Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa nämä turvotukset, 6kk dieettiä takana ja nyt kolmen päivän aikana oltu plussakaloreilla n. 2000-2500 kaloria ja jumalattomat turvotukset joka paikassa, naama pöhöttää. AARGH.

Korpee jo etukäteen nuo helteet. Töissä pääsee taas kokemaan sanan "kuuma" todellisen merkityksen.

Saatana tän kuumuuden kaa!

Kämpässä 24/7 läpiveto, mutta silti selkä aivan hiessä...
Koita tässä vääntää safkaa salin jälkee, ku hiki senku lentää

+1.

Olisipa jo syksy. Joka vuosi pitää näitä helvetin kesiä olla.

On se kyllä jännä juttu kun talvella sitä toivoo, että olisi kesä. Nyt taas päivastoin.
Eihän kesässä ole mitään vikaa, MUTTA tämä kuumuus..

... ei ole omassa kämpässä ilmalämpöpumppua, tai noita viilennyskoneita.

Sitä iloa kun syksyn pimeydessä saa ajaa salille :)

Joo-o, täällä kans yksi joka ei niin välitä tästä kesästä. Kevät ja syksy on passelia aikaa ja jopa -30 pakkasilla lähden ennemmin lenkille ku kesä kuumalla (yli 20 astetta on jo ihan perseestä, +25 ja loppuu tekeminen ihan täysin :D).
Ainut asia joka kesässä on hyvää, on tää valoisuus. Jos kesäsin ois se max +15 ja aurinkoa niin oisin ihan ekstaasissa.

Valoisuus vituttaa kuumuuden jälkeen heti seuraavaksi eniten. Pimeässä on paljon kivempi olla, kaikki näyttää kauniimmalta pimeällä kun on valoja ja kaikkea. + se syksy tuoksu ja tunnelma. Yöt on ihania kun saa nukuttua hyvin pimeyden ja viileyden takia. Raikas ilma ja just sopivan lämmintä/viileää :haart: Ai että, vielä pitkät 3kk saa odotella.

Vitutus vol 2!

Innoissaan olin laittamassa ruokaa ja ihmettelin miksi kukkakaaligratiini ei valmistu, vaikk on ollut jo kohta 30 min uunissa.
Katoin vähän tarkemmin uunia niin oli pelkkä valo päällä -.-

Täällä kans yks joka ei pidä yli 15 asteen lämmöstä, ei jaksa tehdä mitään eikä saa nukuttua. Kesäloma alkaa heinäkuussa eikä mitään järkevää tekemistä tohon jaksoon kun ei pääse minnekkään liikkumaan autottomana koiran kanssa.

Vitutus vol 3!

Mutsi soitteli tossa, että pääsetkö hakemaan huomenna hänet ja mummon rautatieasemalta päivällä.
Eihän tossa mitää, mutta se syy miksi pitää hakea..

Ukko on mennyt pakettiautolla mökille. Tullut veke sieltä mökkinaapurin kyyvillä. Mennyt takaisin mökille henkilöautolla.
Tänään kuulma ratkennut juomaan ja tullut taas mökkinaapurin kyyvillä keskustaan. Autot on mökillä..

Kuulma piti ukon hakea mutsi ja mummo pois rautatieasemalta, mutta mites se oikein hakee kun autot on mökillä... Way to go!

Ei huhhuh. Mulla ollu leukaperän takana monta viikkoa aristamaton heiluva pitkulainen patti. En siitä jaksanu olla hirveen huolestunut, mutta vajaa viikko sitten alkoi verta vuotamaan nenästä ihan itsestään. Mulla ei ikinä vuoda verta nenästä. Aloin vähän enemmän huolestua. Äsken aloin ihan tosissaan huolestua, kun menin lukemaan imusolmukesyövästä. Siellä luki että oireena mm alkoholiin liittyvä kipu, sitten muistin että juhannuksena kun otin alkoholia, niin tuli aivan saatanalliset kivut joka paikkaan... Ei tässä nyt oikein muuta syytä hirveesti osaa aatella tolle kuin imusolmukesyöpää...:( Edes pientä toivoa antaa se kun mulla oli kuumeinen olo juhannuksena, että jos kivut olis ollu flunssasta johtuvia lihaskipuja. Tänään lääkäriin. Ahistaa.

Ei huhhuh. Mulla ollu leukaperän takana monta viikkoa aristamaton heiluva pitkulainen patti. En siitä jaksanu olla hirveen huolestunut, mutta vajaa viikko sitten alkoi verta vuotamaan nenästä ihan itsestään. Mulla ei ikinä vuoda verta nenästä. Aloin vähän enemmän huolestua. Äsken aloin ihan tosissaan huolestua, kun menin lukemaan imusolmukesyövästä. Siellä luki että oireena mm alkoholiin liittyvä kipu, sitten muistin että juhannuksena kun otin alkoholia, niin tuli aivan saatanalliset kivut joka paikkaan... Ei tässä nyt oikein muuta syytä hirveesti osaa aatella tolle kuin imusolmukesyöpää...:( Edes pientä toivoa antaa se kun mulla oli kuumeinen olo juhannuksena, että jos kivut olis ollu flunssasta johtuvia lihaskipuja. Tänään lääkäriin. Ahistaa.

Tsemiä!

Älä nettitohtoroi. Todennäköisyydet on sun puolella ettei ole mitään :)

Tässä kattelen säätä niin huomenna tänne on luvattu 30 astetta !

Torstain tulee sitten helpotusta, kun sataa vettä! :) Tosin... 24 astetta lämmintä..

Töiden jälkeen oli niin läpimärkä hiestä nottei meinannu saada farkkuja jalkaan. 15 astetta vois viiletä samantien tuo keli.

Tämä jatkuva, jo pari kuukautta kestänyt väsymys. Tänäänkin nukkunut kahdet päikkärit mutta ei auta mitään. Pitää varmaan nöyrtyä huomenna lääkärille, yleensä kyllä tulee välteltyä viimeiseen asti.

Se oli...
jänne
... tms.:david:: Ei sitä kyllä mikskään jänteeksi voinu arvata, kun toisella puolella sellaista ei oo ollenkaan. Wtf.

Back
Ylös Bottom