Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lapsi joka käy hakkaa näppäimii heti ku selkää kääntää, voi luoja paratkoon mitä säätää oli taas äsken että sai näytön normaaliks..

Aiemmin vitutti ja odotin kauhulla et sali lopetetaan..Nyt vitun hyvä aivotärähdys, alan jo vittuuntuu/ odottamaan et sali suljetaan..
- 3 krt ylätaljan vaijeri katki ja tanko niskaan ( äsken viimeks, aivotärähdys x 3 )
- Reidenojennus laitteessa vaijeri katki ja forkut verille/ mustelmille
- Peckdeck laitteen vaijeri katki ja tolpat ohimoihin ( aivotärähdys )
- Käsipainossa lukko petti, kiekko korvan taakse. Hirvee vekki, vitusti verta ja aivotärähdys
+ Paljon, paljon muuta vitun paskaa, nyt alkaa riittää.

Vituttaa syöminen. Kokoajan pitää jotain mässyttää ja väkinäisesti paino nousee 1kg kuukaudessa. Lisäksi ruoka on helvetin kallista, tuntuu että joka toinen päivä raahaan 40e:n edestä ostoksia kotosalle ja sitten on taas kaikki loppu.

Tämä vitutus kulminoituu hyvin ostoskuittiin:
- 10 litraa maitoa = 11 euroa
- 6 lootaa maksalaatikkoa = 10,74 euroa
- 1 purkki puolukkahilloa = 2 euroa
- 4 x 300g pussi suolapähkinöitä = 6 euroa
- 1 muovikassi = 10c.

yht. ~30e. Ja puuttuu kaikki hiilarit, kasvikset, mehut ja jäätelöt. Ei jumalauta tätä touhua.

^ + proteiinit

Mut joo on se ruoka vaa nii vitu kallista tätä nykyä..:(

Jep, ja jostain pitäs löytää rahaa kaljaanki :(

Vituttaa syöminen. Kokoajan pitää jotain mässyttää ja väkinäisesti paino nousee 1kg kuukaudessa. Lisäksi ruoka on helvetin kallista, tuntuu että joka toinen päivä raahaan 40e:n edestä ostoksia kotosalle ja sitten on taas kaikki loppu.

Tämä vitutus kulminoituu hyvin ostoskuittiin:
- 10 litraa maitoa = 11 euroa
- 6 lootaa maksalaatikkoa = 10,74 euroa
- 1 purkki puolukkahilloa = 2 euroa
- 4 x 300g pussi suolapähkinöitä = 6 euroa
- 1 muovikassi = 10c.

yht. ~30e. Ja puuttuu kaikki hiilarit, kasvikset, mehut ja jäätelöt. Ei jumalauta tätä touhua.

No mitä vittua. Minä oon toisina päivinä tonnin verran plussakaloreilla iha vaa sen takia ku on nälkä ja nälkä on ihan perseestä. Ei noi muutaman sata +kcal pidä ees nälkää riittävästi ja rahaa menee 60-80e viikossa ruokaan.

No mitä vittua. Minä oon toisina päivinä tonnin verran plussakaloreilla iha vaa sen takia ku on nälkä ja nälkä on ihan perseestä. Ei noi muutaman sata +kcal pidä ees nälkää riittävästi ja rahaa menee 60-80e viikossa ruokaan.

Tuotanoin... toi mitä listasin on nyt kahdelle, hyvässä lykyssä kolmelle seuraavalle päivälle. Perusruokailujen lisäksi. Kolmannen noista täysmaitopurkeista justiinsa avasin, 2 lootaa on maksalaatikkoa on menny tässä parissa tunnissa. Ja pähkinäpussissa myöskin paistaa pohja.

Mutta 'hauska' kuulla että sinuakin syöminen vituttaa.

bustedi, noi jätkät on menny multa ihan ohi :D onko noi sällit kotkalta?

Nordea, niiden maksunvahvistuspalvelu ja asiakaspalvelu. Hukkukaa paskaan saatana!!!

Me ei kyllä tunnuta sopivan tuon miehen kanssa saman katon alle. Vasta 2 kuukautta yhteenmuutosta ja ollaan tapeltu varmaan enemmän ku koko seurustelun aikana yhteensä.
Vituttaa kun ei oo enää omaa kotia, johon vois painua olemaan yksin ja katkera vittupää hamaan tulevaisuuteen asti.

Me ei kyllä tunnuta sopivan tuon miehen kanssa saman katon alle. Vasta 2 kuukautta yhteenmuutosta ja ollaan tapeltu varmaan enemmän ku koko seurustelun aikana yhteensä.
Vituttaa kun ei oo enää omaa kotia, johon vois painua olemaan yksin ja katkera vittupää hamaan tulevaisuuteen asti.

Oo tyytyväinen ettet muuttanu mun kans yhteen :D Mulla on yhteenmuutto 1.12, ja nyt jo vituttaa. Mun kämppään ei tule mitään vitun vallilan mikälie verhoja, eikä myöskään iittalan jotain fucking kynttilän jalkoja. Sen sijaan että olisin puhunut muijan kanssa käytännön järjestelyistä ja miten toimitaan kun erotaan, olen kuunnellut kaikenlaisia sisustus vaatimuksia, ja kuinka A0 koon ac\dcn juliste ei sovi em. verhoihin. Saas nähdä, kuin pian etsin uuden osoitteen.

Toinen asia mikä vituttaa säässä on, että en ole koskaan aiemmin joutunut vesiliirtoon Marraskuun viimeisellä viikolla. Ollaan kuitenkin reilusti napapiirin yläpuolella. Nythän pitäisi ajella jo kelkalla.

Back
Ylös Bottom