Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Karavaanarit.
Tuli eilen ajeltua autolla vajaa 700km, ja ei saatana. Mikä ihmeen vamma pitää ihmisen päässä olla, jotta hankkii semmosen kuselta haisevan lasikuitukopin ja vetelee sitä ympäri Suomea.
Minä en perkele ymmärrä en.
Luojan kiitos prätkällä liikkkuessa noista ei niin harmia ole, kun ohitus kestää sen 1,6s ja paikkaa ei tarvitse juuri kyttäillä.

Paiskin kesäkuun niskalimassa ylitöitä,olin juhannukset yms duunissa ja odottelin innolla sitä palkkakuittia.Noh vittu olin unohtanu et olin asettanu jonku vitun kuukaudellisen tulorajan ja eiköhä se paukkunu reilusti yli ja nyt menee sit lisäprosentin mukaan eli vittu ihan turhaa duunia.Se mitä jää kätee on normaalia vähemmän eli wuhuuu vittu oli sen arvosta painaa 6pvän viikkoja ja kuunnella jengin juhannustarinoita ku ite mätäni duunissa.Ai saaaatana että vituttaaaaa

Karavaanarit.
Tuli eilen ajeltua autolla vajaa 700km, ja ei saatana. Mikä ihmeen vamma pitää ihmisen päässä olla, jotta hankkii semmosen kuselta haisevan lasikuitukopin ja vetelee sitä ympäri Suomea.
Minä en perkele ymmärrä en.
Luojan kiitos prätkällä liikkkuessa noista ei niin harmia ole, kun ohitus kestää sen 1,6s ja paikkaa ei tarvitse juuri kyttäillä.
Oothan tuota itekkii ajellu ympäri suomee, onks sullakii joku vamma?

Oothan tuota itekkii ajellu ympäri suomee, onks sullakii joku vamma?

Niitä on monia, eikä kaikkia ole vielä edes diagnosoitu.
Siinä on vaan se ero, että autoni perässä ei ole jäähallin kokoista lasikuitukoppia, ja matkanopeuteni ei ole 100 alueella 77km/h.

Mikä ihmeen vamma pitää ihmisen päässä olla, jotta hankkii semmosen kuselta haisevan lasikuitukopin ja vetelee sitä ympäri Suomea.

Jotenkin voin vielä ymmärtää sen kopin, mutta pitääkö sitä vetää jollain tehottomalla fiatladasamaraooppelilla noin 20km/h alle rajoitusten ja tietenkin keskellä tietä?

Jotenkin voin vielä ymmärtää sen kopin, mutta pitääkö sitä vetää jollain tehottomalla fiatladasamaraooppelilla noin 20km/h alle rajoitusten ja tietenkin keskellä tietä?

Tätä yritin tässä vähän niinkö hakea...

Paiskin kesäkuun niskalimassa ylitöitä,olin juhannukset yms duunissa ja odottelin innolla sitä palkkakuittia.Noh vittu olin unohtanu et olin asettanu jonku vitun kuukaudellisen tulorajan ja eiköhä se paukkunu reilusti yli ja nyt menee sit lisäprosentin mukaan eli vittu ihan turhaa duunia.Se mitä jää kätee on normaalia vähemmän eli wuhuuu vittu oli sen arvosta painaa 6pvän viikkoja ja kuunnella jengin juhannustarinoita ku ite mätäni duunissa.Ai saaaatana että vituttaaaaa
Kyllä se sitten veronpalautuksissa tulee takaisin. Ei se tosin ihan samalta tunnu.
Se on vähän pakko kun sitä ei saa vetää kuin kahdeksaakymppiä. Silti olen sitä mieltä, että noiden saatanan kiimaliitereiden takia joka autossa pitäisi olla vakiovarusteena sinko niin saisi posauttaa noi teiden tukot maata kiertävälle radalle pois muiden jaloista. Siellä liikenteessä on muutenkin ihan tarpeeksi hidastelijoita niin ei sinne tarvita enää niitä jotka ihan huvikseen vetää jotain vessaa perässä.

Nyt hajottaa huolella! Posti menny kiinni klo 18.00 tänään, olin ovella klo 18.05 siinä uskossa että se on auki klo 20.00 asti niinkuin tavallisesti. Vitun kesäaukiolot, pitäs työntää hanuriin kesäaukiolot yms. Muutenkin suomen posti on kuppasin kuljetusmuoto mitä maa päällään kantaa.

"First world problem":

En voi pitää yöllä ikkunaa auki, kun kaikenmaailman kusimunat vetää autoillaan ja mopoillaan täysiä ikkunan alta, vaikka onkin 40 rajoitus.

Nyt hajottaa huolella! Posti menny kiinni klo 18.00 tänään, olin ovella klo 18.05 siinä uskossa että se on auki klo 20.00 asti niinkuin tavallisesti. Vitun kesäaukiolot, pitäs työntää hanuriin kesäaukiolot yms. Muutenkin suomen posti on kuppasin kuljetusmuoto mitä maa päällään kantaa.

Et ilmeisesti ole käyttänyt DPD:n palveluja. Löysin tilaamani reput viimein. Oli siis tuotu mulle kotiinkuljetettuna, mutta en sattunut olemaan kotona kun käyn töissä. Päättipä kuski sitten antaa naapurille. Tästä lappu sitten mun postilaatikkoon ja intoa piukassa aloin ettimään kyseistä henkilöä. Ei löytyny omasta rapusta eikä viereisestäkään. Muutamien sähköpostien vaihdon niin DPD:n kuin tavaran toimittajankin kanssa tuli yllättäen vastaukseksi että paketti on annettu Massagesalon Stockfelderille. Sellaista paikkaa ei google eikä kukaan talostani tuntenut joten ei muuta kuin ulko-ovesta maailmalle ja etsimään. Lopuksi löysin paketin Stortelder-nimiseltä fysioterapeutilta tuosta lähistöltä, joka on tavattavissa _sovittaessa_. Jumalauta että vitutti tuon lähetyksen etsiminen ja viestittely osapuolille sekä keskustelut naapureiden kanssa että kenellä se paketti ny perkele on :)

USPS on nyt toimittanut mun pientä lompakkoa neljättä viikkoa jenkeistä ja ei tietoa milloin tulee, ei sekään nyt ihan kiitettävä suoritus ole..

