Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu että on kuuma. Hajotus maximus kun pitää lähteä töihin, tekis mieli jäädä sisälle kylmään suihkuun. Ulos kun menet niin syttyy välittömästi tukka palamaan.

ITKUPOTKURAIVARI!!!! :wall:
Mää saatana hommaan muuttoapua kantamaan,kaik on kuosissa,alotetaan ajoissa aamulla (10:00) niin saadaan homma valmiikskin tän päivän osalta.
Noh,muuttoauton mistaja ei saa itestään mitään irti. Puolet mun omaisuudesta on seissy 2 tuntia ulkona odottamassa,et kumpi tulee ensin:muuttoauto vai vesisade. Mä en saa täällä tehtyä mitään,ennenkuin nuo tuolta ulkoa on saatu mäjelle ja kun se saadaan,pitää viedä vielä paljon muutakin kuin vaan ne,että voidaan olla uudessa kodissa yötä.
Apureiden työpäivät alko jo,eli ihan sitten kaksisteen kannetaan. Kai nää muut menee,mut tuo vitun pesutorni,mitä ei saa erikseen.
Ei vittu tartte auttaa!!!!!

Testasin oman rasva% jollain nettisivulla olevalla laskurilla. Sen mukaan 23% olisi oikea luku. Siltä se vähän näyttääkin kyllä..

Nettisivujen laskurilla?

NotSureIfSerious.png

siitepölyallergia- lääkkeet ei auta, happi ei kulje. Polveen sattuu, päätä särkee, niskat jumissa ja telkkarista tulee pelkkää P*skaa!

ja kaikista eniten vituttaa ne, jotka ajaa motarilla neljääkymppiä!

siitepölyallergia- lääkkeet ei auta, happi ei kulje. Polveen sattuu, päätä särkee, niskat jumissa ja telkkarista tulee pelkkää P*skaa!

ja kaikista eniten vituttaa ne, jotka ajaa motarilla neljääkymppiä!

Sori OT mutta onko toi avatar-kuva omakuva? God damn miten kaunis nainen, kiitos tästä, nyt ei enää vituta mikään! ;)

Ja joo, oli pakko kysyä. Hae vaan lähestymiskieltoa :)

Sori OT mutta onko toi avatar-kuva omakuva? God damn miten kaunis nainen, kiitos tästä, nyt ei enää vituta mikään! ;)

Ja joo, oli pakko kysyä. Hae vaan lähestymiskieltoa :)

on se omakuva :D kiitos :) *en mä mitään lähestymiskieltoja hae, ellei nyt oven taakse ilmesty- ehken sillonkaan*

Olin keuhkokuumeessa 2 viikkoa, viikon sairaalassa. Paino tippui 7 kiloa, käsistä lähti 4 cm ja vielä on pidettävä taukoa melko kauan. Vitutus on aika lievä sana kuvaamaan tätä tunnetta.

Back
Ylös Bottom