Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei helvetti, että eilinen oli kauhun päivä. Otin erästä lääkettä ja tuli sivuvaikutuksena toi vaiva pahana. http://fi.wikipedia.org/wiki/Akatisia

Aiemminkin tullut toisesta lääkkeestä sama, mutta 10x lievempänä kuin nyt. Siis se sietämätön tuskaisuus mikä oli kropassa oli niin järkyttävää, että teki mieli huutaa, itkeä, ei tiennyt yhtään miten perin olis ja tuli ihan oikeesti ajatuksia että pitäiskö ottaa veitsi ja vetää ranteet auki, kun ei tätä voi kestää. Arvaatkaa otanko toisen kerran tätä lääkettä. En ihmettelis yhtään, jos joku tekiskin itsarin ton takia, enkä liioittele yhtään.

Renkaiden vaihto suoritettu talvea varten. Tappiot: 3 rengasavainta ja yksi 17 millin hylsy menivät rikki. Viimeisen renkaan viimeinen pultti oli ehkä vähän liian tiukalla. Aikaa kului vähän arvioitua runsaammin ja rikkoutuneiden työkalujen hinnalla olisin helposti käynyt vaihdattamassa renkaat jossain.

Hyvä puoli on se, että sain kelvollisen syyn ostaa uusia työkaluja.

Renkaiden vaihto suoritettu talvea varten. Tappiot: 3 rengasavainta ja yksi 17 millin hylsy menivät rikki. Viimeisen renkaan viimeinen pultti oli ehkä vähän liian tiukalla. Aikaa kului vähän arvioitua runsaammin ja rikkoutuneiden työkalujen hinnalla olisin helposti käynyt vaihdattamassa renkaat jossain.

Hyvä puoli on se, että sain kelvollisen syyn ostaa uusia työkaluja.

Mistäs sä noin heikkoja avaimia löydät :D. Itse olen lähes järjestään käyttänyt metrin rautaputkea avaimen lisäksi kampeamisessa tiukkojen (ja ruosteisten) pulttien kanssa. Samalla avaimella pärjätty vuosikaudet.

Kaverin mätä laituri alkoi haastamaan riitaa ja provosoiduin siitä. Laituri voitti ja nyt sattuu:

Kinttu.webp

Mistäs sä noin heikkoja avaimia löydät :D. Itse olen lähes järjestään käyttänyt metrin rautaputkea avaimen lisäksi kampeamisessa tiukkojen (ja ruosteisten) pulttien kanssa. Samalla avaimella pärjätty vuosikaudet.

Tavallisia länsieurooppalaista alkuperää olevia kilkuttimia nuo olivat. Kiinalaisia työkaluja en ole koskaan ostanut, koska ne eivät kestä käyttöä.

Töissä vituttaa kuunnella isojen miesten valitusta töistä, varsinkin kun minä en pysty työtehtäviin vaikuttamaan. Ottais lopputilin jos hommat on niin perseestä eikä itkis ja vinkuis.

Mun polveen sattuu. En tiiä mikä siihen muka eilisessä jalkatreenissä niin pahasti otti, mutta se on ollut vinkkuralla koko päivän. :(
Ehkä pitäis oikeasti lopettaa salilla käynti ja keskittyä satujumppaan ja sauvakävelyyn niin pysyis paikat ehjinä... :jahas:

Yksinäisyys masentaa. Tein oikein kaveri-inventaarion; Poistin facebookista kaikki turhat ihmiset, ketkä eivät koskaan kysy multa, lähdenkö heidän kanssaan jonnekin tai edes, mitä mulle kuuluu. Jäljelle jäi 5 ihmistä, joista yksi on mun sisko ja toinen vanha wow-tuttu, ketä en ole tavannut koskaan kasvotusten. Oon aivan saatanan yksinäinen. :( Taas vaihteeksi Nine Inch Nailssin Still pyörimään.

Heh, sama:) En ole edes vaivautunut menemään facebookiin pitkään aikaan, kun juttelisin kuitenkin vaan saman ihmisen kanssa jota muutenkin nään viikolla. No, on mulla onneks pitkäveto ja netflix

Helvetti, että ryhmätyöt osaa olla koulussa toisinaan vittumaisia. Johan tässä menikin monta ryhmätyötä tosi hyvällä ryhmällä, jossa jokainen teki töitä työn eteen ja kaikkien työn taso oli hyvä. Nyt sitten osui sellainen ryhmä, jossa parilla tyypilla on ilmeisesti läpipääsy suurin tavoite kurssille. Ensinnäkin vituttaa se, että kun huomaa toisen tekemän työn olevan ihan yhtä paskaa, eikä siinä ole huomioitu yhtään mitään asioita perusteellisesti. Tämän jälkeen alkaa jo vituttaa se, että näiden tekemää selostusta ei kehtaa suoraan tyrmätä, vaan sitä pitäisi jotenkin sovitteliaasti alkaa parantelemaan, etteivät ne nyt vedä palkokasvia nenään siitä, että niiden työtä ei arvosteta. Olisi vain monin verroin helpompaa heittää paska selostus roskiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

PS. Voisi kyllä järjestää jonkun kilpailun siitä, kuinka paljon on mahdollista vastata kysymyksestä ohi. Jumalauta tekstiä voi olla vaikka kolme sivua, mutta koko tarina menee täysin ohi aiheen. Koita sitä sitten parannella...

