Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Positiivista on, että sain huomiselle päivystysajan hammaslääkäriin. Negatiivista on, että se on klo 7.40 ja mun on pakko ottaa lapsi mukaan. Positiivista on, että löysin kaapista diklofenaakkia, ja se potkii tosi hyvin tähän kipuun. Negatiivista on, että tänään on muuten ollut paskin päivä viiteen kuukauteen ja on niin surkea fiilis, että murjotan varmaan seuraavan kuukauden. Positiivista on, että pääsen kohta nukkumaan ja saan olla hetken taju kankaalla.

Vituttaa kun ystävä tekee koko ajan oharit vain siksi, että seurustelukumppani näyttää menevän kavereiden edelle.

Vituttaa ja masentaa ihan kaikki. On tullut jo stressattua ja murehdittua jo pidemmän aikaa ihan kaikesta, jopa pikku asioista.
Sitä tulee mietittyä ihan turhaan liian pitkälle tulevaisuuteen asioita.
Ahdistaa ja tuntuu, että maailma kaatuu niskaan... Välillä tulee sellanen fiilis, että pitäis ottaa itteään niskasta kiinni mutta
yllättäen tää kaikki iskee taas! Vaikeaa...

Meinasin paskantaa housuun kun pierasin!

Just kerkesin kiristään sulkijalihakseni.

Hirvee ripulipaska tulla tupsahti.

Onneks pönttöön.

En tiedä onko se tämä Suomen pimeä vai mikä, mutta vittu että välillä vituttaa ihan syyttä. Sitten vitutukset jatkuu yönkin yli, eilen alkoi vituttaa taas jossain välissä, ja tänään heti aamusta on sellanen puolivitutus päällä. Oikein loma.

Se fiilis kun nostat enemmän malmia kuin koskaan, ja juhliessasi uutta tulosta, huomaat että toisella puolella on väärän kokoinen kiekko. Vituttaa kuin pientä eläintä.

En tiedä onko se tämä Suomen pimeä vai mikä, mutta vittu että välillä vituttaa ihan syyttä. Sitten vitutukset jatkuu yönkin yli, eilen alkoi vituttaa taas jossain välissä, ja tänään heti aamusta on sellanen puolivitutus päällä. Oikein loma.

Niimpä. Tervetuloa kotiin. Tänne kylmään paskaseen pimeeseen perseenreikään. Mä viime syksynä aloin miettiä että mikä vittu ku vaa ruvennu vituttaa ihan normaaliaki enemmän ja tänä syksynä/talvena sama juttu. Kai se on vaa se ku on nii synkkää paskaa joka paikassa. Tai sit elämä menee muuten vaan päin vittua tasasen tappavaan tahtiin. En tiiä saatana.

Mulla on ensimmainen vuosi ulkomailla. Keskieuroopassa paiva on selkeasti pidempi ja valoisampi kun suomessa ja ei ole kylla viela ainakaan tullut kaamosmasennusta/vitutusta. Suomessa on mieli ihan maassa naina aikoina eika oikeen huvita tehda mitaan, se pimeys vaan kay psyykkeen paalle.

Mulla on ensimmainen vuosi ulkomailla. Keskieuroopassa paiva on selkeasti pidempi ja valoisampi kun suomessa ja ei ole kylla viela ainakaan tullut kaamosmasennusta/vitutusta. Suomessa on mieli ihan maassa naina aikoina eika oikeen huvita tehda mitaan, se pimeys vaan kay psyykkeen paalle.

Juu, ei Hollannissa häirinnyt päivän pituus, mutta Suomen lomalla on vissiin vaikuttanut näin vitutuksena. Ehkä jopa ongelma tottumisessa kun on tottunut valoisampaan. Nyt kun lähti minireissuun, niin fiilis vähän parani. Noh, ensi viikolla Barcelonan aurinkoon.

Mulla taas on tosi energinen olo kun tulen talvisin Suomessa kaymaan. Lumi vaikuttaa positiivisesti ja pimeytta en edes huomaa koska Englannissakin on aika pimeaa iltaisin. Ekan vuoden aikana oli vahan perseesta tulla Suomeen koska taalla on mukamas ihan tyhmaa. Nyt olen alkanut arvostaa Suomen talvia ja kesia enemman - tosin en silti mielellani viivy kovin kauaa viikkoa pidempaan :)

Mulla taas on tosi energinen olo kun tulen talvisin Suomessa kaymaan. Lumi vaikuttaa positiivisesti ja pimeytta en edes huomaa koska Englannissakin on aika pimeaa iltaisin. Ekan vuoden aikana oli vahan perseesta tulla Suomeen koska taalla on mukamas ihan tyhmaa. Nyt olen alkanut arvostaa Suomen talvia ja kesia enemman - tosin en silti mielellani viivy kovin kauaa viikkoa pidempaan :)

Se nyt vaan johtuu siitä että englannissa kelit on jopa vielä enemmän perseestä kuin suomessa :D

Myöhästyin bussista, no ei oiskaan ollu kotiin kiire, prkl. :face: No onneksi vitutusta voi purkaa liikuntaan, joka menee nyt myöhemmäksi.

Sua vituttaa, kun hyvä olut maksaa täällä 7 euroa, ja vaihtomaassa sen 4 egeä. Se sua v*tuttaa!:)

Tajusin juuri, että unohdin suoristusrautani 250 kilometrin päähän, se vituttaa. Mahdollista saada se käsiin vasta kuuden päivän päästä, tähän väliin mahtuu niin sosiaalisia tapahtumia kuin uudenvuodenbileetkin. Kuten profiilikuvastani näkee, minulla on luonnostaan laineikas tukka, sen lisäksi sivuotsis. Nämä ovat jännittävä kombo aamuisin, varsinkin jos olen käynyt illalla suihkussa. Tukkani siis sojottaa jokaiseen mahdolliseen ilmansuuntaan. Vituttaa, koska nyt en voi tehdä asialle mitään. En ole ponnari-ihminen, enkä viitsisi ostaa uutta rautaa tämän takia. Joko pidän viikon itselleni epätyypillistä ponnaria, tai tyydyn kulkemaan tukka perseellään.

Miehet, tiedän ettette tajua. Naiset, lähettäkää minulle ajatuksissanne voimia.

Back
Ylös Bottom