Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lomaa on nyt ollu 3viikkoa ja yksi viikko jäljellä. KERRAN olen päässyt rannalle ja juuri katoin ilmatieteenlaitoksen sivuja ja näyttää siltä, että se kerta on sitten ainoa. Tänäänkin olen heränyt klo 10 ja mitään fiksua ei ole saanut aikaiseksi... Ellei pakkiksen lukeminen ole sitä. Ja onhan se.
Sitten voisi vielä sanoa, että naisasiat ei ainakaan lievennä vitutusta... Ainoo positiivinen asia nyt on se, että huomenna on jalkatreenit.

Vittujen vitun kevät taas kerran !!! Vituttaa niin että ei oo todellista. Ensinnäkin oon huono ihminen, ehkä huora. Toiseksi mua vain vituttaa KAIKKI !!!!

Voi perse kun alkoi vittumaisesti tää päivä :curs: Lähin aamulla lenkille, ja vedin sitä ennen tankkaukset oikein viimesen päälle, kalliita aminohappoja protskuja l-glutamiinia vihreetä teetä yms. Ajoin 7km autolla lenkkipolulle ja 200m kerkesin juoksemaan pitkien venytysten jälkeen, kunnes mp3-soittimesta loppui patteri. Onneksi lähellä on huoltoasema josta vois ostaa yhden patterin - siellä kävin mutta ei ollut pennin hyrrää. Takaisin kotiin hakemaan rahaa ja takaisin huoltoasemalle. Matkalla huoltoasemalle alkoikin satamaan kaatamalla ja lenkit jäi siihen. :curs: Eniten tossa vituttaa kun käytin kalliita aineita tuohon tankkaamiseen aivan turhan takia :(

V_i_t_u_t_t_a_a

:wall: :wall: :wall: Nyt todella vituttaa vasen silmämuurautunu umpeen .... lauantai-aamuna herätys sairaalassa vaatteet oksennuksessa yeah ...

Rock^ sanoi:
Voi perse kun alkoi vittumaisesti tää päivä :curs: Lähin aamulla lenkille, ja vedin sitä ennen tankkaukset oikein viimesen päälle, kalliita aminohappoja protskuja l-glutamiinia vihreetä teetä yms. Ajoin 7km autolla lenkkipolulle ja 200m kerkesin juoksemaan pitkien venytysten jälkeen, kunnes mp3-soittimesta loppui patteri. Onneksi lähellä on huoltoasema josta vois ostaa yhden patterin - siellä kävin mutta ei ollut pennin hyrrää. Takaisin kotiin hakemaan rahaa ja takaisin huoltoasemalle. Matkalla huoltoasemalle alkoikin satamaan kaatamalla ja lenkit jäi siihen. :curs: Eniten tossa vituttaa kun käytin kalliita aineita tuohon tankkaamiseen aivan turhan takia :(

Ei voi olla totta. Ettäkö ilman musaa ja poutasäätä ei voi käydä lenkillä? Eihän siihen tarvitse muuta kuin lenkkarit ja vähän vaatetta. Jos mä lähden lenkille, niin en jätä sitä kesken kuin ainoastaan fyysisen vamman vuoksi. Satakoon vaikka tonttuja taivaalta, mitä väliä sillä on.

Matsku sanoi:
:wall: :wall: :wall: Nyt todella vituttaa vasen silmämuurautunu umpeen .... lauantai-aamuna herätys sairaalassa vaatteet oksennuksessa yeah ...

jatkanpas vielä tästä että ainut positiivinen asia on korvausrahat ...
miinuspuoli = ei kehtaa käydä salilla muutamaan viikkoon :rolleyes:

Mariko sanoi:
Ei voi olla totta. Ettäkö ilman musaa ja poutasäätä ei voi käydä lenkillä? Eihän siihen tarvitse muuta kuin lenkkarit ja vähän vaatetta. Jos mä lähden lenkille, niin en jätä sitä kesken kuin ainoastaan fyysisen vamman vuoksi. Satakoon vaikka tonttuja taivaalta, mitä väliä sillä on.

