ny 2 viestiä, ku oon niittenkans tehny hommia ni ihan sama saatanan juttu. ASIAKASTYÖ KOLMOSLUOKALLA RAKENNUSALALLA, kyllä ny jumalauta senverta pitää tajuta ettei sotke sitä vitun lattiaa täyteen maalia. (vaikka on suoja lattiassa, niin silti voi vähän katsoa niitä kengänpohjia ennenkuin lähetään kävelemään mustille matoille ja laatalle.

Samat kaverit saivat pilattua yhden vaneerin, piirsin tarkat mitat (noh, myönnän 1 mitta heitti 4cm kun unenpöpperössä mittasin, mutta jos olisivat leikanneet viivojen mukaan, niin olisi täytynyt ottaa vain ylimääräinen 4cm siivu pois yhdestä kulmasta), eiköhän nää saatanan tunarit saanu senkin levyn paskaks. Kuviosahan terä meni samalla paskaks ja niin myös koko vaneeri. Vaikka mitä muita tarvikkeita olisi ollut vieressä, millä leikata mutta kun ei niin ei.

Kaiken lisäksi Suomi ottaa jatkuvasti lisää lainaa, jotta voidaan leikkiä pyhimyksiä. Näille vitun hottentotti-perseennuolija ministereille voitas laittaa postimerkki otsaan ja lähettää Somaliaan tekemään paikan päälle sitä helvetin kehitysapua - eikä palautusoikeutta Suomeen kiitos.

Nainen minun makuuni. Melkein teki mieli masturboida, kun luin ajatuksiasi.

Trnaja. Seuraavan kerran kun sietokyvyn rajan yli menee toi päänaukominen, niin pyörittele maassa ihan huolella. Sitten kysyt että kuinka kovaa pitää käsitellä, että ymmärrät pitää pään kiinni. Mulla oli amiksessa vastaava juttu, ja kestin sitä kaks vuotta. Oli siinä äitin kultapojat ihmeissän, kun nostin kurkusta seinälle. Siihen se loppu.
Ei tuommosta tarvi sietää, varsinkaan koulussa.

Eipä kuitenkaan kannata väkivaltaan ryhtyä! Ei seuraa ku vielä enemmän paskaa. Nuo sun "kaverit" on ihan jotai lapsukaisia, ja sellasten jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa. Kyllä nuo tuommoset tauluille kirjotetut solvaukset pitäs saattaa jonkun isomman tahon tietoon. Itellä on pari kertaa palanu käämi todella pahasti ja sillon teki mieli tehä jotain, mutta onneksi oon jättäny aina tekemättä, koska semmosilla teoilla olisi aina suuremmat seuraukset! En pidä yhtään sellaisista tilanteista ku joku aukoo päätään niin pitkään, että palaa käämi lopulta! Mutta on voittajafiilis, kun selviää tilanteesta tekemättä mitään!! Vitutuksen nieleminen on hieno taito.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millasta vittuilua se on mitä nuo pellet harrastaa? Ei niitä kyllä kavereiks kannata kutsua.. Jos tuommosen vittuilun kestää kun mies, niin jumalauta että se vahvistaa! "Kiusaajat" on aina heikkoja ihmisiä, se kannattaa pitää mielessä.

Huh, olipas meikäläiseltä melkonen avautuminen, mutta menköön.

Rajansa kuitenkin kaikella. Ei tommosessa tilanteessa se päänaukominen lopu hiljaa olemisella ja naureskelulla. Minä tiedän. Vanha viisaushan on, että väkivalta lopettaa vittuilun.

Rajansa kuitenkin kaikella. Ei tommosessa tilanteessa se päänaukominen lopu hiljaa olemisella ja naureskelulla. Minä tiedän. Vanha viisaushan on, että väkivalta lopettaa vittuilun.

Tai tekee vittuilusta entistä helpompaa. trnaja vetää noita kahta turpaan koulussa. Seurauksena lentää pihalle koulusta, pääsee oikeuteen ja maksamaan korvauksia sekä saa merkinnän rekisteriin. Nuo on kaikki ihan mahdollisia seuraamuksia siitä, että koittaa tuon vanhan "viisauden" toimivuutta nykypäivänä.

Tai tekee vittuilusta entistä helpompaa. trnaja vetää noita kahta turpaan koulussa. Seurauksena lentää pihalle koulusta, pääsee oikeuteen ja maksamaan korvauksia sekä saa merkinnän rekisteriin. Nuo on kaikki ihan mahdollisia seuraamuksia siitä, että koittaa tuon vanhan "viisauden" toimivuutta nykypäivänä.

No ei niitä nyt tarvi hakkaamaan tarvi alkaa. On niitä keinoja muitakin. Eikä tarvi satuttaa, vaan antaa koulutusta. Tuossa iässä tapellaan vielä perjantai-iltaisin kylillä vaikka väärästä sanasta alkaen.

No ei kyllä valtaosa ihmisistä tappele täysi-ikäisinä, tai ainakaan aloita tappelua. Pieni vähemmistö on ne jotka 18-vuotiaana tappelee. Joskus 10-vuotiaana oli ehkä normaalia tapella.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, millasta vittuilua se on mitä nuo pellet harrastaa? Ei niitä kyllä kavereiks kannata kutsua.. Jos tuommosen vittuilun kestää kun mies, niin jumalauta että se vahvistaa! "Kiusaajat" on aina heikkoja ihmisiä, se kannattaa pitää mielessä.

Nuo ovat kyllä ihan kavereita, (hyviä kavereita olleet 2 vuotta), mutta nyt niillä on tapahtunut päässä jotakin helvetin vakavaa. Kaksistaan kun ovat niin jumalauta sitä "hauskan" jutun määrää. Vittuilevat myös ihan kun ovat yksinään.

