Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa toi naapurin jo kuudetta viikkoa jatkunut remontointi. Joka päivä se poraa, poraa ja poraa.. Miten paljon sitä porattaa voi olla ? Oisko se järkevämpi ollut porata kerralla kaikki kuntoon, eikä tollain joka päivä 10 minuutin välein.

Oisko se järkevämpi ollut porata kerralla kaikki kuntoon, eikä tollain joka päivä 10 minuutin välein.

Ootko koskaan tehny rakennushommia? Joissain hommissa tuo ei vain onnistu :O

+ ei ollut tarkoitus vittuilla :rolleyes: kuhan sanoin

Kyllä itellä on myös välillä venähtäny joku poraushomma ku on seinät haljennu tai yms muuta haittatekijöitä. Normisettiä siis.

Reilu kuukausi sitten oli angiina ja vieläkään en ole täysin parantunut. Olen treenannut kolmesti viikossa nyt nelisen viikkoa ja kroppa ei vaan tunnu palautuvan mitenkään treenistä, vaikka ei ole kuumetta, kurkkukipua tms. Nytkin olen koko viikon ollut tosi väsynyt ja energiaa ja motivaatiota urheilla ei ole yhtään. Tuntuu ettei pää kestä tätä menoa.

Minkä ikäisenä pitää lopettaa roolipeleistä puhuminen? Saako niitä silti pelata, jos ei mainitse asiasta kenellekään? Koskeeko tämä vain online-pelejä vai kaikkia roolipelejä? Mistä harrastuksista on hyväksyttävää puhua vielä kolmenkymmentä täyttäneenäkin? Entä keski-ikäisenä?

Kamoon, kuka aikuinen kehtaa huudella kovaan ääneen jostain miekoista ja kilvistä, manan määrästä suu vaahdossa yleensäkään missään julkisella paikalla kovaan ääneen :face: Olin käyttämässä lasta uimassa. Saunan lauteilla joku 2-vuotias uimakoululainen alkoi selittään hahmosta, joka ampuu raketteja ison pilven ja ne kaikki osuu kohteeseen. Se oli mun mielestä suht normaalia. Mutta jos olis ollut 25-vuotias, olisin pitänyt hulluna. Jos aikuinen mies hölöttää "menin metsään, trollit hyökkäs ja hakkasin niitä ja heitin väliin nönnönnöö spellin ja sitbtuli hyvät lootit ja expit", niin ei se nyt hyvää päivää sentään ole normaalia. Meillä päin kysellään aikuisten kesken "ootko viel pelaillu sitä xyz:aa?", "joo se on hyvä", eikä salilla eläydytä huutamaan peikoista.

Kamoon, kuka aikuinen kehtaa huudella kovaan ääneen jostain miekoista ja kilvistä, manan määrästä suu vaahdossa yleensäkään missään julkisella paikalla kovaan ääneen :face: Olin käyttämässä lasta uimassa. Saunan lauteilla joku 2-vuotias uimakoululainen alkoi selittään hahmosta, joka ampuu raketteja ison pilven ja ne kaikki osuu kohteeseen. Se oli mun mielestä suht normaalia. Mutta jos olis ollut 25-vuotias, olisin pitänyt hulluna. Jos aikuinen mies hölöttää "menin metsään, trollit hyökkäs ja hakkasin niitä ja heitin väliin nönnönnöö spellin ja sitbtuli hyvät lootit ja expit", niin ei se nyt hyvää päivää sentään ole normaalia. Meillä päin kysellään aikuisten kesken "ootko viel pelaillu sitä xyz:aa?", "joo se on hyvä", eikä salilla eläydytä huutamaan peikoista.

Niin, onhan se sairasta, että ihmiset harrastavat hieman erilaisia asioita? Kerrankin kuulin kaverista, joka kutoi... Hohhoh, varmaan jokin sairaus.

Kamoon ittelles vaan. Jotkin henkilöt tykkäävät pelailla ja eivät sitä aio sinun myötähäpeäsi vuoksi lopettaa. Omasta mielestä on hienoa, että porukka osaa olla avoimia omista harrastuksistaan eikä tarvitse pelätä lynkatuksi tulemista, jos satut vaikka pelaamaan tietokoneella.

Ja näin ihan btw: Sen verran tuota sanastoa tunnut tietätävän, että etkai vain itse ole pelannut joskus?