Mulleki tuli paketti ja toimituspäivänä oli akku loppu.Noh kuulin kuitenki kuinka auto ajo pihaan ja katoin ikkunasta ni DPDn paku ajo toho talon eteen.Kuski jotai junnaili sisällä ja koitti soittaa johonkin eli vissiin mulle.Noh ei saanu kiinni ni oli laittanu lapun että sopikaa uusi toimitus aika.Ei sit se pässi voinu soittaa ovikelloa.....Ja asun rivarissa eli tää kuski oli n. 3 metrin päässä ulko ovesta

Rahat loppu ja kesälomaa 3vkoa jäljellä,vaikuttaa vähän kaikkeen negatiivisesti...

Älkää vain nuoret alkako sosiaali-alalle,siitä ei makseta.

Olen itse tekevinäni ja muut on maksavinaan.

Mulleki tuli paketti ja toimituspäivänä oli akku loppu.Noh kuulin kuitenki kuinka auto ajo pihaan ja katoin ikkunasta ni DPDn paku ajo toho talon eteen.Kuski jotai junnaili sisällä ja koitti soittaa johonkin eli vissiin mulle.Noh ei saanu kiinni ni oli laittanu lapun että sopikaa uusi toimitus aika.Ei sit se pässi voinu soittaa ovikelloa.....Ja asun rivarissa eli tää kuski oli n. 3 metrin päässä ulko ovesta

Mikset ite mennyt pihalle tai huutanut vaikka että tuo sen paketin?

Et ilmeisesti ole käyttänyt DPD:n palveluja. Löysin tilaamani reput viimein. Oli siis tuotu mulle kotiinkuljetettuna, mutta en sattunut olemaan kotona kun käyn töissä. Päättipä kuski sitten antaa naapurille. Tästä lappu sitten mun postilaatikkoon ja intoa piukassa aloin ettimään kyseistä henkilöä. Ei löytyny omasta rapusta eikä viereisestäkään. Muutamien sähköpostien vaihdon niin DPD:n kuin tavaran toimittajankin kanssa tuli yllättäen vastaukseksi että paketti on annettu Massagesalon Stockfelderille. Sellaista paikkaa ei google eikä kukaan talostani tuntenut joten ei muuta kuin ulko-ovesta maailmalle ja etsimään. Lopuksi löysin paketin Stortelder-nimiseltä fysioterapeutilta tuosta lähistöltä, joka on tavattavissa _sovittaessa_. Jumalauta että vitutti tuon lähetyksen etsiminen ja viestittely osapuolille sekä keskustelut naapureiden kanssa että kenellä se paketti ny perkele on :)

USPS on nyt toimittanut mun pientä lompakkoa neljättä viikkoa jenkeistä ja ei tietoa milloin tulee, ei sekään nyt ihan kiitettävä suoritus ole..

Tää on muuten hauska, DPD:n kuljetuksena tuli autoon vanteet renkailla Ruotsista, sekin kaveri oli lykännyt ne vaan suoraan naapurille minulle soittamatta. Onneksi hän on hyvä tuttuni. Aika huolettomasti noi noita tarjoilee muille, vissiin kuskeja kiinnostaa? :D

Avasin olohuoneen ikkunan ja nostin habaneropuskan ikkunalaudalle aurinkoa ottamaan. Suihkusta tullessa ikkuna oli kiinni eikä puskaa näkynyt. :face:

Eli aamu lähti käyntiin ruukunsirpaleita ja multaa keräämällä. Kasvi oli kasvattanut vesisäiliön täyteen juuria ja ne sitten leikkautui siististi irti kun ruukku hajos iskun voimasta. Noin puolet juurista siis menetettiin. Muutoin meni vain pari-kolme hedelmää, pari lehteä. Ihmeen hyvin kun kuitenkin pudotusta oli neljännestä kerroksesta laatoitukselle. Vituttaa josko se tuohon delaa, tuotti tasaisesti ympäri vuoden, iso puska.

Eilen menin salille vähillä unilla: mavessa venähti takareisi 40kg alle työsarjapainojen ja penkissä tanko rinnalle.

Lupasin kesälomalla käydä töissä tarvittaessa koska mulla ei oo muuta menoa, koko päivän sain kuunella toisen työntekijän avautumista kun se joutu hommiin.

Täällä muistaakseeni joku puhui tuosta, kun mopot sun muut päristelijät pistää vihaksi.

Tässä on näkymä omasta keittiön ikkunasta. Voitte siitä sitten päätellä mikä täällä vituttaa :D

12425572.t.jpg
[/URL][/IMG]

Mikähän siinä oikein on, että kaikkien pitää kiihytellä juuri tuossa kohtaa -.-

(kyse on juuri tuosta tunnelista ja tunnelin päällä olevasta kadusta)

Mee parina iltana siniseen haalariin pukeutuneena tonne. Kädessäsi pidät hiustenkuivaajaa ja vyöllä kuulapistooli. Eiköhän perkele lopu mopojen kiihdyttely (jos ne ees kiihtyy ylinopeuteen)..

Back
Ylös Bottom