Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tämä ihmetyttää! Mikä ihme siinä on, että aina eron jälkeen raha on se mistä tapellaan?

Go figure. Naiset on pohjimmiltaan harakoita, kaiken kiiltävän perään.

En toki niin tyhmä ole että olisin joutunut mitään voitelurahoja eron takia (jo 2 vuotta sitten) makselemaan, mutta yhteisen lapsenkin tiimoilta voi keksiä vaikka mitä millä perusteella rahastaa.

Vaihtoehtoisesti sitten en ole nainen, tai avioeropäätöksen mukana lähetetään ne harakanvarpaat kaikille eronneille naisille.
Käytiin tänään lastenvalvojalla ja taisi valvoja olla ihmeissään kun teki maksukykylaskelmat ja minä olin se joka hilasi sitä elarisummaa reilusti alaspäin. Tämäkin summa on sellainen, minkä isä saa itse käyttää lapsiin heidän siellä ollessaan, eli minä en niihin rahoihin tule koskemaankaan.

Lievä kipeily (taas), joka estää treenin. Ehkä perjantaina sitten salille taas maltilla. Parantumista toki edesauttaa se, kun kaikki muutkin ovat kipeänä ja päskivät ja yskivät joka paikassa.

Kurkkukipu

Tavallaan toivon, että tää tauti pahenis. Sais pari päivää saikkua duunista!
Samalla taas ei oikein vois reenailla :(

Vituttaa se kun olen viime akoina pyöräillyt salille n.7-8km matkan kauniissa ja lämpimässä säässä, mutta fiiliksen pilaa aina tasaisin väliajoin se kun jotain arviolta 13-15-vuotiaita ''koviksia'' on kiroilemassa, poltamassa tupakkaa tai ryyppäämässä sekä roskaamassa luontoa. Perjantaina koko puisto on täynnä ryypiskeleviä ihmisiä ettei sieltä kärsi ajaa läpi.

Vittujen vittu!

Tajusin just äsken, et seuraavat vapaapäivät on vasta viikonpäästä viikonloppuna. Tuntuu et joka viikonloppu saa olla painamassa duunia !!! :face:

Prkl kun ei ole rahaa tilillä... Pitäis ostaa vaikka mitä netistä, mutta ei...

Tääl onki paljo kupittaalaisii liikenteellä. No kuitenkin, tämä tapaus sattui eilen:

Olin siinä aamulla salilla, tein penkkiä ja painonnostohuoneessa oli muuten tyhjää paitsi molemmat penkit oli käytössä. Siihen sitten tulee sellanen vanhempi mies istuskelemaan ja selvästi kyyläämään niitä penkkejä ja ajattelin et kohta se tulee kysymään sarjoja tai pääseekö tekemään välissä. Noh, siinä se vaan istui ja tuijotti. Sit ajattelin et jos ei jumalauta aikunen mies osaa suutaan avata ni en mäkään lähe häneltä kysymään et onko tulossa. Sit näin hänet viel pukkarissa ja ns. "joke's on me" ku hän puhu jollekki kaverilleen viittomakielellä ni ei kai se sit osannukaan puhua.

Jonkun aivovaurion seurauksena unohdin etta viimeisin UFC iltahan oteltiin jo ja menin lukemaan spoileri-ketjua, luulin etta se oli ennakkoketju. No, spoilaannuin pahasti, vituttaa.

Jonkun aivovaurion seurauksena unohdin etta viimeisin UFC iltahan oteltiin jo ja menin lukemaan spoileri-ketjua, luulin etta se oli ennakkoketju. No, spoilaannuin pahasti, vituttaa.
Tietysti viimeisin on jo oteltu, koska muuten se ei olisi viimeisin, vaan seuraava.

Terveisiä Raskolnikoville!

Tympii... Kamera räpsähti. Vauhtia oli mittarin mukaan noin 85-90km/h 80 alueella. Onkohan tuosta tulossa sakkoa?

Ei tule. Auton mittari näyttää aina vähäsen liikaa ja mitatusta tuloksesta vähennetään vielä lakisääteinen 3km/h. Korkeintaan huomautus tulee postissa tai ei välttämättä sitäkään.

Back
Ylös Bottom