Sanotaan, että nimesi on vaikka Jaakko ja olet mun asemassa. Et ole koskaan tehnyt mitään kaulimen kanssa (ihan randomilla otettu tämä kaulin, mun tapauksessa se on yksi alan väline raksalta), sua aletaan kutsumaan "kaulinjaakoksi" KAVERIT ITSE KEKSIVÄT TUON JOSTAKIN AIVAN TYHJÄSTÄ ja huutelevat ja naureskelevat sitä koko saatanan ajan. Hankala selittää, mutta kun olette vain nuo 2 ääliötä ja sinä samassa ryhmässä, teet jotakin hommaa, yhtäkkiä toinen tokaisee "kaaaaauuuulin" ja molemmat nauravat ja räkättävät ja vittuilevat päälle. Siis oikeasti ihan jatkuvasti alle 5min välein. Millä voikaan olla niin vajaata sakkia jumalauta.

Ja olen opettajalle sanonut, että en jaksa kuunnella 2 valopään vittuilua, että siirrä toiseen ryhmään, naureskeli vaan ja lähti menemään. Jumalauta oon sille sanonut jo, että se muistaa kyllä kun menin sanomaan jos kaverit menevät opettajan puheille, mitä tosin en usko (ellei nyt tyyliin nenä murru jne., mutta en mitään tuollasta ole tekemässä).

Siis ei välttämättä kuulosta netin kautta pahalle, tuo pitäis itte kokea niin ymmärtää. Mä oon kuunnellut tuota 3,5 viikkoa, kaveri kuunteli vaan tän päivän ja sanoi, että ei oo kyllä normaalia, menee jo kiusaamiseks ku kokoajan pitää jankuttaa.

Sitten jos kysyisit kaverin mielipidettä, esimerkkikeskustelu:

JAAKKO: "mitäs jos tehtäis tälläkertaa seinä suoraan, et kattoisitte vatupassilla kun minäkin katon"
ÄÄLIÖ 1: "niin KAULIMELLA, KYLLÄ JUU"
ÄÄLIÖ 2: "repee nauramaan" (vaikka on 3,5 viikkoa jokapäivä alle 5minuutin välein tätä samaa juttua väännetty)
ja sitten alkaa "ootko paljon kaulinu" ja molemmat räkättää nauraa, ihan tuollasta vitun vajaata hommaa..

No ompas kyllä aika lapsellista touhua.. Ei tuommoset millään nyrkkisavotalla kuntoon tule! Liian lapsenmielisiä oppimaan.. En oikeen nää muuta vaihtoehtoo ku olla huomioimatta täysin nuo jutut. Parilla kerralla varmaan ihan hauska juttu ollu, mutta niinhän se menee, että kun vitsi menee vanhaks ja silti sitä jankutetaan koko ajan niin rupeehan se vituttamaan!

Vaikka tuosta tekstistä ei ulkopuolinen välttämättä pysty ymmärtämään miltä toi loputtomana jatkuessaan tuntuu, niin tiedän tuon tilanteen täysin. Mistä noita edes sikiää? Piät oman pään kylmänä vaan, ja yrität koulutuksella muuttaa tilannetta. Sanokoon kuka mitä vain, mutta tuossa tapauksessa se on oikea keino.

Vaikka tuosta tekstistä ei ulkopuolinen välttämättä pysty ymmärtämään miltä toi loputtomana jatkuessaan tuntuu, niin tiedän tuon tilanteen täysin. Mistä noita edes sikiää? Piät oman pään kylmänä vaan, ja yrität koulutuksella muuttaa tilannetta. Sanokoon kuka mitä vain, mutta tuossa tapauksessa se on oikea keino.

Aikalailla samaan tilanteeseen oon päätyny. En ehka lyömään ala, mutta kunnon pyörittely voi tehdä ihan hyvää.

Trnaja onko kaasut päällä vai miten koet niiden jutut noin raskaasti ja palaa hermo??:) No vitsi vitsinä :) Mutta siis joo, parempi se on vetää lepposasti ympäri korvia ku sietää ja sietää ja olla vaan hiljaa ja sitte kilahtaa joku päivä ja tekee jotain tod typerää kuten nää kouluampumiskuviot jne. Terveempää se on siinä tilantees päästellä akuutisti höyryt pihalle jos on aihetta ku kerätä sisälleen. Mutta en mä sinänsä väkivaltaa nykyisin kannata. Mutta terveempää on osoittaa suht matalalla kynnyksellä väkivaltaa ja agressioo ku olla sellanen ylpee pikku hinttarikusipää niinku se Jokelan kouluampuja ja muut vässykät ja ylimitoittaa sit. Mut jäitä hattuun ja testot alas :)

Kunnon avari poskelle ja toiselle puolelle vasen koukku perään, sit kannat niska perse otteella johonkin vessaan makaamaan ja lyöt oven kiinni, itkekööt kusipää siellä hetken. Ei kuitenkaan mitään nenänmurtamisjuttuja tms., yksi jämäkkä isku kyllä herättää kaverin jos ei ihan vitun tampio ole.

Ei tartte ottaa muutaku niskasta kiinni, puristaa niinpaljo ku forkusta lähtee, niin että kaveri huutaa ja painaa maahan, jossei ala uskomaan (tai naureskelee ja sanoo että joojoo), niin sitten pari näpäkkää heittoa. On muuten hinteleitä kavereita... Jossei tuosta opi, niin järeemmät aseet käyttöön.

Back
Ylös Bottom