Panemisesta.Mistä harrastuksista on hyväksyttävää puhua vielä kolmenkymmentä täyttäneenäkin? Entä keski-ikäisenä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Panemisesta.Mistä harrastuksista on hyväksyttävää puhua vielä kolmenkymmentä täyttäneenäkin? Entä keski-ikäisenä?
Oisko se järkevämpi ollut porata kerralla kaikki kuntoon, eikä tollain joka päivä 10 minuutin välein.
kuhan sanoinPanemisesta.

Minkä ikäisenä pitää lopettaa roolipeleistä puhuminen? Saako niitä silti pelata, jos ei mainitse asiasta kenellekään? Koskeeko tämä vain online-pelejä vai kaikkia roolipelejä? Mistä harrastuksista on hyväksyttävää puhua vielä kolmenkymmentä täyttäneenäkin? Entä keski-ikäisenä?
Kamoon, kuka aikuinen kehtaa huudella kovaan ääneen jostain miekoista ja kilvistä, manan määrästä suu vaahdossa yleensäkään missään julkisella paikalla kovaan ääneen :face: Olin käyttämässä lasta uimassa. Saunan lauteilla joku 2-vuotias uimakoululainen alkoi selittään hahmosta, joka ampuu raketteja ison pilven ja ne kaikki osuu kohteeseen. Se oli mun mielestä suht normaalia. Mutta jos olis ollut 25-vuotias, olisin pitänyt hulluna. Jos aikuinen mies hölöttää "menin metsään, trollit hyökkäs ja hakkasin niitä ja heitin väliin nönnönnöö spellin ja sitbtuli hyvät lootit ja expit", niin ei se nyt hyvää päivää sentään ole normaalia. Meillä päin kysellään aikuisten kesken "ootko viel pelaillu sitä xyz:aa?", "joo se on hyvä", eikä salilla eläydytä huutamaan peikoista.
No kovaan ääneen omien juttujen meuhkaaminen suu vaahdossa julkisella paikalla on vähän typerää riippumatta jutun aiheesta. Mutta en kyllä näe mitään syytä miksi julkisella paikalla ei voisi normaalisti keskustella omista harrastuksistaan, oli ne sitten tietokonepelejä, pöytäroolipelejä, tennistä, auton rassaamista tai mitä tahansa. Jos ainoa harrastus on paneminen niin ne jutut voi ehkä jättää vähän vähemmälle esim pienten lasten seurassa.Kamoon, kuka aikuinen kehtaa huudella kovaan ääneen jostain miekoista ja kilvistä, manan määrästä suu vaahdossa yleensäkään missään julkisella paikalla kovaan ääneen :face: Olin käyttämässä lasta uimassa. Saunan lauteilla joku 2-vuotias uimakoululainen alkoi selittään hahmosta, joka ampuu raketteja ison pilven ja ne kaikki osuu kohteeseen. Se oli mun mielestä suht normaalia. Mutta jos olis ollut 25-vuotias, olisin pitänyt hulluna. Jos aikuinen mies hölöttää "menin metsään, trollit hyökkäs ja hakkasin niitä ja heitin väliin nönnönnöö spellin ja sitbtuli hyvät lootit ja expit", niin ei se nyt hyvää päivää sentään ole normaalia. Meillä päin kysellään aikuisten kesken "ootko viel pelaillu sitä xyz:aa?", "joo se on hyvä", eikä salilla eläydytä huutamaan peikoista.
Kun nyt lähinnä keskityn omaan tekemiseen, niin jouduin taas naureksimaan itselleni. Kyykätessä repesi housut melkein koko perseen pituudelta ekalla sarjalla. Toki tein kaikki sarjat kaikessa rauhassa loppuun. Toivottavasti nyt ei kanssaeläjiltä mennyt yöunet sen takia![]()
Eniten vituttaa kaikki.