Miksi ei voi olla hyviä töitä tarjolla osa-aikaisena!? Todella vaikea löytää hyviä työhommia opiskelujen ohelle, ei saatana!

Poliisilta tuli kirje notta tahtovat keskustella kanssani ajo-oikeuden pois ottamisesta.. Syynä siis 2 liikennerikkomusta vuoden sisään kortin saamisesta. Lähinnä naurattaa koska ensimmäinen rike on 4 päiväsakon eli 24 euron suuruinen ja poliisi meinasi päästää huomautuksella. Toinen onkin sitte reippaampi ylinopeus, ei kuitenkaan törkeä :D En kyllä usko että ottavat korttia pois koska rikkeet on niin pieniä, ja ensimmäinen oli ajoneuvon ''puutteellisesta'' kunnosta eli ei edes liikennerikkomus :D No, eipä tuo mitään, asiastahan ne sen ottaa pois jos on ottaakseen. Opiksi otin jo tuosta reippaammasta ylinopeudesta koska opiskelijalla tuotti ongelmia jo maksaa edes tuota 115e sakkoa, ja lisäksi nyt tulee talvi ja kakspyöränen on jo talvisäilössä joten ajo-oikeuden puuttuminen ei niin häiritsiskään.

Tohon en viittii edes kommentoida mitään :face: Toi ylinopeus tuli sellaisesta tilanteesta kun oli helvetillinen kiire kouluun kokeeseen, josta ei saanut myöhästyä, josta pysäyttämisen takia sitte kuitenkin myöhästyin. Siinä suoralla ajaa porukka todella paljon kovempaa kuin mitä itse tutkaan ajoin, sattu vaan käymään huono tuuri että oli just sillon poliisit siinä. Kaverin kanssa ajettiin kahden minuutin aikaerolla siihen samaan tutkaan lähs samalla nopeudella silloin, ja nyt sillä on samana päivänä kuulustelutkin :D Samalta suoralta on pari- kolme tuttua vetänyt törkeät ylinopeudet, viimeisin mm. edellispäivänä.

Tohon en viittii edes kommentoida mitään :face: Toi ylinopeus tuli sellaisesta tilanteesta kun oli helvetillinen kiire kouluun kokeeseen, josta ei saanut myöhästyä, josta pysäyttämisen takia sitte kuitenkin myöhästyin. Siinä suoralla ajaa porukka todella paljon kovempaa kuin mitä itse tutkaan ajoin, sattu vaan käymään huono tuuri että oli just sillon poliisit siinä. Kaverin kanssa ajettiin kahden minuutin aikaerolla siihen samaan tutkaan lähs samalla nopeudella silloin, ja nyt sillä on samana päivänä kuulustelutkin :D Samalta suoralta on pari- kolme tuttua vetänyt törkeät ylinopeudet, viimeisin mm. edellispäivänä.

Minä viitsin. Shayn neuvo oli kyllä aivan asiallinen tähän tilanteeseen. Se, että "muutkin ajaa siinä kovaa" tai että oli kiire, ei ole mikään puolustus. Ootko saanut siis B-kortin vuosi sitten? Tiedätkö miten homma jatkuu, jos sut nyt määrätään ajokieltoon?

Ajo-oikeushan saadaan ensin kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen voi saada "vakituisen" kortin. Jos tuon ekan kahden vuoden aikana hölmöilee niin, että menettää ajo-oikeuden, joutuu "aloittamaan alusta". Eli kortin kun saat aikanaan takaisin, ajo-oikeus on taas vain kaksi vuotta voimassa (vaikka siitä autokoulun käymisestä olisikin yhteensä yli 2v.). Ja taas on sääntö, että rikkomukset vaikuttaa ajo-oikeuteen herkemmin kuin siihen pysyvään korttiin (lyhytaikaisella ajo-oikeudella 3x kahden vuoden sisällä tai 2x vuoden sisällä).

Oli ehkä vähän sekavasti selostettu, mutta toivottavasti ymmärsit, että omaan nilkkaan sä sillä kuset, kun törttöilet liikenteessä tuoreella kortilla! Oikein hyvä siis, jos olet asiasta ottanut opiksesi. Järki käteen siis nuori mies.

Opettele lapsi eka ajamaan ennen kuin rupiat kaahaamaan... :rolleyes:

Voihan se olla hejopel osaakin ajaa, eri asia että kiinnostaako liikennesäännöt (nopeusrajotukset) aina vittuakaan. Ei mua ainakaa niin kamalasti, varsinkaan jos oon kakspyöräsellä liikkellä. Mutta joo typeräähän se on ettei osaa järkevämmin ottaa niissä paikoissa missä poliisit todennäkösesti kyttäilee, jos kerran seuraavasta kerrasta käy kortin päälle. Sille taas ei voi mitään että ne posliinit tyydyttää itteensä kyttäämällä ihmisiä jossai täysin odottamattomassa paikassa ja satut siihe pöristelemään ylinopeutta.

Back
Ylös Bottom