Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

superpohje sanoi:
No voi helvetti. :rolleyes:

Mua ärsytti pari vuotta sitten kun kävi niin loistavassa paikassa kuin liikuntamylly, niin siellä "voimapuolella" oli joukko "isoja" kavereita tekemässä penkkiä. Molemmat penkit olivat varattuina oikeesti 45minuuttia ja kokoajan jätkät jauho vaan paskaa. Näin joku 4 sarjaa yhteensä sen aikana, kun vieressä tein jalkoja... Pistää vähän vihaseks tollanen ku tullaan salille jauhamaan paskaa, että mitä tehtiin viime viikolla... :curs:

Sama homma vituttaa minuakin. Onneks näitä ei meidän salilla kovin usein näe. Mikään oon turhempaa, kun porukka salin ainoan penkin ääressä jauhamassa paskaa ja tekemässä n. 1 sarja per 10 minuuttia vauhtiin. Ja samanlaisia paskanjauhajia vielä joutuu katteleen duunissakin, joka ikinen päivä pitää kerrata kaikki edellisen päivän tapahtumat ja muut saa tehdä hommat. :curs:

Kävin aamulla työmaalla vain toteamassa että tänään on viimeinen
lomapäivä.JA JU.......... että ottaa koville!Veetutti jo loman loppuminenkin
ihan tarpeeksi.

Tapasin viikonloppuna hemmetin mukavan naisen, just sellanen emäntä mistä mie tykkään. Ei mikään sekundablondi, vaan just sellanen oikee! Sinkku! Tykkäs musta!? Hemmetin mukava!

Asuu toisella puolella suomea.

Lääkäri totes mulla alkavan nivustyrän. Leikkaus edessä. Arvatkaapa mihin kipu säteilee...

metalman sanoi:
... Asuu toisella puolella suomea.

Niinpä, Suomi on loppujen lopuksi hemmetin iso maa... nimim. "saman kokenut"

(ja sitten pakollinen selitys: ei, minä EN ole tuo metalmanin tapaama typykkä) ;)

... nii on nälkä et näköä haittaa... (ihan oikeesti!!!11!432) Miten mä selviän salille... On taas vaikeeta.

Rillit on vieläkin kadoksissa. Nekin on toisella puolella Suomea. Voi olla että näköä haittaa senkin takia... hmm

tikkuniska sanoi:
Miks roikut tuommosessa naisessa jos pettää ja valehtelee?

Ootas kun mietin.. aijoo, mähän taisin rakastaa sitä? Uus ilmiö sulle?

Ei kuule kun myötätuntoa sulle, kun/jos itsellesi käy samoin.

Amerikan Jeesukselle toivon kaikkea hyvää tulevaan murrosikään... :david:

Nii, ja kyllä tää suhde vituttaa edelleen, nyt ollaan tauolla, ja mitään muuta ei pysty ajattelemaan, että pakko hankkia jotain muuta seuraa tai päästä tän naisen viereen takaisin..

Mä oon niin heikko... :(

Narutumppu sanoi:
Nii, ja kyllä tää suhde vituttaa edelleen, nyt ollaan tauolla, ja mitään muuta ei pysty ajattelemaan, että pakko hankkia jotain muuta seuraa tai päästä tän naisen viereen takaisin..
Mä oon niin heikko... :(

Jep.. tiedän mistä puhut. yritä pysyä vahvana, yksinolo on paljon parempaa kuin palaaminen epäterveelliseen suhteeseen. ne ongelmat nimittäin odottaa siellä taas kun se arki alkaa. Suosittelen, että käyt ulkona ja tapaat jonkun mukavan misun, se auttaa kun saat jotain muuta ajateltavaa ja "ihastut" johonkin. huomaat heti että hitto, täällähän on kokonainen maailma ihan vaan odottamassa kun astuu kämpän ovesta ulos ja avaa silmät!! :)

Jumanskikura ku rupeaa kohta puolin ottamaan päähän ja kovaa.
Kevät ja tämä muka kesä mennyt on-off flunssan kourissa ja nyt kun rupesi näyttämään siltä että flunssa on mennyttä aikaa ja pääsisi taas kunnolla treenaamaan niin eikös vasen olkapää napsahtanut töissä pirun kevyttä laatikkoa nostettaessa. Nyt ei käsi nouse kokonaan ylös tai oikealle ilman pistävää kipua.
Paidan päälle laittaminen tai pois ottaminen on helvetin vaikeeta. Eli tässä sitä nyt sitten ihmetellään hajoiko tuo paska nyt sitten kunnolla.
Kohta pitää varmaan mennä valkotakeille näyttämään tota olkapäätä ja sitten saadaan taas jotain pirun henkevää kommenttia.

