Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos nousee kuumetta lähipäivinä niin lääkäriin.

Nyt alko pelottaan kun heräsin to-pe yönä kauheassa tärinässä ja 37,75 kuumetta. :confused: Edelleen jonkin verran lämpöä ja keuhkot jotenkin tukossa, vielä kun olen yleensä terve kun pukki, viimeisen 4 vuoden aikana kahdesti kuumetta. Pitänee käydä lääkärissä, kiitos neuvosta.

Kaverini perui eilen sovitut menot eilen kiireisiin vedoten, vaikka alkuillasta soittellessaan hän oli hyvinkin valmis lähtemään radalle. Tänään sama juttu, nyt vain vetosi kuumeeseen. Oikeasti kaiken takana on hänen tyttöystävänsä, joka ei anna tämän kaverini lähteä viikonloppuisin mihinkään jos hänkään ei pääse. Vituttaa tuollainen lehmä! No, pääseehän sitä yksinkin baariin, mutta en ole nähnyt kyseistä frendiäni kohta kolmeen kuukauteen, ja nyt oli ainoa viikonloppu kalenterissa vähään aikaan, jolloin me kumpikin olisimme olleet vapaalla.

Kaverini perui eilen sovitut menot eilen kiireisiin vedoten, vaikka alkuillasta soittellessaan hän oli hyvinkin valmis lähtemään radalle. Tänään sama juttu, nyt vain vetosi kuumeeseen. Oikeasti kaiken takana on hänen tyttöystävänsä, joka ei anna tämän kaverini lähteä viikonloppuisin mihinkään jos hänkään ei pääse. Vituttaa tuollainen lehmä! No, pääseehän sitä yksinkin baariin, mutta en ole nähnyt kyseistä frendiäni kohta kolmeen kuukauteen, ja nyt oli ainoa viikonloppu kalenterissa vähään aikaan, jolloin me kumpikin olisimme olleet vapaalla.

Jännää aina huomata miten kaverit hiljalleen vajoavat sinne tossun alle ja tyytyvät kohtaloonsa. "ME ajateltiin tänään olla ihan vaan kotona", "Ei ME tänään haluta mihinkään lähteä".

"Me" tarkoittaa tässä tapauksessa ihan vaan sitä naisosapuolta mutta eihän sille voi vastaankaan sanoa kun meillä on tänään ihana koti-ilta emmekä ajatelleet lähteä minnekään.

ostin eilen prismasta ananaksen, äskön ajattelin, et nam, mullahan on ananasta, mut perskule, koko hedelmä ihan umpi homeessa! Ei oo muuten eka kerta kun näin käy prisman hevi-osaston tuotteiden kanssa.

ostin eilen prismasta ananaksen, äskön ajattelin, et nam, mullahan on ananasta, mut perskule, koko hedelmä ihan umpi homeessa! Ei oo muuten eka kerta kun näin käy prisman hevi-osaston tuotteiden kanssa.
Miten se ny yhdessä yössä homehtu, vai etkö ollut tarkkana ostotilanteessa?

Miten se ny yhdessä yössä homehtu, vai etkö ollut tarkkana ostotilanteessa?

olen aina tarkka ja syynään hedelmät ja vihannekset tosi tarkkaan, jos joudun prismasta ostamaan, mä en tiedä, joku siellä mätää. Voi olla, että joku viereinen ananas ollut jo valmiiksi homeessa?

olen aina tarkka ja syynään hedelmät ja vihannekset tosi tarkkaan, jos joudun prismasta ostamaan, mä en tiedä, joku siellä mätää. Voi olla, että joku viereinen ananas ollut jo valmiiksi homeessa?

...ei se hedelmäliha siis liene kuitenkaan homeessa vaan pelkästään kuoripinta. Kuorit huolella vaan hedelmälihan irti ja viipaloit ohueksi viipaleeksi ja laitat jääkaappiin paiväksi-pariksi thai-sweetchilikastikkeeseen marinoitumaan. Toimii.

Vituttaa asua vielä himassa, eilenkin ois ollut tyttö mukaanvietäväksi kun tupaten täynnä olevassa kaksiossa ei hommiin ois päässyt, mutta enhän mä sitä voinut kotiin tuoda :D Ei tässä kyllä hetkeen ois mahiksiakaan asua muualla kuin himassa kun opiskelut vielä kesken, ei töitä ja turha ennen inttiä muuttaa mihinkään kun asunto ois tyhjillään vuoden päivät.

Nyt alko pelottaan kun heräsin to-pe yönä kauheassa tärinässä ja 37,75 kuumetta. :confused: Edelleen jonkin verran lämpöä ja keuhkot jotenkin tukossa, vielä kun olen yleensä terve kun pukki, viimeisen 4 vuoden aikana kahdesti kuumetta. Pitänee käydä lääkärissä, kiitos neuvosta.

Tuon sun kertoman perusteella vetelit aika iloisen satsin vierasta materiaalia keuhkoihin. Kroppa reagoi siihen herkästi tulehdusreaktiolla ja tästä seuraavaa kuumeista infektiota sanotaan aspiraatiopneumoniaksi. Hoituu antibiooteilla. Toivotaan kuitenkin, että pääset helpommalla. :) Sori, meni vähän offtopic.

Vituttaa asua vielä himassa, eilenkin ois ollut tyttö mukaanvietäväksi kun tupaten täynnä olevassa kaksiossa ei hommiin ois päässyt, mutta enhän mä sitä voinut kotiin tuoda :D Ei tässä kyllä hetkeen ois mahiksiakaan asua muualla kuin himassa kun opiskelut vielä kesken, ei töitä ja turha ennen inttiä muuttaa mihinkään kun asunto ois tyhjillään vuoden päivät.

...säästyitpä alapesulta!

VR. Ensimmäistä kertaa vuosiin junamatkan paikka. Voi helvetti. Ei siinä mitään kummempaa, mutta miksi työntekijöidenki täytyy olla tuollasia kärtyjä ämmiä... Maailman paskinta asiakaspalvelua saatana. Vitun hymynaamapalautenappisysteemi... painoin punasta nappia saatana sata kertaa lähtiessä. Vittu matkusta ikinä enää junalla. Never.
Haistakaa vittu.

VR. Ensimmäistä kertaa vuosiin junamatkan paikka. Voi helvetti. Ei siinä mitään kummempaa, mutta miksi työntekijöidenki täytyy olla tuollasia kärtyjä ämmiä... Maailman paskinta asiakaspalvelua saatana.

Oon huomannu ihan saman. Edellisestä junamatkastakin on jo kaksivuotta tuollaisten vittupäiden takia, muka asiakaspalvelua..

Jopon takarengas taas puhki, työnhaku ei tuota mitään tulosta, treenimotivaatio loppui ihan kokonaan... minä en jaksa/kestä... mutta en uskalla tehdä tästä kaikesta loppuakaan :(

Back
Ylös Bottom