Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

eniten-vituttaa-kaikki_design.webp

Tällä viikolla mikään ei onnistu.

Nyt on menny duunikuviot lähiaikoina niin päin helvettiä kun vaan mikään voi mennä, tällä hetkellä näyttää/tuntuu siltä, että on alanvaihto edessä. Eihän siinä muuten mitää, mutta 1,5 vuotta valmistumisesta kun tajuaa tehneensä virheen, niin motivaatiot on aika huipussa. Parempi se tietysti tässä vaiheessa on varmaan vaihtaa kun vaikka 10 vuoden päästä.

Ei saa melatoniinia ilman respaa. Luontaistuote kaupoista saa 1 mg napppeja, mut ne on aika hinnakkaita. 3mg on aika jees, käyt sitä varten hakemassa respan.

Se iski meikäläisellekin sitten monen pikku asian summana sellaisen megalomaanisen superyleisvitutuksen, että tekis mieli pistää jotain paskaksi. Enkä nyt puhu sellaisesta voi hitsi kun harmittaa -"vitutuksesta", vaan ajan vitutuksissani neljänkympin alueella kolmeasataa ja poliisi tulee ja pysäyttää ja käyn vitutuksissani niidenkin päälle -vitutuksesta. Se on mielenkiintoinen tunne kun vituttaa niin paljon, että tuntuu että pää räjähtää ja tekisi mieli laittaa ihan tosissaan ranttaliksi, mutta et tiedä mikä vituttaa tai miksi.

Höpö-höpö kurssin vetäjä ärsyttää, joskus paljonkin. Aina olevinaan oikeassa vaikka puhuis ihan paskaa. Kurssi loppuu vasta 14.12.
Enää en lähde sen kanssa kiistelemään vaikka se sanois mitä.

Loppusota alkaa muutaman päivän päästä ja kiinnostus pakkasen puolella. Kuumettakin pukkaa.. :wall: Kunhan nyt ei tarvis missään talvisodan olosuhteissa sykkiä.

Sain uuden työpuhelimen ja ajattelin että ennen kuin käsken laittamaan liittymän kuntoon, niin otan puhelimen illaksi kotiin ja opettelen koskettelemaan sitä oikein (en ole ennen omistanut tuollaista lääppimispuhelinta). Tuossa se puhelin on pöydällä, mutta joku näppäinlukkoa vastaava toiminto kysyy koodia, joka on mun työpöydällä olevassa lapussa :curs: Muistan mitkä 4 numeroa tuossa koodissa on, mutta järjestystä en sitten millään. Jokaisen yrityksen jälkeen kuluu pidempi aika ennen kuin voi yrittää uudelleen.
Mä olin niin innoissani odottanut tätä koko päivän :itku:

Vitutus syntymäpäiviä kohtaan kasvoi taas. Tänään tuli täyteen 30 vuotta ja eipä sitä kovin olisi huomannut. Äitini sentään muisti aamulla pistää viestiä ja onnitella, samoin kuin saksalainen viinikauppa josta olen tilannut jokusen pullon. Kaverit ja muut sukulaiset, kuten isä tai veljet, ovat autuaan tietämättömiä taas mikä päivä tänään on.

Vitutus syntymäpäiviä kohtaan kasvoi taas. Tänään tuli täyteen 30 vuotta ja eipä sitä kovin olisi huomannut. Äitini sentään muisti aamulla pistää viestiä ja onnitella, samoin kuin saksalainen viinikauppa josta olen tilannut jokusen pullon. Kaverit ja muut sukulaiset, kuten isä tai veljet, ovat autuaan tietämättömiä taas mikä päivä tänään on.

Mä olen kiitollinen jos kukaan ei muista onnitella perjantaina kun tulee 30 kanssa täyteen. Puhelin kiinni ja koiran kanssa metsään laavulle makkaran paistoon, hiljaisuutta.

OP ei toimi?

#1354688101686 [ The request cannot be fulfilled. ]

If the error persists, please contact Telephone Service OP 0100 0500 Mon-Fri between 8 am and 6 pm.

Kivasti nostaneet tältä vuodelta noita Fitness expon hintoja :P. Nyt yhteislippu irtosi 55e, ensi syksyn expoon saapi pulittaa jo 70-85e :P. Ahneeksi rupesivat... -.-

Juttelin yhden kaverin kanssa puhelimessa treeneistä. Sanoin, että oon bulkannu n 10kg ja on tuloksetkin noussu sinä aikana. No tää heittää siihen, että "ootko sä sitten muka kokeillu, että onko ne tulokset noussu?" Siis vittu oonkohan kokeillu? Se äänensävykin miten se ton sanoi. Ihme vittuilua saatana. Kyllä rupes vituttaa nytten.

Back
Ylös Bottom