Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Viikon verran ollut kivassa flunssassa ja kuten kropallani on tapana niin muutaman päivän sairastelun jälkeen fyysisestä ponnistuksesta tai lämpötilän äkillisestä muutoksesta alkaa nokasta pursuamaan verta, mikä ei ole kovinkaan kivaa kun se kama ei hyydy kovinkaan helposti.

Todellinen syy vitutukseen on kuitenkin, että yhdeksän viikon piikkausohjelma oli huipentumassa parin viikon kuluttua ja nyt kaljatölkkikin tuntuu sotanorsun painoiselta.

Vituttaa kun joutuu jauhamaan samaa paskaa uudestaan ja uudestaan erään neitosen kanssa. Kerta toisensa perään sama keskustelu vähän eri sanoilla. Kun mitäänhän tilanteelle ei voi tehdä. Tai siis minä en voi tehdä.

Nyt on pakko käyttää jo paria hymiötäkin: :face::curs::wall:

Ja taas kerran pitää tulla kitisemään tänne.. Tällä kertaa en oo kipeenä, tai murtanut kättä vaan lähinnä vituttaa toi karvanlähtö aasialaisista. Mulla on täs parin viime kuukauden aikana ollu kaks eri aasialaista kämppistä ja kummankin kanssa sama ongelma: Karvoja on joka vitun paikassa, etenkin vessassa ja suihkussa, lattialla ja seinillä. Miten helvetissä ne karvat saa edes sinne seinälle?? Lattialla pieni määrä nyt on kai ihan ymmärrettävää, mut tota en vaan voi ymmärtää. Kummallakaan näistä ei oo ees pitkää tukkaa tai partaa, niin mistä helvetistä ne taikoo tommosen määrän karvaa?? Ihme porukkaa..

Vitusti kaiken maailman tenttejä yms. koulussa tälläviikolla, vituttaa myös kun ei ees wilmaan merkitty koe päivin, kun niitä sinne odottelin mut sinne mitään oo kukaa merkannu paitsi matikan tentistä.

Oon käyttänyt sit eilen pari tuntia ja tänään melkeen kolme tuntia yhden perkeleen polkupyörän kumin vaihtoon. :curs: Sisäkumi puhkes tietysti pyhäinpäivänä, jolloin mikään paikka ei ollut auki. Hain sunnuntaina Prismasta uuden sisäkumin ja ainoa, mikä oli sopiva oli jollain helevatun autonventtiilillä. :jahas: Siihen ei sitten käynyt se pumppu, joka mulla oli (paitsi, että se itseasiassa olis käynyt, jos oisin hoksannut, et se on muunneltavissa. :wall:). Tänään sit hain pyöräliikkeestä uuden universalpumpun, jonka kyjessä olevat kuvaohjeet oli niin täyttä hepreaa kun olla ja voi. Käytin puoltoista tuntia sen pähkäilemiseen, et miten helevetissä ne kolme osaa laitetaan siihen niin, et ne sopii just tälle venttiilille. :jahas: Ja se venttiili on vielä niin saatanan tyhmä, et jos se pumppu on väärässä asennossa, niin se itseasiassa tyhjentää ventiilin, eikä täytä sitä. :curs: Lisäks mun talvirengas on ihan saakelin jäykkää materiaalia ja sen kampeaminen paikalleen oli kans melkoinen operaatio, koska luonnollisestikin oon hukannut rengasraudankin (ei tullut sit mieleen ostaa sellasta samalla kun ostin sen pumpun). Perkele.

Tänään sit hain pyöräliikkeestä uuden universalpumpun, jonka kyjessä olevat kuvaohjeet oli niin täyttä hepreaa kun olla ja voi. Käytin puoltoista tuntia sen pähkäilemiseen, et miten helevetissä ne kolme osaa laitetaan siihen niin, et ne sopii just tälle venttiilille. :jahas: Ja se venttiili on vielä niin saatanan tyhmä, et jos se pumppu on väärässä asennossa, niin se itseasiassa tyhjentää ventiilin, eikä täytä sitä. :curs: . Perkele.

Jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa...:jahas: Ostin kyllä sit kompuran varusteineen... :D(On mulla kyllä muutakin käyttöä sille aika ajoin.)

Jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa...:jahas: Ostin kyllä sit kompuran varusteineen... :D(On mulla kyllä muutakin käyttöä sille aika ajoin.)

Lohduttaa. :love: Olis pitänyt itekin hommata tuollainen renkaantäyttövehje, mut rupesin pihiks ja hommasin tavallisen käsikäyttöisen. :)

Alkaa vituttaa aivan totaalisesti tämä eurokriisi ja jatkuva paskamyrsky taloudessa. Vittu nyt meni todennäköisesti palkallinen kandidaatintyöpaikkakin talouskriisin tohinassa vessanpöntöstä alas.

