Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kokoajan on jatkuva vitutus enkä osaa purkaa sitä salitreeniin ja salilla ei ole nyrkkeilysäkkiä joten salin seinä sai kelvata (kun olin yksin salilla). Perkele, vaikka kuinka nostaa ja pumppaa rautaa tappiin asti samalla miettien niitä asioita jotka vituttaa niin silti tekis mieli heitellä niitä levypainoja ympäri saliin seiniä mitä ei oikein vitti tehdä.

Saatanan pellehermannit työpaikalla. Koko ajan tämmösiä olympiatason suoritteita, ai jumalauta kun vituttaa. Joku päivä flippaan ja tapan jonku.

Sain rempatessa maalipölystä pahan allergisen reaktion ja naama ihan punainen ja kipeä.. nyt sitten olen pari päivää
rasvaillut kortisonia ja eikun huomenna lääkäriin. Taitaa siirtyä loppu rempan teko muille ihmisille.. ai että tekee kipeetä
ja veettää..

Ajoin sitten miehen auton ojaan, ja tietysti juuri sellaisesta kohtaa missä oli joku saatanan tolppa pystyssä.
Iha vitun jeba. Lokari rutussa, puskuri ja umpio paskana niin ja konepelti irvistää. kuulostaa halvalta.

Autorempan hinta-arvio 1100€ mikä on suunnilleen sama kuin katiskan arvo ja tilillä olevan rahan määrä.
Kai tajuat työntää sen romun paalaamoon ja ostaa muutamalla satasella uuden katiskan? Katsot, että päällisin puolin ok ja leimaa on vuodeksi..

E: Orastava flunssa tulossa..

Jalankulkija tuli suojatiellä eteen, pysäytin auton metriä ennen suojatietä. Takana tullut auto pamautti mun auton perään, sen perään tuli vielä auto ja mun auto sitten liukui sen jalankulkijan päälle, loukkas polvensa. Kummallakin takana tulleella autolla kesärenkaat alla.

Poliisit paikalle ja kumpikin takanatullut väitti että ajoin sen jalankulkijan päälle ja vasta sitten he kolaroi mun perään. Aivan vitun nättiä.

Jalankulkija tuli suojatiellä eteen, pysäytin auton metriä ennen suojatietä. Takana tullut auto pamautti mun auton perään, sen perään tuli vielä auto ja mun auto sitten liukui sen jalankulkijan päälle, loukkas polvensa. Kummallakin takana tulleella autolla kesärenkaat alla.

Poliisit paikalle ja kumpikin takanatullut väitti että ajoin sen jalankulkijan päälle ja vasta sitten he kolaroi mun perään. Aivan vitun nättiä.

Mitä tämä jalankulkija sanoi? Kylläkai sen lausunto painaa enemmän kuin peräänajajien.

Mitä tämä jalankulkija sanoi? Kylläkai sen lausunto painaa enemmän kuin peräänajajien.

Juu, kyllä se totuus sieltä löytyi kun oli muitakin todistajia ... pidättelin paria tyyppiä jotka oli nähneet tilanteen, kunnes poliisit tuli paikalle. Koko kuviossa eniten vituttaa tuo että takanatulleet ylipäätään kehtaa väittää täyttä paskaa. Missä on selkäranka? Helvetillisen selvittelyn sijaan homma olis ollu ohi vartissa, oltais kaikki päästy eteenpäin... nyt piti koko kadun liikenne pistää poikki, ja autoja siirrettiin vasta kun poliisit oli saapunu paikalle, kuunnellu stoorit ja napsinu valokuvat.

Juu, kyllä se totuus sieltä löytyi kun oli muitakin todistajia ... pidättelin paria tyyppiä jotka oli nähneet tilanteen, kunnes poliisit tuli paikalle. Koko kuviossa eniten vituttaa tuo että takanatulleet ylipäätään kehtaa väittää täyttä paskaa. Missä on selkäranka? Helvetillisen selvittelyn sijaan homma olis ollu ohi vartissa, oltais kaikki päästy eteenpäin... nyt piti koko kadun liikenne pistää poikki, ja autoja siirrettiin vasta kun poliisit oli saapunu paikalle, kuunnellu stoorit ja napsinu valokuvat.
Ihmiset on mulkkuja. Liikennerikostutkinta voi olla välillä aika helvetin haastavaa, kun ihmiset puhuu silkkaa paskaa täysin ristiin ja tapahtumapaikasta on mahdoton saada mitään tolkkua, mikä voisi osoittaa jonkun osapuolen syyllisyyttä.

^^ Voiha vittu mitä runkkareita, sympatia vitutukset. Onneks löyty rehellisiiki ihmisiä ja hommat päätty lopulta hyvin. Toivottavasti kusettaja paskat sai kaikenmahdolliset virkavallan kusetukset sun muut vitu paskat syytteet ja sakot :)

Ai jumaleisson, ottaa jo päähän vaikkei itselleni sattunut. Onneksi tajusit toimia ja pidättelit tilanteen nähneitä ihmisiä. Pistä rekkarit jakoon, ni laitetaan pakkotoiston koston enkelit asialle! (No vitsi vitsi)

Nussin eilen muijaa paljaalla ja sillä on kuulemma joskus ollu klamydia. Ei kuulemma oo enään mut voiks siitä parantua? No vittu kai se on testeihin mentävä

edit. vituttaa siis kutiseva kulli

Nussin eilen muijaa paljaalla ja sillä on kuulemma joskus ollu klamydia. Ei kuulemma oo enään mut voiks siitä parantua? No vittu kai se on testeihin mentävä

Onneks olkoon poikuuden menetyksestäsi. Googlella näät alta 5sek voiko siitä parantua vai ei :)

Ei se pahaa tee käydä testeissä ylipäätään jos panee tuntematonta paljaalla... Kannattaa myös muistaa, että joissakin taudeissa voi kestää jopa kuukausia ennenkuin ne näkyvät missään testeissä.

Jonkun vekara tuli tarjoamaan irtokarkkejaan juuri kun oli viimeiset pakkotoistot menossa penkissä... Noh rinnallehan se jäi (oli turvaraudat käytössä), mutta onneks lapsella oli mustapunaisia pääkalloja pussisaan!

Vituttaa kaverit. Heistä kukaan ei pidä koskaan sovituista kellonajoista kiinni. Tänäänkin heidän piti tulla hakemaan minut taloni edestä seitsemältä. Puoli tuntia tienposkessa seistyäni soitan heille, ja he olivat "justiinsa lähdössä".. :curs:

No kai se ne antibiootit siihen on saanut ja syönyt jos sillä sellainen kerran on todettu.

Mutta mun hyvä putki jatkuu!
Tänään sitten koiralle kylkeen valtava palkeenkieli ja eiku päivystykseen! halpaa oli sekin!!

Ei kahta ilman kolmatta vai miten se nyt menikän, että katotaan mitä huomenna tapahtuu!

Back
Ylös Bottom