Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmisten tyhmyydellä ei ole näköjään mitään rajaa kun katsoo tätä keskustelua.

Vittu mä oon pommittaja ja kytät on pahiksii!!!!111 Menkää sinne radalle ajamaan jos haluatte ajaa kovaa, siellä ne oikeasti kovat kuskit on.

Ja sitten kun se oma pyörä / auto pöllitään, sille tehdään ilkivaltaa tai sitten saadaan vaikka paikallisessa nenä kipeäksi, ai vittu, kyllä sitten mennään pillittämään että vittuku poliisi ei tee mitään :itku:

Vittu mä oon pommittaja ja kytät on pahiksii!!!!111 Menkää sinne radalle ajamaan jos haluatte ajaa kovaa, siellä ne oikeasti kovat kuskit on.
Ja sitten kun se oma pyörä / auto pöllitään, sille tehdään ilkivaltaa tai sitten saadaan vaikka paikallisessa nenä kipeäksi, ai vittu, kyllä sitten mennään pillittämään että vittuku poliisi ei tee mitään :itku:

Tässä on nyt viimeisen kaksi viikkoa joku kaahaillu rallia tuunatulla sedan-mersulla. Siis polttaa kumia, ulisuttaa turboa ja heittää rinkulaa tuossa mun ikkunan alta näkyvässä risteyksessä. Kyseessä on tollainen avara 2 kaistaa - 2 kaistaa risteys ja rajoitus 60km/h... Liki jokaikinen yö herään kun se mellastaa tossa alhaalla.

No viime yönä keskiyön aikaan kuulin taas lähestyvän sen tutun ääntelyn, eli kova kaasutus, sitten turbon pihaus, kova kaasutus (sama vaihde), turbon pihaus jne jne... avasin ikkunaverhot kattoakseni onko sama auto kyseessä. No olihan se se sama mersu. Koukkas vastaantulijan kaistalle ja heitti auton perää niinku ennenkin... sitten kun oli tehny 270 astetta niin rypeskin yhtäkkiä takavetoinen puskemaan... ja auto meni helvetin kovaa etukulma edellä naapurissa olevan firman aitaa päin. Se aita on jonkun kolme metriä tienreunasta. Siis sillai, että airbägit laukes, aidan yläosa taittoi kunnolla auton katon päälle ja aidan alaosa auton alla niin ettei se päässy peruuttaen pois kun auton perse oli ilmassa.

Ei jumalauta että KERRANKIN, KERRANKIN tässä maailmassa on oikeutta ja karmaa! Ja kerrankin 'pakkanen yllätti autoilijan'.

Tänä aamuna ajoin töihin niin oli vain aita rutussa, autoa ei enää näkyny. Saas nähdä jatkuuko sama perseily taas ensyönä vai tuliko jotain vakavampaa vauriota.

Huhhuh ku lähtikin hyvää juttua musta liikkeelle :D Kevarikortista kyse, ja en siis tosiaankaan lähes koskaan ajele ylinopeuksia saatika riko liikennesääntöjä ellen huomaamattani niin tee, omasta mielestäni aika rauhallinen kuski :D Kiire tai muiden ylinopeus ei oo mikään tekosyy ja tiedän sen, aiheesta ne sakkoa mulle anto siitä ja on ihan hyvä että ne pysäyttelee porukkaa siinä, kun on ala-aste siinä ihan lähellä.

Auton vakuutusmaksut on laskujen mukaan noussu. Sitten vielä pitäis huomenna teetättää pieni remppa autoon ennen kuin sen voi viedä jälkikatsastukseen. Suoraan sanottuna vituttaa pitää omaa autoa, mutta ilmankaan ei pärjää.

Auton vakuutusmaksut on laskujen mukaan noussu. Sitten vielä pitäis huomenna teetättää pieni remppa autoon ennen kuin sen voi viedä jälkikatsastukseen. Suoraan sanottuna vituttaa pitää omaa autoa, mutta ilmankaan ei pärjää.

Aja pyoralla possu.

;)

Mua vituttaa menna toihin. Ei yhtaan nappaisi, varsinkin kun vaihtoehtona on miehen kainalo ja The Only Way is Essex telkkarissa.

