Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joo pistin mutsin jo asialle :) Ei meinaa pysty ite ajaa, kun se on toi kytkinjalka ja lievästi sanottuna poissa pelistä :/ On muuten eka kerta, kun pistää ampiainen mua. Saa nähä miten miehen käy :P

rintafile sanoi:
Joo pistin mutsin jo asialle :) Ei meinaa pysty ite ajaa, kun se on toi kytkinjalka ja lievästi sanottuna poissa pelistä :/ On muuten eka kerta, kun pistää ampiainen mua. Saa nähä miten miehen käy :P

Saa nähdä miten käy Tomin ja pakkiksen jos heität nyt veivit. :david:

Zener sanoi:
Ei kai ne vielä ihan pilalla olleet? Joskus käynyt samoin, napaan vaan. Eikä edes menny vatsa sekaisin. ;)

Kyllä minä luulen, että muutama tunti elokuista huoneenlämpöä riitti nitistämään nuo kanat. Hajukin oli jo hieman epäilyttävä. Itse en ainakaan uskaltanut niitä syödä, kun ei tuo vatsa ole muutenkaan mistään teräksestä tehty.

Eräs sittemmin eläkkeelle jäänyt työtoverini oli kuuluisa pilaantuneiden ruokien ystävä. Jos hän saalisti homeisen makkaranpätkän työpaikan jääkaapista, hän poisti homeet veitsenkärjellä tai vesihanan alla - ja eikun ääntä kohti.

Täälläki vituttaa..

:curs: Vasen olkapää (etupuolelta) meni paskakx, :wall: kun vemputin kotikuntolaiteella landella.Se tulee koko ajan vaan kipeemmäkx :itku: ... ei saa varmaan edes yöllä nukuttua. Pakko kai mennä huomenna lekuriin :down: .
Loma pilalla.. :wall: .

Perkele! Kaveri tuli eilen kämpilleni ostamaan minulle tarpeetonta langatonta hiirtä. Vitutuskäyrä lähti nousuun jo siinä vaiheessa kun tyyppi veti ässän hihasta sanoen: "Mulla ei ole käteistä, anna tilinumerosi, niin laitan rahat sun tilille vielä tänään."

Ja minä hölmö uskoin tähän. Rahoja ei ole vieläkään tilillä. Olisi pitänyt tämä tietää, kun tällä tyypillä on tapana muutenkin laiminlyödä näitä suorituksia. Aikaisemmin on lainat jääneet maksamatta sovittuna ajankohtana, tai lainattu dvd-leffa tai xbox-peli on KADONNUT jonnekin ja löytynyt myöhemmin joltain sen toiselta kaverilta, vahingoittumattomana onneksi.

Siis kyllä vituttaa! Vituttaa myös se, että tänään en ole menossa salille, koska nyt vois tulla hyvät tulokset!

Taustaa: OLEN LOMALLA!

Päivästä:

Aamulla kiire lähtö töihin, kun kotona ei etäyhteydet toimi. Kiitos Song networks tästä reilun viikon toimimattomuudesta.

Hyppy autoon. Takarengas tyhjenee, kun naula on pystyssä siinä. Pikainen siirtyminen Tullinpuomin shellille. Rengas korjataan. Ajomatka töihin, puhelin pimenee (operaattorin vaihto tuli sitten näköjään tänään), uusi SIM on tietenkin nyt kotona ja puhelin pimeä.

Avaan sähköpostin ja pikapalaveri buukattu tänään klo 16:00. Kaikki puvut pesussa, joten stockkan kautta hakemaan pukua ja himan kautta ja palaveriin.

Perkele ehdi tänäänkään salille vaikka "lomalla" ollaankin.

:curs:

Ulkona on varmaan 30 astetta lämmintä ja aurinko paistaa.. Kundikaveri lähti gigolo kaverinsa kanssa biitsille ja minä olen töissä iltamyöhään asti...

Juhannuksena telomani nilkka vihoittelee edelleen...
Eilen kun kävelin kämpiltä keskustaan ja takaisin niin paluumatkalla alkoi jomottaa.
Kaiken lisäksi loman jälkeen olisi kuukausi aika käydä vetämässä 25km jalkamarssi ja cooper.Pitää vissiin hakea saikkua. :)

Pakko avautua tähänkin threadiin..

