Vituttaa personal trainerit. Ei kaikki tietenkään, mutta nämä jotka on jonkun väsyneen kurssin käyneet ja sen jälkeen luulevat olevansa päteviä opettamaan muita. Harmittaa katsella kun liikkeitä opetetaan asiakkaalle vähän sinnepäin ja korkeintaan välttävästi. Tekisi mieli mennä antamaan lisäneuvoja, että älä perkele makaa siinä penkillä ihan lahnana, tai että SJMV:tä ei tehdä niin että taivutetaan vain vyötäröstä ja siinä se, tai että kyykyssä on vähän muutakin kuin mennä vain kyykkyyn ja tulla ylös. Nää on asioita mitä ei vain opi koulun penkillä, vaan omakohtaista kokemusta harrastuksen parista tarvitaan ihan helvetisti. Ei vaan viitsi mennä siihen väliin selittämään. En mäkään ihan hirveän hyvällä katsoisi jos joku tulis neuvomaan mua töissäni ja saisi mut näyttämään huonolta asiakkaan nähden.
Niin ja mulla on kyllä menneisyydessä oma lehmä ojassa tän asian kanssa. Joskus aikoinaan hain suureen kuntosaliketjuun kesätöihin personal raineriksi ja melkein pääsinkin, mutta homma tyssäsi siihen, että vaikka olin kuinka pätevä ja tiesin mitä teen, niin multa puuttui se perkeleen paperi. Yksi saamarin paperin pala mikä ei anna sulle minkään tason pätevyyttä.
Niin ja mulla on kyllä menneisyydessä oma lehmä ojassa tän asian kanssa. Joskus aikoinaan hain suureen kuntosaliketjuun kesätöihin personal raineriksi ja melkein pääsinkin, mutta homma tyssäsi siihen, että vaikka olin kuinka pätevä ja tiesin mitä teen, niin multa puuttui se perkeleen paperi. Yksi saamarin paperin pala mikä ei anna sulle minkään tason pätevyyttä.