Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Virtsatientulehdus ilmeisesti. Helvetinmoinen kirvely koko ajan ja kusella saa käydä jatkuvasti. Ihanaahan tästä tekee sen että kusemisen jälkeen kirvely vain voimistuu. Kerran aikaisemmin ollut sama vitsaus ja silloin tuskaa kesti melkein viikon. Toivottavasti nyt selviää vähemmällä.

Wlan verkon asetukset. Tarkoitus olis yhdistää jo olemassaolevaan wlan verkkoon laitteita, jotka ovat toisessa huoneessa. Esim telkkarissa ei ole kuin yksi ethernet liitin ja en halua vetää normikaapelia toiseen huoneeseen. Hommasin Asuksen langattoman purkin jonka pitäisi pystyä konffaamaan joko routteriksi, repeatteriksi tai access pointiksi. Oon tässä nyt paripäivää tapellu sen kanssa ja kyllä rupee riittään. Eli pitäisi pystyä liittämään tuo asus langattomasti Telewellin muodostamaan langattomaan verkkoon. Rupee järki loppuun

Järjetön päänsärky vituttaa. Ei pääse sängystä ylös ku päätä vihloo niin perkeleesti.

Eilen oli koko päivän kestävä migreeni tai joku päänsärky ainakin. Aamulla oli pakko yrittää jatkaa unia koska sattui niin paljon. Neljä Ibumaxia otin päivän aikana ja kyllä se iltaa kohti hiljalleen lieveni.

Se tuli niin pettyneenä, että oon varma :( ei siinä, mutta hyvin alkanu silmäpeli tais loppuu siihe hetkee :D Ei romanttisin mahdollinen lähtökohta uudellevuodelle...

Eilen oli koko päivän kestävä migreeni tai joku päänsärky ainakin. Aamulla oli pakko yrittää jatkaa unia koska sattui niin paljon. Neljä Ibumaxia otin päivän aikana ja kyllä se iltaa kohti hiljalleen lieveni.

Pitkin viikkoa ollut päänsärkyä ja just sitä sellasta mikä suunnilleen lamauttaa ja päässä kumisee kunnolla - harvinaista meikäläiselle tommonen. Yks päivä sit kotokotona kysäsin äiteeltä mitä siihen vois ottaa. Vinkkas pöydällä olevaa Panadol-purkkia. Jotenkin katoin, että se ois ollu 400mg ja nappasin heti kaks. Seuraavana päivänä tuli vaan puheeksi ne samat pillerit. "Niin, isä on nyt syöny niitä samoja Panadoleja kun nehän on nyt niitä vahvempia, niitä grammasia." Olin sitten 800mg sijasta tempassu 2000mg :D No, päänsärky lähti sillä erää! Tänään nappasin 500mg jotain mitä omasta kaapista löyty ja pikkasen on helpottanu. En tiedä onko hartiat niin perkeleen jumissa?! Pitänee tempasta vielä Ice Power Hot -geeliä hartioihin ja panna maaten.

^^ täällä kans päänsärkyä ollut ja avokilla kans. Itse veikkaan jotain kausiflunssaa, voihan se pää muutenkin olla kipeä mutta yleensä en ole kärsinyt. Panadoleja paukutellut kans.

Hemmetti kun ei nukuta, muut nukkuu ja minä valvon. Ei mikään yllätys sinällänsä.

- - - Updated - - -

Hemmetti kun ei nukuta, muut nukkuu ja minä valvon. Ei mikään yllätys sinällänsä.

Perkeleen tietokone kun tökkii ja häiritsee sitä myöten sujuvaa luomistyötä.

Taloyhtiön parkkipaikka piha-alue. 20 - 30 cm sohjoa, pari ajouraa, loput jäätä ja vettä. 1,5 tuntia lumitöitä, yksin, että sain auton parkkiin. Taloyhtiöllä ei huoltoyhtiötä, vaan lumityöt kuuluu kaikille. Eli siis minulle. Ja eräälle 85 vuotiaalle eläkeläiselle. Yhtiössä 10 asuntoa, 8 autoa. Reilua, kyllä. Ei muuten, mutta huolettaa öljypohjan ja turbon ahtoputkien puolesta kun ilmeisesti loppu viikko pakastuu, 30 sentin ajourat ja ahtoputket ympäri peltoja. Kyllä, ihan on vakio auto. Odotan sitä että joku tulee kohta ulisemaan siitä, että kolasin lumet huonosti, vain ajoradan reunoille, niin että pääsen itse suunilleen ruutuun. Ihan rohkeasti sieltä sitten omaan rauhalliseen tahtiin vaan kolaan kiinni jos on asiaa.

Back
Ylös Bottom