Aja pyoralla possu.

;)

Mua vituttaa menna toihin. Ei yhtaan nappaisi, varsinkin kun vaihtoehtona on miehen kainalo ja The Only Way is Essex telkkarissa.
Menee tosi hankalaksi. Viime vuonna ajoin työmatkaa ja kauppareissuja fillarilla toisella paikkakunnalla asuessani, eikä siitä ole kauheasti hyviä kokemuksia varsinkaan huonoilla keleillä. Kyllä muuten muakin vituttais mennä töihin, koska oon lomilla.

Tänään ei vituta ku kaikki. Aamu alkoi mukavasti sillä, kun naapurin koira alkoi haukkumaan hieman kuuden jälkeen. Sitä jatkui ainakin 2 tuntia, joten nukkumisesta ei tullut mitään. Aamupalalla kaatu maidot pöydälle. Salille mennessä älytön vastatuuli. Salilla suihkussa tuli huomattua, että pari päivää sitten aurignosta palaneet hartiat alkaa hilseillä. Takasin tullessa oli hyvä huomata, että tuuli oli laantunut. Lämpöä 28 ja aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta. 3km tasainen ylämäki sai hien mukavasti päälle, pieni viilentävä tuuli ei olisi pahaa tehnyt. Nyt pääsin kotiin ja netti ei toimi kunnolla. 3 päivää kestänyt ripuli ei vieläkään ota laantuakseen.

vittu perkele saatana helvetti jumalauta

Kirjotatko tulevaisuudesta käsin vai enkö mä vaan ymmärrä? :D Mut ei siinä, rennolta päivältä kuulostaa ! Nyt vituttas duuniin lähtö..

Tänään ei vituta ku kaikki. Aamu alkoi mukavasti sillä, kun naapurin koira alkoi haukkumaan hieman kuuden jälkeen. Sitä jatkui ainakin 2 tuntia, joten nukkumisesta ei tullut mitään. Aamupalalla kaatu maidot pöydälle. Salille mennessä älytön vastatuuli. Salilla suihkussa tuli huomattua, että pari päivää sitten aurignosta palaneet hartiat alkaa hilseillä. Takasin tullessa oli hyvä huomata, että tuuli oli laantunut. Lämpöä 28 ja aurinko porottaa pilvettömältä taivaalta. 3km tasainen ylämäki sai hien mukavasti päälle, pieni viilentävä tuuli ei olisi pahaa tehnyt. Nyt pääsin kotiin ja netti ei toimi kunnolla. 3 päivää kestänyt ripuli ei vieläkään ota laantuakseen.

Tällästä ei suomessa ole. Missäspäin maailmaa treenailet?

Aina voit tulla Suomeen, täällä ei hirveästi hiki lorise iholla kun lähdet ulos t-paita päällä fillarilla sotkemaan.
Niin ja et muuten varmasti pala vaikka olisit kokopäivän rannalla makaamassa.

Vitu vanha kräkkihuaran paska ei osaa kattoo kelloo ja pestä pesutuvassa pyykkejä OMALLA ajallaan, piti vielä varastaa 3 ikean säkkiä.

e: vittu se horo näkee viel

Vittu tääkin päivä mennyt ihan päin persettä ja samoin menee varmaan huominenkin, saatanan helvetti! Vitun vittu meen huomenna aamusti tekemään tappo/kuolemajalkatreenit niin eiköhän vitutus vähän helpota, saatana.

Kesärenkaat autossa ja ulkona tulee lunta niin maan perkeleesti. ~10cm jo. Autot liukastelee poikittain risteyksissä vaikka kävelyvauhtia etenevät.

Autorempan hinta-arvio 1100€ mikä on suunnilleen sama kuin katiskan arvo ja tilillä olevan rahan määrä. Aikaisemmin ketjussa esittelemäni koivet alkavat näyttämään inhimillisiltä, mutta ovat alkaneet myös turvota kivuliasti. Nais- ja työasiat päin helvettiä.

Riittävästi kitinää?

Back
Ylös Bottom