Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa saatana kävellä 2km läppärit jne. selässä tuolla vitun afrikassa! Kivaa istua kuutiossa valkoinen t-paita läpikuultavan märkänä hiestä.

Ja lisäksi vituttaa kävelyn syy, autohuolto. Varmaan taas alle tonnilla selviä siitäkään. Ei mulla muuta. Vittu.

Mua ei kyl tuo kuumuus vituta yhtään. Mut veikkaisin et meitin mukeloa vituttaa kun se ei saa edes käydä uimassa. Suihkussa sentäs kaksi kertaa viikossa. Tuohon kun lisää vajaat keuhkotehot, niin veikkaisin vituttavan. Ei se kyl sitä myönnä, mut eihän lapset kyl ikinä valitakaan. Hyvää kesää vaan kaikille, kahden kuukauden päästä sataa sit räntää!

Tämmösellä kelillä on kyllä ihanuutta asua kolmikerroksisen kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Tiilitalo ja pikimusta tasakatto. Eikä oo kuuma, mittarin mukaan viime yön alin lämpötila sisällä 28,4c. Makuuhuoneessa etelänpuolelle koko seinä ikkunaa eli tuossa klo 5 alkaa aurinko helottamaan pimennysverhoja. Aamulla niiden sisäpinnalla vois paistaa kananmunia.

Ja just alkoi sataa. Eli ilmankosteus 100% tähän vielä päälle. Onneksi päivisin voi antaa ilmastointilaitteen hyrrätä.

Itsehän ostin toissapäivänä 40W pöytätuulettimen. Ton kun pistää puhaltamaan täysiä kohti eikä liiku mihinkään niin on kyllä mainion viileä. Niin ja tosiaan se mikä vituttaa niin menisin mieluusti rannalla hikoilemaan tässä säässä mutta tää viikko iltavuorossa.

Ihme kitinää kuumuudestä. Ei lämmin luita riko! Nimim. 1.5v 130km päässä päiväntasaajasta asustellessa ei viitsiny edes ilmastointia käyttää kun oli just sopivan lämmin ;)

Tähän laihduttamiseen..

Tähä asti oon luullu, että oma kulutus on jotain 2 500 kcal luokkaa. Äske katoin niin perkele se onkii 2 200 :face:
Tähä asti oon vedelly 2 000 kcal dieettiä - ei ihme, jos se paino ei putoa kovin nopeasti.

Pakko tiputtaa kalorit tuonne 1 500.

Tähän laihduttamiseen..

Tähä asti oon luullu, että oma kulutus on jotain 2 500 kcal luokkaa. Äske katoin niin perkele se onkii 2 200 :face:
Tähä asti oon vedelly 2 000 kcal dieettiä - ei ihme, jos se paino ei putoa kovin nopeasti.

Pakko tiputtaa kalorit tuonne 1 500.

Miten sait peruskulutuksen selville, seurasitko vaakaa?

Kuumus ei sinällään häiritse, sillä kärsin samasta vaivasta talvellakin, eli tästä helvetin jälkihiestä. Suihkusta kun astuu ulos (varsinkin puntin tai muun liikunnan jälkeisen suihkun) niin on turha kuvitellakkaan pukevansa mitään kledjuja päälle seuraavaan puoleen tuntiin. Boksereissa pitää mennä parvekkeelle vilvoittelemaan joka saatanan kerta :D

Vitun helle vittu, tänään pitänyt neljästi jo käydä suihkussa ku hiki valuu vaikkei tekisi mitään. Ja siihen lisäksi se kun salillakin alkaa oleen hellelukemat ja treenaaminen noissa lämpötiloissa on täyttä vittua, tänään näytti salin sisätilamittari +25,4 eikä ilmastointi auta hevonvittua... eikä nukkuminenkaan ole mitään ihanaa kun on tuskankuuma vaikka alasti nukkuis ilman mitään peittoja :face: :curs:

Back
Ylös Bottom