½ tuntia sitten istuin baaritiskillä jutellen kaverin kanssa. Huomasin että ex ja sen nykyinen on paikalla. No ex huomasi mut ja tuli juttelee..meni pari minuuttia niin mono lävähti kylkeen ja samalla sekunnilla tää exän nykyinen on puhisemassa mun vieressä, ei edes sanaa saanu sanottua ku kysyin että mikä on.. Vaa samalla vetäsee heijarin mua naamaa kohti mihin laitoin kädet etee ja tipuin vaa penkiltä ilman vammoja naamassa. Samassa tuttu portsari vie tän jätkän ulos.

Tää sama sankari (mainittakoon että isokokoinen skini, jonka kanssa ennen olen tullu toimeen) on aikasemmin mun kavereita käyny puristelee, ihmettelinkin ku ei mulle ollu mitää käyny sanomaa. Nyt sit tais olla tarpeeks sekasin että päätti tulla antaa mullekin opetusta, ilman syytä tietenkin..

Kiukuttaa vaan että mikä saa ihmisen olemaan tollanen idiootti..

Jos mulla on kerran tai kaks kuukaudessa vapaa baari-ilta ni en todellakaa haluis että tollanen :david: tulee pilaa sen illan..PRKL!

Ei vittu, Älytön krapula, pikkusen Vituttaa olla töissä. Eilen oli synttärit ja ilta "vähän" venähti viihteen puolelle :wall:

Tiskaaminen haisee ja on syvältä. Mä kerrankin tiskaan niin jopas saan kämmenselän, haarukoita kuivaksi ravistaessa, lyötyä kuivaustelineessä olleeseen fileerausveitseen. sentti sisään ja ulos ja nimettömän jänne vilkutti haavasta terveisiä. Eipä tarvi mennä salille. prkl :wall:

ps. Saako tikkausvehkeet ostettua apteekista?

Vittu ku vituttaa! :curs:

Ulkomailta työllä ja tuskalla hankittu pronssinen ihonväri ropisee pois. :curs:

Ja näillä Suomen keleillä ei saa paljon paikkailtua lohjennutta rusketusta. :itku:

Voi vittu! Eka kerta on kun kännissä kirjoittelen pakkikselle mut nyt vituttaa kun ei viimeisenä perjantaina ennen inttiä irronnu pesää. Vittu kun lähtee oikein hakemalla hakemaan niin ei sitä koskaan silloin irtoa! Saatana! Saa taas kaks viikkoa venata ennen kuin pääsee lomille. :curs:

juu sanoi:
Voi vittu! Eka kerta on kun kännissä kirjoittelen pakkikselle

Liityn seurueeseen. Harmittaa niin vietävästi hyvästellä maailman paras mimmi intin ajaksi. Suhde orastavalla alulla ja yllätin itsenikin kyyneleitä tässä vuolaasti joen edestä vuodattamasta. Voi itku. Tiina. :itku: :haart:

nyt kyllä vituttaa eilen olin taas vaihteeksi ryypiskelemässä, onnistuin loukkaa nilkkani. Sille ei nyt kunnol pysty astumaan... :curs:

Tässä syön nyt jäätelöä krapula aamupalaksi :hyper:

Juu nyt muakin vituttaa, kävin juuri paskalla pipo päässä ja kaulahuivi kaulassa, pipokin on sellainen adidaksen piippalakkimalli. Olen siis kipeenä, takana on eka viikko työnharjoittelua päiväkodissa, ja paikalliset pöpöt sitten pääsivät mua puraisemaan tiukasti. Mulla olikin koko viikon huono olo enkä saanut nukuttua kunnolla, joten olisi varmaan pitänyt jättää kokonaan treenaaminen väliin ja syödä jotain antivir-tabuja sun muita juttuja, mutta jälkiviisasteluhan on helppoa. Viikko meni muuten ihan hienosti, mutta perjantaina tuli töissä vähän paha mieli, kun päikkäreiden jälkeen koitin pukea yhtä pikkutyttöä, ja sehän lähti juoksemaan mua itkien karkuun ja meikäläinen on aina iästä riippumatta naisten kyyneleiden edessä voimaton, joten ohjaaja joutui ottamaan homman hanskaan, mutta eiköhän tuokin vielä rutiinilla ala sujumaan. Summasummarum ei nyt mihinkään massiiviseen vitutuksen ole aihetta, mutta kyrsiihän se.

Back
Ylös Bottom