Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lippujen ostaminen netistä:

Lipun hinta on 18 €.*

*Hintaan lisätään 2 euron käsittelymaksu, 1,42 euron toimitusmaksu, luottokortilla maksettaessa 2,5% lipun kokonaishinnasta vastaava maksu, tilisiirrolla maksettaessa 1 euron lisämaksu, 4,6 euron vittuilumaksu, ALV + salainen summa piilomaksuja.

Lopullinen hinta: 52,73 €

Haistakaa vittu ja menkää veivaamaan Volgaanne.

Mitä jos ihmistä kuuluukin vituttaa ja "normaali" olo on poikkeustila? Mua ainakin vituttaa koko ajan ja se on ihan outoa jos ei vituta.. Liikenteessä vituttaa (ryhmittyis tuokin runkku oikein niin pääsis ohi, voi vitun mulkku, nyrkki feissiin.. oho sehän onkin tuommonen sata vuotias mummo), töissä vituttaa ihan vitusti (miks kaikki ihmiset on niin vitun tyhmiä?), kotona vituttaa (rahat loppu, olen ihan mulkku), lomalla vituttaa (mitähän vittua sitä tekis että tää loma tuntus lomalta, no stressataan vaikka sitä että ei saa mitään aikaiseksi eikä oo rahaa lähtee mihinkään, kylläpä vituttaa kun menee loma hukkaan), satais nyt ees räntää niin vituttais vielä vähän enemmän, nyt ei vituta ihan vielä niin paljoa että naurattais.

Ty.. Ja joo toi kuvaa tilannetta hyvin :) Olen ihan vakavissani miettinyt että lopetan noi hommat ja alotan duunaa jotain ihan muuta.. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi alkoholismi on niin pirun yleistä tuolla.

Kaiken lisäksi vielä huomannu et on aika merkityksetöntä tienaako sitä nettona +40k€ vai 20k€ noilla ansioilla isoin vaikutus on kumminkin elintavoilla, perkele

jep ja mulla oli sama. Viikonloppusin ja joskus viikollakin nollailtiin oikein huolella viinaksilla että sai ajatukset muualle. Kun sitten tajusin lähteä hommista, huomasin että ainoa asia mitä siitä paskasta jäi käteen oli alkoholiriippuvuus. Terveys oli ihan vituillaan. Paino lähenteli sataa ja pään muodon sai piirtää harpilla.

vieläkin puistattaa ja nousee pala kurkkuun kun muistelee niitä oloja ja tuntemuksia.

Kyselin fitnesstukulta että mikä vittu niillä on ongelma kun menee se viikko ennenkun paketti tulee, niin sieltä vastataan että meillä on varasto länsi-ruotsissa joten kestää hieman kauemmin. Eikö ny vittu tuon kokosella puljulla pitäs olla varasto kotikulmilla ettei niiden tarvis tilata tavaroita saatana ruotsista eka suomeen ja sieltä laittaa asiakkaalle :face:

Kyselin fitnesstukulta että mikä vittu niillä on ongelma kun menee se viikko ennenkun paketti tulee, niin sieltä vastataan että meillä on varasto länsi-ruotsissa joten kestää hieman kauemmin. Eikö ny vittu tuon kokosella puljulla pitäs olla varasto kotikulmilla ettei niiden tarvis tilata tavaroita saatana ruotsista eka suomeen ja sieltä laittaa asiakkaalle :face:

Joo olen huomannut saman asian! On nimittäin helvetin hidas toimitus.

Joo olen huomannut saman asian! On nimittäin helvetin hidas toimitus.

Jep, se mikä saa tuolta tilaamaan on erittäin hyvä valikoima, ilmainen toimitus yli 75e ostoksille ja bonustuotteet. Massilla tulee päivässä ja sieltä tilaisin mutta noi kaks muuta kohtaa kusee. No ehkä mun gainssit ei katoa kun paketti on näillä näkymin perillä huomenna. Piti silti avautua :D

Vituttaa tämä flunssa, joka on jatkunu reilusti yli viikon jo. On se perkele kumma kun just alkaa treenit sujumaan hyvin, ja motivaatio on kohillaan, niin sillonhan se pitää sairastaa...

Jep, se mikä saa tuolta tilaamaan on erittäin hyvä valikoima, ilmainen toimitus 75e ostoksille ja bonustuotteet. Massilla tulee päivässä ja sieltä tilaisin mutta noi kaks muuta kohtaa kusee. No ehkä mun gainssit ei katoa kun paketti on näillä näkymin perilä huomenna. Piti silti avautua :D

Näinhän se on! Massilla pelaa kyllä pirun hyvin tuo toimitus. Odottelin Tukulta joskus noin kolme viikkoo yhtä pakettia, kun siellä oli joku muutto käynnissä ja sit Itella muni vielä kaikenlisäksi jotain. Siin kohtaa meinasi meikä mannella alkaa rusinat rasahella..:D

Tänään salilla oli joku ihme tuijottelija. Aina kun käveli ohi tai teki jotain, se tuijotteli. En nähny itessä mitään normaalista poikkeavaa. Lisäksi kuumotteli tehdä romanialista vetoa kun ympärillä reilu lauma naahraita ja Voicella just silloin käsiteltiin miesten ja naisten välisiä rakkaudentunnustuksia ja -osoituksia. Mitä mies tarvitsee ja plaaplaa ja mitä nainen tarvitsee plaaplaa suhteessa. Ne katseet tunsi niskassa.

Tänään salilla oli joku ihme tuijottelija. Aina kun käveli ohi tai teki jotain, se tuijotteli. En nähny itessä mitään normaalista poikkeavaa. Lisäksi kuumotteli tehdä romanialista vetoa kun ympärillä reilu lauma naahraita ja Voicella just silloin käsiteltiin miesten ja naisten välisiä rakkaudentunnustuksia ja -osoituksia. Mitä mies tarvitsee ja plaaplaa ja mitä nainen tarvitsee plaaplaa suhteessa. Ne katseet tunsi niskassa.

Olikohan vetotekniikkasi huono, kun katselivat perään? Vai oletko vain äärettömän himottava yksilö?

Sunnuntaina tilaus sisään ja paketti seikkailee edelleen jossain Ruotsin puolella. Ihme touhua kyllä.

Kyllä täytyy olla asiat elämässä hyvin, jos lisäravinteiden toimitusajoista pitää itkeä.

Jos firma mainostaa nopeaa toimitusta, niin voisi kuvitella, että niin tapahtuisi. Voisivat mainita sivuillaan, että menee minimissään viikko toimituksessa Suomeen, koska varasto sijaitsee Ruotsissa. Kyllä mua ainakin vituttaa nyt lähteä hakemaan rohtoja kaupasta, vaikka parilla sadalla on jo tavaraa jossain päin maailmaa tulossa.

Selkä on oikutellut jo kohta kaksi viikkoa, kolme päivää olin peräti saikulla... ei treeniä... motivaatio hiipunut jälleen pienestä tauosta. Joutunee ostamaan vihdoinkin ja oikeasti sen uuden kalliin paremman sängyn. Ihan kuin tässä olisi ylimääräistä rahaa joka paikkaan jaettavaksi. Hitto sentään kun kaikki vituttaa :D

Back
Ylös Bottom