No kovaan ääneen omien juttujen meuhkaaminen suu vaahdossa julkisella paikalla on vähän typerää riippumatta jutun aiheesta. Mutta en kyllä näe mitään syytä miksi julkisella paikalla ei voisi normaalisti keskustella omista harrastuksistaan, oli ne sitten tietokonepelejä, pöytäroolipelejä, tennistä, auton rassaamista tai mitä tahansa. Jos ainoa harrastus on paneminen niin ne jutut voi ehkä jättää vähän vähemmälle esim pienten lasten seurassa.

PC-pelaajien keskimääräinen ikä taitaa olla siinä jossain kolmen kympin kieppeillä, vähän tietysti genrestä riippuen.

Meillä oli töissä myös yksi kaveri, joka kaffetunnilla hirveästi hermostui, jos joku puhui big brothereista yms. Alkoi oikeasti punoittamaan ja lähti ovet paukkuen pois. No ei se poistuminen oikeastaan ketään haittanut. Mutta jotain ongelmia hänellä oli syvällä sisällään. Hirveä uho, ettei hän ainakaan semmoista paskaa katsele eikä kyllä yhtään ala kuuntelemaan juttua niistä.

Flunssa. Viikko sitten päässyt viimeksi treenaamaan, alkaa ottamaan aivoon ihan tosissaan. Paranemisesta tietoakaan :(

Kohta niiku pari viikkoa olla jotain flunssa paskaa. Aamut aina ihan saatanasta. Oon ollut muutenkin monta kertaa kipeä tänä vuonna että vitutus ^3.

Kun nyt lähinnä keskityn omaan tekemiseen, niin jouduin taas naureksimaan itselleni. Kyykätessä repesi housut melkein koko perseen pituudelta ekalla sarjalla. Toki tein kaikki sarjat kaikessa rauhassa loppuun. Toivottavasti nyt ei kanssaeläjiltä mennyt yöunet sen takia :)

Oikein.

36924721.jpg

Urani eBay-myyjana kokee vastoinkaymisia. Henkilolle A lahetin farkut postissa 18.3 ja nyt kuukautta myohemmin herra ilmoittaa etteivat farkut ole tulleet perille. Tein itse pienen mokan siina etta lahetin tavallisena pakettina enka allekirjoitettuna, joten en saanut seurantakoodia enka pysty todistamaan mitaan puolesta tai vastaan. Olen ihan varma etta farkut ovat menneet perille, koska miksei A sanonut mitaan aiemmin? Muutenkin koko tyyppi vaikuttaa vahan epailyttavalta. Ei silti, pakkohan mun on rahat palauttaa ja sitten vaatia korvauksia Royal Maililta, joka korvaa £20 asti.

Henkilo B:lle lahetin iPodin eilen, sain seurantakoodin. Tanaan tuli viestia etta kirje tuli perille vahingoittuneena ja paskaisena, ilman iPodia. Seurantakoodin mukaan kirje on yha paikallisessa postissani kasiteltavana, mutta toisaalta noissa nyt on vahan viivetta aina. En osaa sanoa valehteleeko tama henkilo, koska han kuitenkin meni postiin ja teki valituksen tms., mista sai viitenumeron minka antoi minulle etta voin "jatkaa" valitusta. En usko etta kukaan jaksaisi tehda tallaista 5 punnan rikkinaisen iPodin takia, joten todennakoisesti soitin on varastettu postin toimesta. Olisi varmaan pitanyt laittaa mukaan lappu missa lukee isoilla kirjaimilla "tama iPod on paskana, ei kannata varastaa".

Tanaan sulkeutuu huutokauppa myymastani lapparista ja taytyy toivoa etta sen ostaa joku suht lahella asuva niin voin toimittaa henkilokohtaisesti perille. Vahan mennyt usko postin toimintaan :jahas: Ainiin ja vituttaa myos rahattomuus. Kaikki rahat menevat nyt naiden sotkujen selvittamiseen, lisaksi pitaisi maksaa takuuvuokra ja varausmaksu kiinteistonvalittajalle. Meikalaisen tuurilla en saa edes lapparia myytya niin en saa siitakaan rahaa.

kevät - katupölyn ja moottoripyörien ilmestyminen pilaamaan aurinkoiset päivät

Opiskelumotivaatio puuttuu silloin kun sitä tarvittaisiin. Iso koulutyö myöhässä aikataulusta enkä ole tehnyt vielä juuri mitään sen eteen. Vittu kun pitää olla näin saamaton ja pitää jättää kaikki viimetinkaan. Hikinen ja vittumainen viikonloppu edessä.

Back
Ylös Bottom