Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo-oh.. Heti ku elämä alkaa pitkästä aikaa näyttää oikeesti valosalta ni eikös se iske heti vastapalloon entistä kovempaa..

Täytyy vaan jaksaa nousta ylös ja karistella tomut vaatteista ja jatkaa viisaammin. Mulla viimeiset vuodet ollut aika paskoja ja välillä miettinyt yöt että vittuako täällä olemaan ja kärsimään. Lääkkeitäkin määrättiin mutta heitin ne romukoppaan ja päätin että alan vaan ajamaan elämääni parempaan suuntaan. Eihän tuo helppoa ole mutta jos tässä 5 vuotta jaksaisi nuukailla ja pysyä erossa alkoholista niin olisin vapaa tekemään mitä vaan kuhan terveenä pysyy. Se auttaa jaksamaan tätä paskaa minkä on itselle aiheuttanut.

Ärsyttää kun tietää 101% varmuudella olevansa oikeassa ja toinen inttää silti vastaan. Hitto :face:

Minäpä kerron jotain niin vittumaista kun olla ja voi!, tuskin kovin monelle on hetkeen sattunut mitään tätä vittumaisempaa :

Päätinpäs tuossa edellis iltana ottaa osaa pokerstarsilla sellaiseen turnaukseen, johon sisäänosto oli 10 dollaria ja palkintona kymmenelle parhaalle 16 000 dollarin arvoinen matkapaketti Bahamalle yhteen maailman suurimmista pokeriturnauksista( paketti sisältää käyttörahaa, 12 000 dollarin sisäänoston turnaukseen ja hotellimaksun). Tosiaan siis siinä pokerstars caribbean adventure turnauksessa tulee ykkönen luultavasti kuittaamaan melkein 3 000 000 dollaria, ja tää turnaus siis ois tammikuussa joskus, kestää joku 6 päivää.
Niin tosiaan pelasin sellasen karsinnan siihe ja siihe karsintaan osallistui n. 18 000 pelaajaa JA MINÄ OLIN LOPULTA 24.!! siis ei vittu kuinka vitutti ja vituttaa yhä. 9h pelasin vain saadakseni armottoman vitutuksen + 100 dollarin lohdutuspalkinnon ( ei paljoa lämmittäny sydäntä). Olin siis 18 000:sta pelaajasta 24. JA 10 VOITTI SEN PAKETIN SINNE BAHAMALLE, VITTU!!

pistäkäähän paremmaks

^ noihin pitää tottua jos pokeria meiasit alkaa enemmän pelaamaan. Nuo loput on tod näk ollut suurimmaks osaks jotain puoliammattilaisia tai muuten vaan pelin osaavia. Voit lohduttautua sillä et tollases turnaukses on tod helppo päästä johki top 50 kastiin :) sit ku ne viimeset 15 on jälellä nii vaaditaan jo ymmärrystä pelistä ja helvetisti tuuria et saat pudotettua ketään (paitsi pikku stackit).

Ärsyttää kun tietää 101% varmuudella olevansa oikeassa ja toinen inttää silti vastaan. Hitto :face:

Näissä tapauksissa monesti molemmat tietää olevansa 101% varmuudella olevansa oikeassa. Ja ärsyttää molempia:D

ittee vituttaa tauti joka ei tunnu lähtevän.. kuumetta ei oo mut yskä, kurkkukipu, nuha, vitutus

Voihan terveyskeskus. Kaks päivää saikkua tän selän takia vaikkei se ees vilkassukkaan sitä. Selkä on tänään pahimmillaan ku joka asennossa ottaa kipeetä. Pissassa vieläkin pieni määrä verta. Vituttaa. Kädestä sai lastan veke. Ainut kiva juttu, ei murtumaa. Nyt vaan sitten särkylääkettä naamariin vissiin, sillähän ne vaivat lähtee. En tiedä mikä helvetin puoskari se oli ku kysyin, että haluuko tää selkä nyt kylmää vai lämmintä ni se sano että se vaihtelee. Niin eli mitä? Kukaan ei oo kertonu mulle onko se selkä nyt venähtäny ja mikä siellä on ja mitä helvettiä mä nyt teen sen kanssa. Kaikenlisäks mulle oli annettu aika röntgeniin. Bussi tuli silleen, että menin ensin labraan aamupissinäytettä varten. Odotin siellä yli puoli tuntia kunnes oli vaan yksinkertaisesti lähdettävä koska röntgenaika lähestyi. Könkkäsin röntgeniin, missä nainen alkoi valistamaan ettei ole soveliasta pitää kahta jonotusnumeroa yhtäaikaa. Siis täh? En kai mä jonota, jos mulle on annettu aika? Mä en ole mikään vakiovieras noissa terveyskeskuksissa että tietäisin heidän käytänteensä. Miksi mulle valitetaan jos kysyn miten siellä toimitaan? Viettäkää enemmän tyky-juhlia ni ei tarvii olla niin stnan kireenä. Kipeät ihmiset on kireitä, se on niiden homma vaikka jälkeenpäin saattaakin harmittaa että tulipa oltua ynseä. Noh hyväksyin sen etten pääsisi välttämättä enää alkuperäisellä numerolla sinne labraan pissimään sitä aamupissiä, jota olin pantannut jo neljättä tuntia. Röntgenissä ennen minua oli vain yksi joten könkkäsin sieltä pika pikaa takaisin labraan. Onnekseni numeroni ei ollut vielä mennyt, joten ei tarvinnut enää jonottaa kuin tuon lääkärin luo. Saankohan jonkun rangaistuksen kun raksutin kahta numeroa yhtä aikaa? Lasku seuraa perässä. Nyt mä meen päikkäreille, koska mua vituttaa ihan törkeesti.

