Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Unettomuus. Kai tässä jo joutais hullujenhuoneelle..

Komppaus. Tosin ei jaksa enää hirveesti vituttaa.

Lisäksi: Melkein-anoppini sai keskikovan vitutuksen aikaan viikon ulkomaanmatkalla jatkuvalla kitinällä melkein-appiukolleni ja muutenkin rasittavuudellaan. Enskerralla ilman, perkele! Tai ainakin yks reissu kesässä ilman.

Ei oo täl viikol ollu kertaakaan aamuboneria.. mitä vittua minä? oon lähemmäs 20v ja ei aamubouner.. (ei johdu siis liiasta runkkaamisesta koska sekin on vähän unohtunu)

Työtuolista lähti käsinojansäätimestä nuppi. Helvetin pieni asia mutta kun on muutenkin tätä kiirettä yms. stressiä niin ei perkele kun pistää vituttaan.

Tultiin emännän kanssa heidän porukoitten mökille täksi illaks/yöksi. Aattelin, että ok lets menään vaan. Päästiin perille ja saatiin emännän kaa tehtyä ruoka niin joha tän naikkosen isä oli sammunut kuistille vaatteet päälle. (Työvaatteet) aurinko paistaa täydeltä taivaalta.

Tosi kiva ku joutuu välil mennä tsekkailee hengittääkö toinen ollenkaan. No onneks huomen pääsee aikasee aamul puntille (y)

- - - Updated - - -

Ei oo täl viikol ollu kertaakaan aamuboneria.. mitä vittua minä? oon lähemmäs 20v ja ei aamubouner.. (ei johdu siis liiasta runkkaamisesta koska sekin on vähän unohtunu)

Hahha. Itellä päinvastoin. Rupesi popsimaan sinkkiä ja mankkaa niin seisokki sen kuin parani ;)

Äläs nyt, rekassahan nukkuu melkein paljon paremmin kun kotona. ;) Webasto hyrrää ja verhot eteen ja unta palloon.

Nyt kirjotin niin pitkän perustelun sun höpötysten vastaväitteeks äsken että rupes vituttaa niin saatanan paljon ni sanon sulle vaan että haista pitkä paska!

Oot vissiin nukkunu/levänny vaan paremmin. Aamuseisokilla oo mitään tekemistä oikeastaan minkään kanssa, siis mieskunnon varsinkaan. Intissä kun tuli nukuttua helvetin huonosti, oli järjestään porukalla aamulla jopo pystyssä. Heti kun sieltä pääsi niin loppui sekin.

Joidenkin ihmisten itsekkyys.

Oon tässä kuunnellut ja tsempannut useamman kaverin ties mitä vitun ongelmia aidosti ja toiselle vaan parasta haluen.. sitten kun itse koittaa hiukan avata että tarttis tsemppii ja korvaa mikä jaksais hetken kuunnella niin palkaksi saa vain vittu vaikeita katseita ja yhden sanan tiivistyksiä ilman mitään aito välittämisen halua.

Kiittämättömyys on maailman palkka harmittavan usein.

images

Eli ei webastoa eikä verhoja. :D Hah

Auto sellanen mistä sä olisit luultavasti siis kateellinen. Kaks vuotta vanha mm ja webastolla ei tee näillä keleillä mitään ja verhot, eikö ne nyt oo kaikissa autoissa ollu jostain 70luvulta lähtien? Mutta on mitä on, harvoin ne minua piristää koska työ tai sen aiheuttamat muut asiat on usein paskaa.

No voi saatana! Vitutus vol 2.

Emäntä tokas, et lauantain he pitää tyttöjen illan ilmeisesti toisella paikkakunnalla. Just ku sain suuniteltuu et oltais porukalla täällä. Pojat ja naiset sekasii.

Nyt sit ilta jakautui, et miehil on poikieilta ja tytöil tyttöjeilta..

Ei voi vahtia naista ku se ei oo silmien alla.

Oli mullakin paska päivä, mutta pari salmarivissyä pelasti tilanteen. :)

En ymmärrä itsekään. Illat toimii AINA parhaiten kun on kundit ja muijat erikseen. Varsinkin jos alkoholi kuuluu asiaan niin jossain vaiheissa emännillä tulee (ei tietenkään kaikilla) se mustasukkaisuusdraama-setti ja sitten kaikkia vituttaa.

Back
Ylös Bottom