Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Me ei kyllä tunnuta sopivan tuon miehen kanssa saman katon alle. Vasta 2 kuukautta yhteenmuutosta ja ollaan tapeltu varmaan enemmän ku koko seurustelun aikana yhteensä.
Vituttaa kun ei oo enää omaa kotia, johon vois painua olemaan yksin ja katkera vittupää hamaan tulevaisuuteen asti.

Et satu olemaan turkulainen? Täällä raikaa koko rakennus, jokaikinen päivä perustuksiajäristyttävää tappelua ja huutoa alakerrasta. Niin nättiä huomennakin herätä siihen.

Toisaalta: se on kyllä ehdottomasti naisihminen joka tuolla alakerrassa huutaa ja kirkuu. Täysin selkeästi kuuluu tänne naisen hysteerisellä äänellä huudettu "minä päätän miten tässä taloudessa toimitaan ja ellei se miellytä niin sinä et kyllä lähde yhtään mihinkään", ynnä muita loogisuuksia. :)

http://www.youtube.com/watch?v=usrfQQE1vC8

Vit******************************************!!! Nyt saatanan saatana! Jos mä vaan saisin ton jätkän kätteni iloksi niin...

Mies löi tytön tajuttomaksi kadulla. Oli iltalehdessä mutta video poistettiin muka rasistisena.

http://www.youtube.com/watch?v=usrfQQE1vC8

Vit******************************************!!! Nyt saatanan saatana! Jos mä vaan saisin ton jätkän kätteni iloksi niin...

Mies löi tytön tajuttomaksi kadulla. Oli iltalehdessä mutta video poistettiin muka rasistisena.

Mitä helvettiä tommosen möllin päässä oikeen liikkuu?

Jäi kaivelemaan todella ilkeesti yks asia tänään. Olin koiran kanssa lenkillä joskus klo1600 paikkeilla tässä ihan lähellä, niin yhtäkkiä erään omakotitaloalueen jostain pihasta alkaa kuulua ihan hirveä lapsen huuto ''isi älä lyö'' ja tota tuli n. minuutin ajan suoraa huutoa ja itkua kunnes tuli ihan hiljasta. Olis pitänyt heti juosta kattomaan osote mistä huuto kuulu ja soittaa sinne poliisit tarkistamaan, että onko jollain lapsella jälkiä pahoinpitelystä ja äijä putkaan ja lapset huostaan, mut jostain syystä en tehnytkään mitään.. Ilkee olo jäi kun miettii tilannetta.

^ Opin tällä viikolla, että 112:sta voi nimettömänä soittaa paikalle päivystävän sosiaaliviranomaisen.
Sen oisi voinut ehkä tehdä, kun eihän suomalainen voi sekaantua toisten asioihin, kun saa itse syytteen.

Jäi kaivelemaan todella ilkeesti yks asia tänään. Olin koiran kanssa lenkillä joskus klo1600 paikkeilla tässä ihan lähellä, niin yhtäkkiä erään omakotitaloalueen jostain pihasta alkaa kuulua ihan hirveä lapsen huuto ''isi älä lyö'' ja tota tuli n. minuutin ajan suoraa huutoa ja itkua kunnes tuli ihan hiljasta. Olis pitänyt heti juosta kattomaan osote mistä huuto kuulu ja soittaa sinne poliisit tarkistamaan, että onko jollain lapsella jälkiä pahoinpitelystä ja äijä putkaan ja lapset huostaan, mut jostain syystä en tehnytkään mitään.. Ilkee olo jäi kun miettii tilannetta.

Sinusta tuli mieleen:
http://yle.fi/uutiset/mopolla_ajanut_nuori_tytto_loytyi_kuolleena_lahdessa/6389307
Ajoin tosta ohi vastaantulijoiden kaistaalla ja näin kun tyttö makasi maassa tien reunassa, virkavalta ja apu oli jo paikalla siinä vaiheessa, tosin tyttö kuolleena eikä mitään tehtävissä. Tapaus oli sattunut puoli neljän aikaan perjantaina, eli ruuhka-aikaan. Kuinka saatanan moni pässi tossakin oli nähnyt tilanteen ja jatkanut vaan omaa matkaansa? Vittu että rupes vituttaa. Ne ruuhkassa omaan kiireeseensä keskittyneet saisivat kyllä kuolla itsekin ku ei kerran apua pysty tarjoamaan kun on omat arvojärjestykset niin päin vittua.

Niimpä, itelle tuli mieleen toi hätänumeroon soitto vasta kun tulin lenkiltä kotiin, ja sit oli jo myöhästä kun en tiennyt mistä talosta se ääni tuli. Ensimmäiseks kun sen huudon kuulin niin olis tehnyt mieli juosta sinne ja vetää sitä äijää turpaan oikeen olan takaa, mut eihän niin kuitenkaan saa tehdä ni en tehnyt mitään..

