Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bussi tai taksi. En minäkään lähtisi aikatauluani rakentamaan kaverin Thaimaa-matkan kentältähakemisen pohjalta.

Se vituttaa kun käyt parturissa ja hiukset näyttää helevetin hyvältä. Vielä ostat sitten kampaajan käyttämää tökötti että se ei jää siitä ainakaan kiinni kun itse yrität veistellä.
Annahan olla ku ekan kerran käyt suihkussa ja pitäisi laittaa hiukset edes siedettävästi...tuntuu että olisi aivan eri pää mikä parturista lähtiessä....prkl
Se vituttaa kun käyt parturissa ja hiukset näyttää helevetin hyvältä. Vielä ostat sitten kampaajan käyttämää tökötti että se ei jää siitä ainakaan kiinni kun itse yrität veistellä.
Annahan olla ku ekan kerran käyt suihkussa ja pitäisi laittaa hiukset edes siedettävästi...tuntuu että olisi aivan eri pää mikä parturista lähtiessä....prkl
Miksi katsot tuollaista keravaa. Saanet paremman.Arvatkaa tyypit mitä?? Mä viime viikolla kirosin tääl sitä et vaimoke tuli taas vitun kännis himaan (tää oli siis 4 viikonloppu putkeen) Mut arvatkaas mitä! Eilen ihan sama juttu. Aivan vitun nollat taulussa konttaa lattialla ja läikyttäny mäkin kokiksensa pitkin pöytiä, lattiaa ja mattoja. Vittu 5 viikonloppua kännissä! Tänää on kyl tiukan puhuttelun aika. Ainii! Hänellähän on onneks varaa haukkua muiden laihdutusta, mutta itte vaa vetää siideriä ja muuta paskaa naamariin. Voi taivaan Isä ku voi pientä ihmistä vituttaa!! :face:
Miks tuhlaat omaa elämääs tuollaiseen ihmiseen. Jos homma ei muutu sanomalla, anna hänen pilata elämänsä viinalla ja etsi itselles parempi. Niitä on maailma pullollaan vaikka aina ei siltä tunnu. Se kuitenkin on totuus.Arvatkaa tyypit mitä?? Mä viime viikolla kirosin tääl sitä et vaimoke tuli taas vitun kännis himaan (tää oli siis 4 viikonloppu putkeen) Mut arvatkaas mitä! Eilen ihan sama juttu. Aivan vitun nollat taulussa konttaa lattialla ja läikyttäny mäkin kokiksensa pitkin pöytiä, lattiaa ja mattoja. Vittu 5 viikonloppua kännissä! Tänää on kyl tiukan puhuttelun aika. Ainii! Hänellähän on onneks varaa haukkua muiden laihdutusta, mutta itte vaa vetää siideriä ja muuta paskaa naamariin. Voi taivaan Isä ku voi pientä ihmistä vituttaa!! :face:
Kuinka idiootti täytyy olla, että lähtee "hemmetimoises soossis" auton rattiin ja vielä tulee siitä mainitsemaan johonkin keskustelufoorumille? Vituttaa sun kaltaiset tampiot, jotka ajelee kännissä.Kaike kukkuraks hemmetimoises soossis tuli ajettuu emännän luokse (30km)
Vituttaa ku eilinen meni nii päin persettä... Rahaa palo ku roskaa, ei ollu ees kivaa poikien illassa. Baari liia täyn, ei saanu happeekaa ees. Kaike kukkuraks hemmetimoises soossis tuli ajettuu emännän luokse (30km)
Ja nyt on sit Maailmansota 2 käynnis.. Sellane riita et huh huh. Treenikää ei varmaa kule huomenna..
Kuinka idiootti täytyy olla, että lähtee "hemmetimoises soossis" auton rattiin ja vielä tulee siitä mainitsemaan johonkin keskustelufoorumille? Vituttaa sun kaltaiset tampiot, jotka ajelee kännissä.
Napapiirin pohjoispuolella kännissä ajaminen on ennemmin sääntö, kuin poikkeus.