Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei voi olla mahollista :face:

Siivosin kaappeja niin melken parin metrin korkeudelta tipahti lattialle melkein täysi lattian pesuun tarkoitettu tolu purkki :face:
Korkki lähti irti ja tolut lattialle...

yhden talouspaperi rullan ja muutaman pyyhkimisen jälkeen lattia on ainakin nyt puhdas :hyvä:

Tuohon nukkumisongelmaan, kastelkaa t-paita illalla suihkussa viileällä/kylmällä vedellä ja puristakaa siitä ylimääräiset pois. Kostea paita päälle ja unta palloon, toimii.

Kalorilaskuri sivuston mukaan.

Älä nyt sitä niin kiveen hakattuna ota. Se kun on sellainen yleinen vähän sinnepäin kaikille sopiva/ei sopiva. Katot niistä kaloreista mitä syöt, paljonko se paino tippuu. Eli otat kylmästi vaan viikon kaikki syömiset ylös, jos on jotain epämäärästä ruokaa, mitä et voi laskea, niin älä syö sitä. Syöt perus makrojaolla normaalisti proteiinit, hiilarit ja rasvat (tällä vältytään siltä, ettei kehosta poistu glykogeenivarastoja ja näin ollen nesteitä suurempia määriä) ja seuraat kuinka paino muuttuu tuon viikon aikana. Paljon parempi tapa :)

Älä nyt sitä niin kiveen hakattuna ota. Se kun on sellainen yleinen vähän sinnepäin kaikille sopiva/ei sopiva. Katot niistä kaloreista mitä syöt, paljonko se paino tippuu. Eli otat kylmästi vaan viikon kaikki syömiset ylös, jos on jotain epämäärästä ruokaa, mitä et voi laskea, niin älä syö sitä. Syöt perus makrojaolla normaalisti proteiinit, hiilarit ja rasvat (tällä vältytään siltä, ettei kehosta poistu glykogeenivarastoja ja näin ollen nesteitä suurempia määriä) ja seuraat kuinka paino muuttuu tuon viikon aikana. Paljon parempi tapa :)

Noihin hiilareihin. Vedän VHH-dieettiä, koska toimii ainakin itsellä paremmin. Jaksaa paremmin päivällä, kun ei syö hiilareita. Pidän päivän hiilarit max 70g

Tuohon nukkumisongelmaan, kastelkaa t-paita illalla suihkussa viileällä/kylmällä vedellä ja puristakaa siitä ylimääräiset pois. Kostea paita päälle ja unta palloon, toimii.

Jep on toimiva juttu. Maailmalla reissatessa oli monesti käytössä. Ja pari vuotta sitten kotimaassakin eräällä mökillä kun oli helvetillinen helle. Itse kuitenkin suosin pyyhettä, jota voi sitten siirrellä kun alkaa palella sekä kun on reilu pyyhe niin saa koko kropan sen alle.

Oon aivan tööt ja vielä pitäisi pinnistää töissä muutama tunti ennen lomaa. Labrahommat nyt menevät helposti mutta ajatus ei kulje ollenkaan ja yksi iso analyysi vielä tietokoneella tekemättä. Ei jaksaisi sitten millään, oon jäätävän väsynyt ja päähänkin sattuu.

Joku teki vieressä hack-kyykkyä laitteessa useamman sarjan ja kunnon malmeilla. Tyypin lähdettyä selkänojaan jäi aivan täydellisen muotoinen ja symmetrinen hikisydän. I :haart: leg days, aww...

Vituttaa, kun varasin jo hotellit tulevaksi yöksi (pe-la yö) ja lauantaina aamulla tarkoitus tehdä yksi työasia liittyen ensi viikon alussa tapahtuvaan työjuttuun toisen firman kanssa. No eikö tämä toisen firman edustaja sitten perunutkin sen tänään! Tai ei olisi varmaan edes perunut, ellen olisi itse varmistellut asiaa! Saatana, kiinnosta lauantaita töissä turhan takia viettää...

Onhan täällä Helsingissä tosin jos jonkinlaista tapahtumaa tänään... :dance2:

Silitysrauta tipahti 2m korkeudelta hyllyltä suoraan ukkovarpaalle, AI VITTU.

Onneks oli sentään kylmä, mutta ukkovarvas on tällä hetkellä pottuvarvas ja sattuu niiiiiin perkeleesti.

Teetkö jossain korvessa pihahommia auringonpaisteessa, vai häiritseekö se 1-2 paarmaa pörräämässä pään ympärillä?

Määrittele korpi? Sillä sen minkä mä ymmärrän korveksi niin siellä ei ole paarmoja mutta sitten taas juhannusta oltiin viettämässä sellaisessa +3000 asukkaan maaseutu kylässä niin siellä oli ihan vaivaksi asti.

Määrittele korpi? Sillä sen minkä mä ymmärrän korveksi niin siellä ei ole paarmoja mutta sitten taas juhannusta oltiin viettämässä sellaisessa +3000 asukkaan maaseutu kylässä niin siellä oli ihan vaivaksi asti.

Tuli tehtyä viikko pihahommia pienessä käpykylässä keskellä metsää, maatilalla, tuli satoja paarmojenpistoja, lippiksessä usein 15x15cm alue ihan täynnä paarmoja, olkapäät täynnä, käsissä ja kokoajan pörräsivät naaman ympärillä, aika helvettiä oli.

Tai korjaan senverran, että käpykylän keskustasta ajettiin 10km maantietä (sivuilla metsää) ja sitten 0,5km hiekkatietä että oltiin perillä, eli aika korvessa oltiin.

Back
Ylös Bottom