Arvasin että joku alkaa urputtamaan. Oon ollut nyt neljä viikkoa kurkkukipuisena ja sade olis vaan pahentanut tilannetta. Ja tosiaan olin tuon mp3-soittimen hakenut 130km päästä joten odotin että sitä olisi tänään voinut käyttää lenkkeillessä. Menee ne lenkit ilmankin mutta vitutti. No, kyllä mä meen vielä lenkille tänään mutta joutuu tekemään tankkaukset uudelleen, ja kärsimään siitä ettei rasva pala optimaalisesti, perkele :evil:

Harvoin vituttaa, mutta nyt alkaa kiristään tää jatkuva sade. Muutenkin on pitkä ja pimeä talviaika...sitten vielä kesät tällaisia, ettei pääse ulos tekemään oikeastaan mitään. Omakotitalossa asuvana niitä kaikenlaisia töitä kun tuolla ulkona olisi. Siirretään sitten ensi kesään, stana. No, kohta salille tekeen olkapäät ja sitten kuullaan jälleen Kimin tokaisevan: "No emmätiä mikä siihen tuli...sähköt hävis tai jotain...näkee sit".

Rock^ sanoi:
:david:
Siis tämähän on aivan samanlaista säätöä kuin Juoppohullun päiväkirjassa.
Jos ette ole vielä kyseiseen kirjasarjaan tutustunut, niin kipin kapin kauppaan.
Nauraminen pidentää ikää.
:lol2:

Yhyhyy. Näpsittiin eilen kundikaverin kanssa kamerakännyllä valokuvia, poseerattiin oikein jne (noloa)... Minulla on jättimäinen takapuoli yhyyh... Yhyy. :( Luulin että olisin saanut sen kutisteltua normaalin kokoiseksi mutta ei. Kaksi kertaa leveämpi ku mun vyötärö yhyyh... Onneksi sentäs oli kapeempi ku hartiat mutta iso silti yhyy. PRKL. Rupeen kyllä nyt heti dieetille.

Missukka sanoi:
Yhyhyy. Näpsittiin eilen kundikaverin kanssa kamerakännyllä valokuvia, poseerattiin oikein jne (noloa)... Minulla on jättimäinen takapuoli yhyyh... Yhyy. :( Luulin että olisin saanut sen kutisteltua normaalin kokoiseksi mutta ei. Kaksi kertaa leveämpi ku mun vyötärö yhyyh... Onneksi sentäs oli kapeempi ku hartiat mutta iso silti yhyy. PRKL. Rupeen kyllä nyt heti dieetille.

Ei se haittaa jos oot kova kyykkäämään. :)

Matkustin viikonloppuna 700km yhden paperin takia (hankin luottokorttia). Vein sen tänään pankkiin ja ne sano ettei se kelpaa, koska se on englanniksi. Ne sano:"Koska tää on englanniksi, me ei voida olla varmoja oletko vaihtanut nämä luvut". Paperissa oli tarvittavat leimat ja allekirjoitukset, eli miten helvetissä mä olisin voinu vaihtaa siihen mitään?!? :wall:

Vettä sataa ja pitää kävellä kotiin!?

Niin, ongelma piilee siis siinä kun mä olen sokerista valmistettu, tulee nimittäin kiire!?!?!

Ruisrockin järjestelyt oli vaihteeks päin vittua. Kiitokset siitä Vantaan festivaaleille! Sain sentään viinat sisälle mut sen takia muistan vaan Martti Servon, joka soitti viimeiseks.

Hyppäsin korkeanpaikankammoisena ensimmäistä kertaa benjin mut siitäkään ei oo kunnon muistikuvaa. Kaiken lisäks se makso viel 50€! Tulomatkalla nyrjäytin nilkkani ja tänään ei tarvii sit treenata jalkoja.

Vituttaa toi lähi-itä ja niiden pyssyleikit.
Sharon ja Arafat on yhtä pahoja rikollisia kuin Hussein.

palestiinalaiset: "me tapamme kaikki siionistiset vihollisemme!"
israelilaiset: "tuhoamme nuo murhanhimoiset koirat pois nurkistamme!"
yk: "nyt vittu tulitauko kehiin."
palestiinalaiset & israelilaiset: "nojoo."
[hetki taukoa. Sitten joko palestiinalaiset räjäyttää taas bussin tai israelilaiset jyräävät kerrostalon maan tasalle]
palestiinalaiset: "me tapamme kaikki siionistiset vihollisemme!"
israelilaiset: "tuhoamme nuo murhanhimoiset koirat pois nurkistamme!"

Back
Ylös Bottom