Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Helsingin kaupunginvaltuusto. Vittu mitä pässejä. Hylkää kannattavan hotellihankkeen jonka norjalainen liikemies olis maksanut omilla rahoillaan ja josta olis saatu työpaikkoja sekä hyvät tonntivuokrat ja samaan aikaan taustalla suhmuroidaan TAAS helvetin Guggenheimiä Hesaan veronmaksajien rahoilla. Mitä jumalauta niiden idioottien päässä liikkuu. Ei kai mitään.

Nyt vielä luin että haluavat maksaa jokaisen Suomeen jotenkin itsensä keplotelleen Bulgaarin sekä Romanialaisen kerjäläisen terveydenhuollon 100% ilmaiseksi. Kyllä Hesa hoitaa, varaa on - eiku velkaa 2 miljardia euroa - mutta mitäs pienistä... :face: :face:

Kokeile 2D-Vertexiä, niin AutoCAD on sen jälkeen maailman paras.

En kokeile. On mulla Vertexistä 3 tai 4 numerona todistuksessa vaikka oon vaan kerran avannu kyseisen ohjelman :D Yleensä mulla ja AutoCADillä on yhteisymmärrys, mutta tänään se ei saatana antanu mun trimmata (!!!), joten meinas kyllä lentää näytöt, näppis ja hiiri ulos toimiston ikkunasta :D Pääsin siitä yli...Huomenna lissää, niinku melkei joka päivä... ;D

Pääsin sitten valokuvaan ja kuvan ottajana sattui olemaan kameratolppa :(
Ot: kaikki noi cad-ohjelmat on samanlaisia sätöksiä. Ensiviikolla pitäisi mennä opiskelemaan nx.ää. Oon ihan vitun innoissani...NOT

Jatkuvasti sairaana, mikään ei oikeen auta. Henkisesti rankkaa, tuntuu ettei ole mitään elämää kun vaan kotona potee flunssaa.

Tää on parempi. Jonkun vartiointiliikkeen puhelinvastaajaan jätettyä palautetta ja suhteellisen aidolla meiningillä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vartiontiliikekin on klassikko, mutta mikään ei voita konekuskin sekoiluja.

Voi JEESUS SAATANA!!!11

Aika vaisuja purkautumisia...

;)
Tuo kaveri vetää ton niin tunteella, ettei siinä ole mitään vaisua. Mutta mielenkiinnosta: mikä ei ole vaisua avautumista?

Ketjun aiheeseenkin, niin kyllä tämä kieltämättä pistää vähän vituttamaan juosta lekurissa ja koittaa luovia töissä, kun toinen käsi on tietyissä kulmissa täysin käyttökelvoton. Eikä oikein ole tarpeeksi tietoa päätellä, että onko tässä työkuntoinen järkevissä rajoissa vai ei.

Kun ihan rehellisiä ollaan niin mua vituttaa huomiota kerjäävät ihmiset täällä pakkiksella. Oikeasti, jos ette sitä huomiota saa tarpeeksi ulkomaailmassa niin ette sitä varmaan ansaitse täälläkään. Mietin myös tuota postaamaani oravaa mutta sen silmille ei luojan kiitos herutuspostaukset hypi.

Salien maksut...

Yli vuoden tauon jälkeen tuli raahauduttua salille ja onneksi sain tänään ilmaisen käynnin, mutta nyt on valinnan paikka. Kertamaksu on 12€, kk on 64€ ja 10 kerran kortti 90€..
Vuoden suoraveloitus sopimus olisi 46€/kk mutta lähinnä siinä ärsyttää tuo suoraveloitus...

Salien maksut...

Yli vuoden tauon jälkeen tuli raahauduttua salille ja onneksi sain tänään ilmaisen käynnin, mutta nyt on valinnan paikka. Kertamaksu on 12€, kk on 64€ ja 10 kerran kortti 90€..
Vuoden suoraveloitus sopimus olisi 46€/kk mutta lähinnä siinä ärsyttää tuo suoraveloitus...

Älä nyt suoraveloituksen anna vituttaa! Senhän pitäs olla kalliimpi ku ei tarvi ite edes tehdä mitään mutta siinähän säästää melkein parikymppiä kuussa!
Toi postaus kuuluu Tänne kaikkia iloisia asioita!-ketjuun.

Back
Ylös Bottom