Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hard Justice.. Missä asut? tuun vaikka paikkaa sun Jopon renkaan, pois tollaset luovutus puheet.

Vein jo liikkeeseen korjattavaksi, enhän minä onneton uusavuton edes sellaista osaa... ei koskaan isä neuvonut pyörän/auton korjausta... eikä juuri mitään muutakaan

En tiiä onko tää vitutus vai mikä, mutta ainakin kauhea ahdistus päällä. Yritän tehdä kahta työtä ja painaa opinnot nyt kunnolla loppuun, että joskus tää elämä menis johonki suuntaan. Hirveä ahdistus gradusta päällä, tuntuu että hukun siihen, vaikka eihän siinä ois muuta ku naputtais paskaa kasaan. Toisekseen ahdistaa tää E-Suomi. Ei tää vaan oo mua varten, ei ollenkaan. Tietyt asiat tääl on hyvin ja kivasti (mm.harrastusmahdollisuudet on huikeet), mutta omalla tavallaan tää kalleus ja tietyt lieveilmiöt vituttaa ihan hirveästi, haluaisin muuttaa helvettiin täältä. Oon kuitenkin töiden puolesta ainakin kesään asti kiinni täällä, joten tää ahdistus on nyt vaan sysittävä jonnekin syrjään.

...mukelon keskuslakimokatetri on saatana tulehtunut tyvestä ja on tooosi pahan näköinen. Nyt arvon tässä et pitäiskö lähteä heti sairaalaan vai maltanko aamuun asti.

..niin mikä ?
E. Googlaus auttoi, toi kirjoutusvirhe tossa hämäs ja tuli tosta tyvestä mieleen ekana kulli, että jos se on pahan näkönen niin eikun lääkäriin, mut ymmärsin asian hiukan väärin :D

Ku penkkaaminen on niin perseestä. Mikä hitto siinä on niin vaikeeta. Jotenki tuntuis että näillä lihoilla pitäis saada enemmän penkistä nousemaan mut ei. Paska laji. En tiedä millasia suhteet pitäis olla mutta jotenki tuntuu hölmöltä kun nykii kulmasoudussa tangolla 15 kg isompaa rautaa (prosentuaalisesti kohtuu merkittävästi) ku mitä penkistä nousee. Tuurilla saisin edes ykköstä sillä painolla penkistä millä teen 3x8 sarjaa kulmasoudussa.

..niin mikä ?
E. Googlaus auttoi, toi kirjoutusvirhe tossa hämäs ja tuli tosta tyvestä mieleen ekana kulli, että jos se on pahan näkönen niin eikun lääkäriin, mut ymmärsin asian hiukan väärin :D
...Joo näköjään ässät taas hakusessa. Kulli nyt on aina pahan näkönen, eikä sille mitään oikein voikkaan, mut tää vaiva on vähän pahempi kun tuo on niin lähellä sydäntä et ei sais antaa sen levitä sinnesuuntaan. No valvon täs nyt tän(kin) yön ja tarkkailen nouseeko kuume. Aamulla sit menoks.

Naiset vituttaa. En halua ny yleistää, mutta perkele, miksi hankitta kusipää-poikaystävän ja sitten tuutta mulle valittaan jos se kohtelee teitä kaltoin. Manaate mulle sen ja sanotta että ny loppu. Parin viikon päästä ootta taas yhdessä semmosten ihmisperseiden kans. Sit tuutta taas mulle itkeen ja hakeen lohtua ja sanotta ohimennen että haluisitta poikakaverin kuka on niinku sie mutta sitten ku menen ehottaan että "entä mie" niin sanotta "en mie halua sinun kans seukata höpsö, haluan jonku kuka on samanlainen ku sie. en halua pilata meiän ystävyyttä". vittu mitä paskaa.

Onkohan noi jotain fitfarmin uuden ohjelman liikkeitä kun tänään näin ensimmäisen kerran kun pumppailtiin ojentajia polvillaan reidenojennuslaitteessa

Ihan sama mitä natseista kirjoitellaan.

Raapasin tuosta kullinvierestä yhden ruven auki, eikä lopeta vuotamista sitte kirvelläkään. jumalauta

^Ratkaisu. Älä tee penkkiä. Tee dippiä -> Ei vituta.

En tiiä onko tää vitutus vai mikä, mutta ainakin kauhea ahdistus päällä. Yritän tehdä kahta työtä ja painaa opinnot nyt kunnolla loppuun, että joskus tää elämä menis johonki suuntaan. Hirveä ahdistus gradusta päällä, tuntuu että hukun siihen, vaikka eihän siinä ois muuta ku naputtais paskaa kasaan. Toisekseen ahdistaa tää E-Suomi. Ei tää vaan oo mua varten, ei ollenkaan. Tietyt asiat tääl on hyvin ja kivasti (mm.harrastusmahdollisuudet on huikeet), mutta omalla tavallaan tää kalleus ja tietyt lieveilmiöt vituttaa ihan hirveästi, haluaisin muuttaa helvettiin täältä. Oon kuitenkin töiden puolesta ainakin kesään asti kiinni täällä, joten tää ahdistus on nyt vaan sysittävä jonnekin syrjään.

Kolmenkympinriisi.

Vein jo liikkeeseen korjattavaksi, enhän minä onneton uusavuton edes sellaista osaa... ei koskaan isä neuvonut pyörän/auton korjausta... eikä juuri mitään muutakaan
No en mäkään olis osannu mut ainahan se kannattaa yrittää ;)
edit: mun faija opetti mulle miten jakoavaimen tai vastaavan työkalun saa heitettyä raivon vallassa 20-30m.

- - - Updated - - -

Kuulostaa muutenkin masentuneelta. Mene lääkäriin jos on noin kurja olotila, ehkä asiat juuri siksi ei onnistu?

Mäkin suosittelen.. Masennus on kyllä 1 perkele sitä kun ei itte oikein osaa ees tunnistaa..

Kolmenkympinriisi.

Ei oo jasmiini-, täysjyvä- tai edes kolmenkympinriisi. Kyl tää oma hitaus asioissa vaan vituttaa.

Oonko ainut ketä vituttaa toi jatkuva Gta V :n hypetys?

En tosin itse pelaa mitään, mutta silti vituttaa kun menee facebookkiin. Joka toinen päivitys koskee Gta :ta, ja kuviakin niin helvetisti. Teksteinä aina tyyliin "Tämä se on elämää" "Tätä vois verrata erotiikkaan" "Hyvästi naiset" "Tänään lähtee" "Nyt on hyvä olla"

Onhan se ihan mahtavaa et uus peli julkastiin mut ei saatana, joku raja sentäs. En mee koko päivänä enää facebookkiin.

Kertoo kaveripiiristä jotain. Mun facessa on ollu yks ihminen joka laittoi kuvan ja antoi ymmärtää että nyt vissiin aikoo pelata urakalla. Muuten ei oo pelipäivityksiä näkyny.

Pääsis jo pian muuttamaan pois exän ja mun yhteisestä asunnosta. Perkele sentään :lol2:

Back
Ylös Bottom