Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua harvoin vituttaa ja nyt on todellakin syytä vituttaa kunnolla.

Kulutin todella, todella monta tuntia siihen, että väsäsin kahta esseetä kouluun ja nyt jostain syystä arvostelussa en ole saanut laisinkaan pisteitä niistä, ikään kuin en olisi palauttanut koko esseitä! 0/5 lukee arvosteluastekolla kohdassani. Ei mua muuten haittaisi tällainen laisinkaan, mutta nämä esseet ovat todella iso osa arvosteluasteikkoa ja kieltämättä vähän pettynyt olo, sillä odotin kiitettävää kummastakin. Mulle esseiden kirjoittelu on aina ollut se helppo osuus.

Jotenkin todella paskat fiilikset tän takia. Noi nollapisteet tarkoittaa sitä, että ikään kuin en olisi palauttanut koko tehtävää, lievä vitutus:/

Kannattaa varmaan kysyä tästä arvostelusta, onko kaikki kohdallaan. Itse sain lukion kuvaamataidosta 6:n, vaikka opettaja oli koko ajan kehunut tuotoksiani. Kysyin asiasta kun ihmetytti ja vitutti yli kaiken...loppujen lopuksi oli tapahtunyt virhe ja numeroa korotettiin kolmella :)

Pitää pyytää anteeksi kropalta, koska ryyppäsin eilen erittäin huolella. Nyt vasta laskee ruoka pikkuhiljaa. Tossa kympin aikaan pyörin vielä sohvannurkassa peläten kuolemaa..onneksi sain maitoa juotua niin helpotti. Hyi helvetti.

Pitää pyytää anteeksi kropalta, koska ryyppäsin eilen erittäin huolella. Nyt vasta laskee ruoka pikkuhiljaa. Tossa kympin aikaan pyörin vielä sohvannurkassa peläten kuolemaa..onneksi sain maitoa juotua niin helpotti. Hyi helvetti.

Voimia! Mä pääsin kanssa sängystä ylös vasta kasilta illalla, ja olo ihan kauhea siihen asti! Ei tullut mielestäni kuitenkaan ihan tajuttomasti juotua, joten outoa tämä on. Kohta takaisin nukkumaan.

Tämä olisi voinut mennä tuonne sinkkuketjuunkin, mutta pistetään nyt tänne.

Vitutuksen syy: nainen/naiset.
Seuraus: turhaa asioiden miettimistä pitkälle aamuyöhön ilman tietoakaan unesta.
Vituttaa ja ahdistaa, vaikea sanoa kumpaa enemmän.

Seuraus: turhaa asioiden miettimistä pitkälle aamuyöhön ilman tietoakaan unesta.

Komppaan, miten voi näin paljon vituttaa ja ahdistaa. Kuukausi sitten päättyi 3 vuoden suhde ja tunteet vetää simmosta vuoristorataa että alta pois...

Vituttaa herätä ylipirteänä kahden tunnin yöunien jälkeen kello 6.
Vituttaa ihmiset jotka rähisevät ja örveltävät baareissa ja ylipäätään.
Vituttaa se, miten useista biiseistä tulee masentava ja haikea mielleyhtymä.
Vituttaa kaverit jotka sotkevat jatkuvasti muidenkin elämiä.

Kannattaa varmaan kysyä tästä arvostelusta, onko kaikki kohdallaan. Itse sain lukion kuvaamataidosta 6:n, vaikka opettaja oli koko ajan kehunut tuotoksiani. Kysyin asiasta kun ihmetytti ja vitutti yli kaiken...loppujen lopuksi oli tapahtunyt virhe ja numeroa korotettiin kolmella :)

Musta tuntuu, että tietotekniikassa on nyt jossain kohtaa tässä mättänyt, koska olisin saanut palautetusta työstä vähintään ykkösen. Laitoinkin jo opettajalle viestiä, mutta tiedän ettei se mitään enää auta, koska meillä on aika tarkkaa näiden palautuksien kanssa eli minuutinkin myöhässä palautusajasta, niin arvosana on hylätty sen työn kohdalta. Eli no can do anymore. Joko olen lähettänyt väärään paikkaan työni tai työt kadonneet bittiavaruuteen... Vittu. Mua vituttaa pelkkä tän ajattelukin:D

Vituttaa kun välillä joutuu aamuisin kuuntelemaan Radioa Novaa, kun muut radiot ei kuulu. Linnanahde nyt menettelee, mutta se Enbuske on siinä määrin vastenmielinen kaveri ettei sitä vaan pysty kuuntelemaan. Nyt ne meinaa pistää Enbusken vielä telkkariinkin takakisin. Eikö se jo riittänyt kun TV5 keskusteluohjelma floppasi? Mä enkäsitä miksi tätä Enbuskea pitää pakkosyöttää suomenkansalle joka tuutista?

