Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ja mä kun luulin että kannussa saa treenata rauhassa. sen verran laidasta laitaan porukkaa siellä käy ja näköjään yks tekniikka poliisikin on eksynyt joukkoon. et sentään video pätkää ottanu..

Ihmiset jotka ei ymmärrä lisäravinteista, vaan sekottaa ne dopingiin. Sanovat olevansa natuja koska eivät juo palkkaria tai heraa. vittu.

Tiedän yhden henkilön joka käy salilla ja tietää proteiinin tärkeyden (en tiiä mikä tilanne nykyään on), kysyin siltä et "otakko mitään proteiinilisiä/palkkaria?" kaveri pyristelee päätään ja kehuu "en, mä oon natu"... voi jumalauta :D

Rasitusvamma vaivaa vieläkin vasemmassa nilkassa. Vittu sentään. Tämän viikon kamppailutreenit ohisektoriin sen takia. Toivon mukaan ensi viikolla on parempi, niin alkaa olla vastapainoa opiskelullekin. Pahimmillaan jää tänään kaljatkin juomatta, kun ei tiedä miten tuo kestää.

Kattelen tassa lentoja jotta paasisin jouluksi kotiin. £200 meno-paluu, justjoo. Vituttaa olla kotoisin niin hevonperseesta etta sinne maksaa maltaita menna. Olisi hirvean katevaa olla kotoisin tyyliin Saksasta tai Ranskasta.

Työviikko meni taas turhan nopeasti. Nyt on taas viikonloppu, liikaa vapaa-aikaa ja liian paljon aikaa miettiä asioita. Joulukuussa on paljon pitkiä vapaita... vähän pelottaa ja ahistaa jo etukäteen.

Kattelen tassa lentoja jotta paasisin jouluksi kotiin. £200 meno-paluu, justjoo. Vituttaa olla kotoisin niin hevonperseesta etta sinne maksaa maltaita menna. Olisi hirvean katevaa olla kotoisin tyyliin Saksasta tai Ranskasta.

Olisit nyt ylpeä suomalaisesta perimästäsi. Ally perkele.

Suomeen on kallista tulla, mutta joulu englannissa on niin perseestä, että siitä ilosta maksaa mielellään. Etenkin kun pomo antoi peräti KOLME päivää vapaata.

Petollinen keli, varsinkin kulkea polkupyörällä. 1-suuntasella oli auto musta 12m pääs, aloin jarruttaa hyvis ajoin ja koitin kääntyä sivulle, ei mitään ku suoraan auton eteen (auto oli tuolloin 5-6m pääs), sitte poljin kunnolla että pääsee pois alta, takarengas pyörii kuin tyhjää ja jollain ihmeellä ei auto ajanu päälle..

Jos menet johonkin yleiseen vessaan ja käytät pisuaaria, niin älä kesken toimien raavi munias niin, että kuset lentää ympäriinsä. Tai jos et ylety sinne pisuaarille, niin käytä normi vessaa. En meinaan tajua miten siinä altaan alapuolella voi aina olla se saatananmoinen kusilammikko ja altaan reunat täynnä mustaa karvaa :D

Olisit nyt ylpeä suomalaisesta perimästäsi. Ally perkele.

Olen! Sen takia mä sinne tahdonkin tulla. Jouluruuat, nam!

Suomeen on kallista tulla, mutta joulu englannissa on niin perseestä, että siitä ilosta maksaa mielellään. Etenkin kun pomo antoi peräti KOLME päivää vapaata.

Mun pitää nyt miettiä tarkkaan et pystyykö ostaa lipun ja maksaa vuokran samalla. Pitää melkein nostaa opintolainaa ja sekös ketuttaa.

Vituttaa taas tuo selkä. Tänään pitäis olla selkäpäivä mutta eihän tän paskan kanssa voi mitään treenata kun nukkuminenkaan ei onnistu missään asennossa. Olen kuin 90-vuotias pappa tällä hetkellä vaikka ikää on vasta 19 vuotta. Maanantaina on pakko mennä lääkääriin vaikka oli mikä vaiva tahansa vältän jostain syystä sinne menemistä siihen saakka kun vaiva on niin paha etten pysty tekemään mitään. Perkeleen perkele jos on jotain vakavasti paskana tuolla selässä.

Mitäh? Muistelenko oikein, mutta eikös nyt alkanut Jamin suosikki vuodenaika. Joulukuu, joululaulut, joululahjat, joulusiivoukset ja kaikkee... ;) Sori, oli ihan pakko! :hyper:

Muistelet kyllä nyt ihan jotain muuta henkilöä. Ja ei mun vitutus kyllä mitenkään jouluun liity vaan kaikkeen muuhun mahdolliseen. Se on tää vuodenaika, paskakelit vetää mielen matalaksi ja tekisi mieli vaihtaa elämää.

Vituttaa jokaviikonloppuinen olotila. RAPULA! Mikä helvetti siinä on ku ei osaa olla juomatta, mut o aiva liia helppo houkutella örveltää. Taas tuntuu et viikon uurastus valuu pöntöstä alas... Täytyy rupee jotenki rajottaa tätä...

Ei vittu saatana perkele!
Tulostimen ajurien asennus on kyllä aivan syvältä, etenkin kun tulostin hieman vanhempi HP:n Laserjet 1005, joka kytketään vielä sarjaporttiin. Sitä kun koitat asentaa suht. moderniin koneeseen ja vielä Windows 7 niin ei kyllä hommasta tule mitään. HP:n ajurien asennus tökkää aina samaan kohtaan "kytke usb liitin":curs:
Piti ylimääräinen kone lahjoittaa papalle hänen ikivanhan matolaatikkonsa tilalle mutta pitääkö tässä vielä uusi tulostinkin hommata:face:

Back
Ylös Bottom