Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua vituttaa ja ahistaa ne mulkut, ketkä tukehdutti 8-vuotiaan tyttönsä Eerikan. Oma tyttö täyttää ens viikolla 8...ei vittu voi käsittää, toivottavasti karmanlaki hoitaa asian. Joutaa ne lastensuojelutyöntekijätkin hevon v:hen tehtävistään, saatana jos tällaisen jälkeen saavat vielä jatkaa töissään..paskemmin ei voi asioita hoitaa.

Saako nyt jumalauta soittaa päivälläkään musiikkia niin kovaa että sen tasaisen jumputuksen kuulee naapurissaki. :wall:

Ei saa. Päiväaikaan on (ainakin ennen oli) hyväksyttävää kun radio tms. kuuluu vähän, mutta silloin jos sä joudut lisäämään volumea omaan telkkariisi tai huutamaan asiasi vaimollesi joka istuu vieressä ei puhuta enää normaalista elämisen äänistä, eli muita ei saa häiritä päivälläkään, mutta normaalit elämisen äänet kuten muksujen leikkiminen, kolistelut yms. taas kuuluvat asiaan.
Jos ei itse halua mennä kertomaan, että meteli häiritsee, niin aina toki voi isännöitsijälle ilmoitella, joka sitten tekee jotain, tai ei tee, riippuu isännöitsijästä ja talon luonteesta.

Vittu kuinka kädettömien ihmisten kanssa joutuukaan työskentelemään koululla. Meikällä menee kaikki päivät ryhmätyöhön, kun ryhmä on niin aikaansaamatonta hössöttäjäporukkaa. Helvetti. Nytkin vain tunnin tauko, ja sitten takaisin jatkamaan, että saadaan huomisen deadline kiinni :wall:

Kahden viikon salitauko - ellen huomennakaan sinne pääse. Oon kohta ihan läski ja plösö. Huomenna on jo PAKKO päästä :puntti: tai joudun syömään paketillisen Antistressiä :hyper:

3 päivää yrittänyt saada stadiumin tilausta lähtemään samoilla tuotteilla,mut ei,ei oo muka kun kaks paria sukkia mun listasta... Päivittäkää piru se nyt kuntoon!

Paino lähtenyt hyvää tahtia nousuun, ravinto-asiat saatu hyvälle mallille taas, ja motivaatio on saatanan kova, mutta ens viikolla ei pääse salille kun perjantaina ja sunnuntaina jolloin on kova jalkatreeni. Autokoulu sotkee muut aikataulut, kun viimeisenä vanhan kaavan mukaan toteutetulla kurssilla hoidetaan kaikki teoriat tämän ja ens viikon aikana, joista mun tarvii käydä vaan ens viikko, kun on a1 kortti taustalla. Noh, tuleepahan pidettyä vähän taukoa välissä ja palauduttua kunnolla ennen kuin alkaa taas infernaalinen rääkki kropalle.

Pilasin juuri salaattini lorauttamalla siihen ostamaani uutta oliiviöljyä. Jostain syystä tämä öljy maistuu ihan kissanpissalle, piti viskoa kasa raejuustoa salaatin päälle makua peittämään :jahas:

Vittu. Kaveri lupas et pelattais tänää muutaman kaverin kanssa bilisitä. Nyt sitten kun kuulin ettei bilistä pelatakkaan tänään nii menee ilta kotona nyhjäämiseen... :curs:

Taas kipeenä, jotain virusta ilmeisesti kun koko perhe on samassa jamassa. Onneks olis tullut muutenkin salilta taukoa perjantaihin asti, niin ei harmita niin paljoa, mut toivotaan että tällä kertaa paranis nopeesti, juuri koko joulukuu maattiin himassa.

Voi vittu mä osaa käyttää tätä perkeleen windows seiskaa. Liian vaikeeta.

Voi vittu mä osaa käyttää tätä perkeleen windows seiskaa. Liian vaikeeta.

Oisit vaan suosiolla ostanut Macin :)

E. Ainiin vituttaahan muakin. Nimittain paansarky, joka on viime aikoina iskenyt joka paiva. Tanaan aamulla just mietin etta kivaa kun kerrankin ei aamulla heraa hedariin... Tulihan se sielta vahan viiveella.

Oisit vaan suosiolla ostanut Macin :)

E. Ainiin vituttaahan muakin. Nimittain paansarky, joka on viime aikoina iskenyt joka paiva. Tanaan aamulla just mietin etta kivaa kun kerrankin ei aamulla heraa hedariin... Tulihan se sielta vahan viiveella.

No eipä tuolla mun iTard ystävällä näyttänyt menevän sen paremmin saman asian kanssa tänään aikaisemmin. Oon liian antinörtti näihin laittomuuksiin.

Minua vituttaa tällä hetkellä eniten, että pariviikkoa sitten oltiin kaveriporukalla ulkona ja siellä sattui jokin episodi mihin minulla ei ole ole osuutta ja eikä arpaa, niin minua vastaan ollaan nostettu pahoinpitelysyyte. No anyway tiedän etten ole koskenut koko henkilöön ja jne, mutta minulla olisi töitten puolesta mahdollisuus edetä toisiin tehtäviin, niin minua ei voida siirtää niin kauan, kun olen esitutkinnassa pahoinpitelystä!:rock:

Sama vituttaa. Ja syykin on selvillä, ei vain viitsi lopettaa. Nimittäin kahvin juonti.

Unelmakämppä vietiin nenän eestä. En ois halunnukkaa ostaa ensi asuntoo..

Back
Ylös Bottom