Pyörä meni solmuun. Ihan oma vika, kun ajelen ilman silmälaseja liikenteessä, vaikken edes näe mitään. Autoilija onneksi pelästyi niin paljon, ettei tajunnut, että oli ihan mun vika koko homma, kun ei mulla olisi ollut varaa sen auton korjauksesta maksaa, vaikkei siihen paria lommoa enempää tullutkaan.

wtf... sitä joko saa tai ei , vai tökitkö mulkullasi jonkun napaa ja :eek:

Eeeei välttämättä. Kaverilla kävi kerran silleen että oli petipuuhissa, hommat oli jo hyvässä vauhdissa kunnes muija alkaa nauraa. Kaveri melkeen suuttu ja kysy että mitä vittua? Muija vastas että laita nyt hyvä mies se muna sieltä lakanan ja jalan välistä jo tuonne oikeeseen paikkaan. Ja tämä oli oikeesti kaverilla.

Vittu yövuoro ja väsyttää jo nyt... Vituttaa.

Kyllä voi elämä taas riepotella pientä ihmistä. Ensin on kaikki hyvin, mut hetkessä onki pohja koko elämältä poissa.. Ja heti ku alkaa näkyä pientä toivoa paremmasta, ni senki pitää mennä jo lähtökuopissa puihin.. Ei mua oikeestaan jaksa ees vituttaa enää.

Tätä samaa lisää. Vittujen vittu saatana. Ihan kuin vastapuoli ei muka tietäisi miten herkästi meikäläisen unet kusahtaa, mutta silti paukkaa keskellä yötä viestiä.

Yksinäisyys masentaa. Tein oikein kaveri-inventaarion; Poistin facebookista kaikki turhat ihmiset, ketkä eivät koskaan kysy multa, lähdenkö heidän kanssaan jonnekin tai edes, mitä mulle kuuluu. Jäljelle jäi 5 ihmistä, joista yksi on mun sisko ja toinen vanha wow-tuttu, ketä en ole tavannut koskaan kasvotusten. Oon aivan saatanan yksinäinen. :( Taas vaihteeksi Nine Inch Nailssin Still pyörimään.

Yksinäisyys masentaa. Tein oikein kaveri-inventaarion; Poistin facebookista kaikki turhat ihmiset, ketkä eivät koskaan kysy multa, lähdenkö heidän kanssaan jonnekin tai edes, mitä mulle kuuluu. Jäljelle jäi 5 ihmistä, joista yksi on mun sisko ja toinen vanha wow-tuttu, ketä en ole tavannut koskaan kasvotusten. Oon aivan saatanan yksinäinen. :( Taas vaihteeksi Nine Inch Nailssin Still pyörimään.

I feel you bro. Itsellä about 15 ihmistä samalla listalla, jos mukaan lasketaan tärkeimmät sukulaiset.

Mun pitais hankkia uusia kavereita, jaan vahan sivuun kaikista tapahtumista ja jutuista. Ja se on ihan mun oma vika, en pida tilanteista joissa on paljon ihmisia, helpompi vaan jaada himaan tai hengata sen yhden saman kaverin kanssa. Olen varmaan myos aika vaikeasti lahestyttava valilla.

Pitais vahan tsempata, kylla ma osaan olla sosiaalinen mutta se on jotenkin niin raskasta. :D

e. Ma kylla pidan yksinolosta, tykkaan viettaa aikaa yksin. Tama on mielestani lahja, ei ole niin riippuvainen muista.

Oletko itse lahestynyt naita ihmisia? Sen sijaan etta odotat kutsua johonkin, pista viestia etta lahdetaan kaljalle?

Back
Ylös Bottom