Kirjoitin 2009 keväällä ylioppilaaksi ja tilanne taloudessa oli silloin jo ihan yhtä paska. Kolme vuotta on tätä soppaa jo keitelty, eikä tämä paskamyrsky mihinkään näytä loppuvan. Kai tässä vielä työttömäks joskus valmistuu, kun eihän täällä ole enää parin vuoden päästä teollisuuttakaan, kun korkea kustannustaso ja Vihreät poliitikot ovat saaneet tehtaatkin ajettua pois. Niin, ja vituttaa myös Vihreät.

Alkaa vituttaa aivan totaalisesti tämä eurokriisi ja jatkuva paskamyrsky taloudessa. Vittu nyt meni todennäköisesti palkallinen kandidaatintyöpaikkakin talouskriisin tohinassa vessanpöntöstä alas.

Hienointahan tässä on se, että se paskamyrsky on vasta alkamassa. Odota vaan. ;)

Henk.koht. mua vituttaa tällä hetkellä lähinnä tää väsymys... Ja tietty ihmisten järjetön tyhmyys. Duunipäivät menee muiden ongelmia ratkastessa.

Laitoin tänään herätyskellon soimaan 10.00 Kello ei kuitenkaan koskaan soinut, vaan heräsin omia aikojani. Ihmettelin ylpeänä että olenko oikeasti herännyt itsekseni ennen kymmentä. Kello näytti 13.02... :face: Vapaapäivä kyllä joo, mutta vituttaa silti että päivä menee ihan ohi kun vaan nukkuu. Ja miksi se kello ei soinut ?

Jääkaappi rikki ja huoltoliike ilmoitti, että ehtivät korjaamaan joskus ensi viikolla. Tosi kätevää kaikenkaikkiaan kun pitää monta kertaa päivässä ravata kaupassa, kataboliahan tässä iskee kun tulee niin paljon aerobista.

Jääkaappi rikki ja huoltoliike ilmoitti, että ehtivät korjaamaan joskus ensi viikolla. Tosi kätevää kaikenkaikkiaan kun pitää monta kertaa päivässä ravata kaupassa, kataboliahan tässä iskee kun tulee niin paljon aerobista.
Miksi ihmeessä pitää ravata monta kertaa päivässä kaupassa? Näillä keleillähän ruoka säilyy vaikka parvekkeella ihan yhtä hyvin kuin jääkaapissa. Joku kori tai laatikko vain parvekkeelle ja viikon eväät sinne.

Miksi ihmeessä pitää ravata monta kertaa päivässä kaupassa? Näillä keleillähän ruoka säilyy vaikka parvekkeella ihan yhtä hyvin kuin jääkaapissa. Joku kori tai laatikko vain parvekkeelle ja viikon eväät sinne.

Ei oo parveketta, enkä viitti tohon pihalle viedä mitään ruokakoreja, vetää vielä orava miun eväät naamaansa.

Oliskohan mulla kihti nilkassa tai jotain? Tän päivän aikana tuli nilkka hieman kipeäksi ja paheni vähitellen ja kotiin kun pääsin niin melkein kuin taikaiskusta veti niin pahaksi, että kävely on todella vaivalloista. Nyt makaan sohvalla jalka liikkumatta ja sitä särkee ihan homona. Vituttaa sopivasti.

"Laiha läski" sanan käyttö, joko sä oot laiha tai läski ei ole olemassa mitään hemmetin välimuotoa. Vai mitä eroa on laihaläskillä ja läskillä jos molemmista tulee laiha pelkästään sillä että he laihduttavat?

Mun mielestä laiha läski on sellainen kun nää jotkut siideripissikset. Vartaloltaan muuten laihahko joka puolelta mutta omaavat hirveän roikkuvan röllömahan.

Jos sulla on ylimäärästä rasvaa niin et ole laiha vaan läski.

Jos sulla on röllömaha niin et ole edelleenkään laiha vaan läski.

Ei se nyt helvetti voi olla että olet laiha jos sulla on rasvaa kerääntynyt yhteen paikkaan enemmän.

Se mikä tässä mua vituttaa on se että ihmiset kategorisoi itsensä johonkin hemmetin lokeroon tuolla "laiha läski" sanalla ja luulevat että nyt pitäisi tehdä jotakin ihmeellistä että saadaan paino tippumaan oikeista paikoista. Kyllä se paino tippuu ihan samoilla keinoilla olit sitten aivan saatanan läski,läski tai laiha läski.

Muo vituttaa se että oon niin perkeleen hajamielinen jätkä, tuntuu siltä että kaikki unohtuu ja katoaa jonnekkin. Parin viikon sisään kadonnu lompsa ja menny paskaks känny, ei hyvin vetele. Onneks lompakko sentään äsken löytyi, ja vakuutus korvas kännykän... Jatkossa tuskin käy tällästä munkkia.

Back
Ylös Bottom