Noh näillä mennään eteenpäin jos mennään

Joskus aloittelevana boudarina tein virheen, joka vituttaa vieläkin. Paistelin illalla ennen nukkumaanmenoa puoli tusinaa kananrintoja. Otin ne jäähtymään ja söin siinä iltarahkat kaikessa rauhassa, kunnes menin nukkumaan. Aamulla, hyvin nukutun yön jälkeen astelin munia raapien keittiöön, ja heti kohtasin järkyttävän näyn. Kananrinnat olivat unohtuneet liedelle koko yöksi. Kymmenen tuntia huoneenlämmössä. Kaikki pilalla. Silloin pääsi sellainen hidastettu, kauhuleffoista tuttu nnnNNNNOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUU -huuto.

Kananrintoja roskiin lappaessani tuli kyllä fiilis, että nämä elukat kuolivat turhaan.

Spoonie_Luv sanoi:
Kananrinnat olivat unohtuneet liedelle koko yöksi. Kymmenen tuntia huoneenlämmössä. Kaikki pilalla.

Ei kai ne vielä ihan pilalla olleet? Joskus käynyt samoin, napaan vaan. Eikä edes menny vatsa sekaisin. ;)

Yheltä tutulta kuoli koira tossa muutama vuos takaperin auton alle. No eilen ajaessa katoin sivulle ja katoin et juokseepas tossa siisti dobermanni...siis mitä juoksee kadun yli...meni onneks mun takaanta ja takanatulevatkin oli sen huomannut, mut suoraan vieressä menneen pakun kylkeen. Taustapeilistä näin et koira oli vähän pökertyneen olonen mut ei kuitenkaan jäänyt katuun. Toivottavasti ei käynyt koiralle mitään. Tuli vaan jotenkin paha olo tapahtumasta.

Saatanan saatana! Olin just lähössä autolla pihasta, kun tuntu kauhee pisto sisäreidessä. Sitten rupesin painamaan siitä kohtaa ja ampiainen pärähti shortsien lahkeesta. Sitten rupesin huitomaan sitä paskiaista siinä ajossa ja avasin auton oven vauhissa ja hätistin sen pois. Pysäytin sivuun, huilasin ja käännyin kotipihaan. Oon melko allerginen kaikille pistiäispaskiaisille ja nyt tässä katoin tota jalkaa: kaks punasta puremaa(?) ja yks iso pisto. Nyt on jumalauta koko alaraaja ihan tunnoton ja tuntuu, että jalat ei kanna. Kädet tärisee ja heikko olo. AAAAGH! Taidan menehtyä!!!

ampparinpisto

rintafile sanoi:
Saatanan saatana! Olin just lähössä autolla pihasta, kun tuntu kauhee pisto sisäreidessä. Sitten rupesin painamaan siitä kohtaa ja ampiainen pärähti shortsien lahkeesta. Sitten rupesin huitomaan sitä paskiaista siinä ajossa ja avasin auton oven vauhissa ja hätistin sen pois. Pysäytin sivuun, huilasin ja käännyin kotipihaan. Oon melko allerginen kaikille pistiäispaskiaisille ja nyt tässä katoin tota jalkaa: kaks punasta puremaa(?) ja yks iso pisto. Nyt on jumalauta koko alaraaja ihan tunnoton ja tuntuu, että jalat ei kanna. Kädet tärisee ja heikko olo. AAAAGH! Taidan menehtyä!!!
:eek: Menepä apteekkiin ja osta kyypakkaus,vetäse heti naamaan vaikka ne kaikki kax piltsuu .. mulle jeesas vähän, eikä menny henki :) .

Back
Ylös Bottom