Pakko tulla valittamaan, ei kyllä ensimmäistä kertaa eikä taatusti viimeistäkään... :curs: Että nuo lääkkeet tekee taas huonoa oloa! Kuka perkele on mennyt keksimään tällaisen taudin ja että sitä pitää vielä lääkitä kaikenmaailman myrkyillä, vaikka ne ei oikeasti edes paranna tätä ruttoa. :evil: Tai oikeastaan pitäisi kai kysyä, miksi ihmeessä tällainen erikoisuus piti saada loppuelämän vaivaksi, ois niin kivaa vaan joskus olla "normaali" ihminen... :rolleyes: Ja voi sitä riemua kun kohta pääsee taistelemaan kelan ja Suomen terveydenhoitojärjestelmän kanssa. :jahas:

Huuh ku vituttaa.... tuli lähettyä opiskelemaan aivan väärää alaa. Oon miettiny oppisopimuksella lähihoitajan koulutusta, ottaskohan noi meikäläisen....vituttaa:curs:

Voi vitun vittu. Eilen iski jalkaan joku rasitusvamma, ja tanaan se vain paheni. Nyt palauttelen jalkaa sarkylaakkeiden kera hostellin kahviossa, kun kaverit vetaa viela pienen kaupunkilenkin. Ei tassa auta kun pistaa side nilkan ymparille perkeleen kirealle, etta paasee lentokoneeseen asti. Himassa odotteleekin polkupyora, niin kun Hollannin rajojen sisalle paasee, niin pahin on ohi.

Meidän talossa ei ole erikseen vieraspaikkoja autoille, vain ylimääränen invapaikka. Viime viikon lopulla jaettiin taloyhtiön järjestyssäännöt joissa luki jotakuinki näin "Taloyhtiössä ei ole erikseen vieraspaikkoja, ohjatkaa vieraat pysäköimään kadun varteen." Olin tänään kauppareissun ajan, noin 15min pois ja eikös meikäläisen paikalla o taas jonkun urpon auto. Eikä oo edes ensimmäinen kerta, mutta enpä ajatellu et ton hyvinkin selkeän ohjeistuksen jälkeen menee pari pv ja taas saa ite pysäköidä kadun varteen. Yliviivasin sitte huomiotussilla ko. kohdan järjestyssäännöistä ja kirjoitin alle viellä selvennyksen ku ei näyttäny menneen ekalla kerralla jakeluun, lapun kävin länää talon ulko-oven lasiin. Täytyy varmaa alkaa tekee jatkossa jotain källejä noihin autoihin, tuntuu kuitenkin olevan aika pitkälti samat kaarat jotka vie mun paikan.

Jahas, tuli taas varmaan maukkaat 3h tehokasta yöunta. Herätyskelloakin siirsin melkein 2h eteenpäin, mut sängyssä pyörimiseksi meni. Aika vitunmoista paskaa.

Ahdistaa syvästi ja isolla V:llä erään nimeltämainitsemattoman saliketjun PT. Surullisinta on etten ole edes itse kyseisen ammattilaisen asiakas, vaan työkaveri on. Silti saan sijaiskärsijänä kuunnella joka ainoalla kahvitunnilla tarinointeja siitä kuinka minun personal trainerini sanoi että mikro tekee mistä tahansa ruuasta lihottavaa mössöä, jossa on jäljellä enää kalorit eikä lainkaan ravinnon alkuperäistä energiaa (?). Minun personal trainerini kertoi että ei saisi käyttää kahvissa maitoa, koska maito imee itseensä rasvaa ja sitouttaa sen kehoon (??). Kahvia ei saisi juoda muutenkaan, koska se aiheuttaa seksuaalisen energiani laskua eli naisten impotenssia (???). Alkoholi on kielletty, koska se on myrkkyä keholle. Tumma suklaa on kielletty, koska rasva on myrkkyä keholle. Punaviini ja tumma suklaa yhdessä on sallittua, koska antioksidantit reagoivat keskenään (????) ja estävät vanhenemista. Punainen liha on kiellettyä koska se jää kehoon mätänemään jopa kuukausiksi, ja siksi vatsa pömpöttää. Paitsi tietysti keitot ovat hyviä, lihakeitto lämmittää mukavasti ulkoilun jälkeen. Mikrossa lämmitetyllä vedellä kasteltu kasvi kuolee viikossa. Banaani on hyi koska siinä on rasvaa. Avokado on hyi koska siinä on rasvaa. Hyviä rasvoja saa kalanmaksaöljykapselista (kaksi kappaletta), jonka kanssa otetaan pähkinöitä (kolme kappaletta). Nämä juodaan vedellä alas että pysyy libido kunnossa.

Onneksi näistä neuvoista ei tarvi kärsiä enää kun kuukauden verran, koska jouluherkutteluja vartenhan tässä laihdutellaan.

Huominen päivä, ei saatana. 12 tuntia koulussa, keittiössä. Stressaa helvetisti ruokailutkin, pakko yrittää ainakin vetästä se 3-4 ateriaa. Saatana...

Back
Ylös Bottom