Olen sairastanut kohta puoli vuotta flunssaa. Mykoplasma todettu. Nyt sitten ilmeisesti flunssan jälkitautina tullut hyvänlaatuisia rytmihäiriöitä. VITUTTAA. :wall:
Mä vaan niin tahtoisin juoksulenkille tai salille..

Koko syksy vittumaista flunssaa ja nuhaa, vihdoinkin kun raahauduin lääkäriin niin pidempiaikainen korvatulehdus kummassakin korvassa ja poskiontelontulehdus. Takana kahden vuoden mykoplasma kierre mullakin, 7 lääkekuuria siihen syönyt. Jos nyt pitäis koko antibioottikuurin ajan taukoa salilta ja parantuis kunnolla, ettei olis taas kahden viikon päästä flunssassa.

Olen sairastanut kohta puoli vuotta flunssaa. Mykoplasma todettu. Nyt sitten ilmeisesti flunssan jälkitautina tullut hyvänlaatuisia rytmihäiriöitä. VITUTTAA. :wall:
Mä vaan niin tahtoisin juoksulenkille tai salille..

Itellä oli eka 3.5 viikkoa kurkku kippee ja vitun väsyny olo. Sitte rupes ahistaa hengittely ja menin viikko sitte lääkäriin, no lääkäri höpötti jostain keuhko alueella olevasta ja mainitsi jotain mykoplasmasta mutta ei sanonu kuitenkaan,että onko vai eikö ole mulla sitä. No sain keuhkoputkentulehduksee antibiottia (docimed) Vielä pari päivää kuuria jälellä.Olo pikkusen jo parempi! Hyvin muute paukkuu perse tällä antibiotilla. :D Mitä se mykoplasma oikee sitte niinku meinaa? kuumetta ei oo ollu kertaakaa. Vituttaa kun lokakuun alussa käyny viimeks salilla.............................

Kyllä vituttaa tenttiviikko. Hirveä kasa tenttejä ja tolkuttoman suuret alueet asiaa pitäis sisäistää muutamassa päivässä. Ärsyttää, koska tekis oikeasti mieli ja olis kiinnostusta panostaa tentteihin, mutta ajan loppuminen vain johtaa jonkinlaiseen juostenkusemiseen. Niin, ja olisihan lukemisen näihin tentteihin voinut teoriassa aloittaa aikaisemmin, mutta kahdella viimeisellä viikolla on ollut välikokeita kahta kappaletta viikossa ja on pitänyt vääntää harjoitustyöt loppuun kursseista. Menis nyt edes jotenkin nämä, ettei tarttis uusinnoissa istua.

Kohta alkaa väsyttää, kun on viime päivät lukenut 16 tuntia päivässä liikahtamatta minnekään kämpän ulkopuolelle.

Näissä tapauksissa monesti molemmat tietää olevansa 101% varmuudella olevansa oikeassa. Ja ärsyttää molempia:D

ittee vituttaa tauti joka ei tunnu lähtevän.. kuumetta ei oo mut yskä, kurkkukipu, nuha, vitutus

No kun minä tiedän olevani oikeassa :D Poikaystäväni kummasteli uusia kollareitani, joista totesin niiden olevan hänen. Hän väitti vastaan, jolloin kerroin ottaneeni ne hänen kaapistaan. Hän ei kuulemma ikinä sellaisia nähnytkään :rolleyes: Muistan kuitenkin parin vuoden takaisen ostosreissun, jolloin hän ne osti, jätti jostain syystä käyttämättä. Typerä aihe, mutta kyllä siitä mojova väittely saatiin aikaan :D

Jälleen yksi tapaus joka kulkee näin:
1) Tyyppi heittää ilmoille väitteen joka on puutaheinää
2) Totean että kyseinen väite on puutaheinää ja argumentoin
3) Tyyppi menee henkilökohtaisuuksiin jotka ei liity aiheeseen mitenkään
4) Totean että yhtäkään argumenttia ei tyypin vastauksesta löytynyt enkä lähde mihinkään yläasteikäisten kinaan mukaan kun aikuisia ollaan, ja linkkaan tämän jutun hesarista http://www.hs.fi/tiede/Ihmisten+heimolaisuus+tappaa+itsenäisen+ajattelun/a1305626858571
5) Tyyppi poistaa facebook-kavereista ja heittää vielä blokkia päälle.

En oikein ymmärrä edes mikä tässä minua oikein vituttaa vaikka on vain hyvä ettei tollanen tyyppi enää kaverilistasta löydy. Ja vieläpä osoitti ton hesarin jutun olevan täydellisen oikeassa. Mutta vituttaapa kumminkin. Se lienee tuon tyypin tarkoituskin olleen, ja sekös vasta sitten vituttaakin.

Ts. järjellä selittämätön vitutus käynnissä. Pitäisi olla tyytyväinen mutta vituttaa.

Back
Ylös Bottom