Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Fatbatman "Vittu mikä painajainen. Krapulakin on päällä sattuneesta syystä. Arpaonni on siis kohdallaan ja aikaisemmin diagnosoitu imusolmukesyöpä meni romukoppaan ja sain kuulla omaavani vielä vittumaisemman ja harvinaisen pehmytkudossyövän eli Sarkooman. Kuulemma kova kiire on saada mut leikattavaks. Kasvaimen laatu pahinta mahdollista sorttia ja hanakka lähettämään metastaaseja, joita etsitään alkuviikosta. Jos löytyy niin kuulemma ennuste on huono, muuten ei oikein osattu sanoa ennusteesta paikallisessakaan tapauksessa mitään. On tässä sulattelemista ja hitusen jopa vituttaa... "

No voi vittu, piti sitte vielä pahempaa suuntaa kääntyä.Ei sitä nuorena osaa ajatellla niin, että ite vois syöpää sairastua ennen, ku se sitte omalle kohalle osuu.Mut voin kertoo, että ei oo olemassa juurikaan mitään hienompaa fiilistä ku se, kun kuulet, että hoidot oli tässä ja ei oo enää syöpää.

Voi jumalauta tätä säästämistä kun kaupoissa ei ole enää myyjiäkään tarpeeksi. Olin tänään vähän jälkeen 12 Tampereen Sokoksen elintarvike puolelle, no siellä oli hienosti kaksi kassaa auki ja molempiin jonotti varmaan joku 15 ihmistä. Siellä vähän ihmiset pyöritteli päätään kun etsi mistä se jono alkaa...

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012090116028469_bb.shtml

Missä lintukodossa oon asunu, kun en oo noin idiootteihin törmänny herrajumala. Vai meneekö tässäkin niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy? ;)

- - - Updated - - -

Missä lintukodossa oon asunu, kun en oo noin idiootteihin törmänny herrajumala. Vai meneekö tässäkin niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy? ;)

- - - Updated - - -

"It's hard to explain to someone who has no clue. It's a daily struggle being in pain or feeling sick on the inside while you look fine on the outside. Never judge what you don't understand."

Jaahans, se oli sit pysyvä lääkitys päälle.
Noh nyt selvisi miksi tuntu lenkeillä 200m jälkeen et "vittu mitä tuskaa" ollu jo teini iästä lähtien. Vaikka yhteen aikaan juoksin 3100m cooperissa, niin se oli yhtä helvettiä. Vuosi tuli poljettua 50-80km viikkotahdilla työmatkoja pyörällä ja 50m jälkeen piti hengittää jo suunkautta, tosin tasaantu 1km kohdilla.... Jalkoja pakottanu öisin viimesen 25vuotta...
Ylipainontakia lääkärin tarkastukseen..... alapaine 150...yläpaine 230.... Tosin pyöräilin just 4min aikasemmin 5km lekurille.
Kuulema mun veranpaineet piikkaa liikaa. Testien yms mukaan kaikki muut on hyvällä tasolla, paitsi maksa-arvoista näkee että en ole täysin raitis :)
Vanhimmalla kersalla aortan ahtauma, leikattu, nuoremmalla kanssa hieman ongelmia veranpaineen kanssa.
Veikkaan että tämä on perinnöllistä.

PS Hyvä ettei lekuri soittanu jo ambulanssia suoraan pihaan ja isompaan sairaalaan... xD

Jaha heti kun syyskuu tuli, niin sitten iski eka syysflunssa muksuun. Peruskierros, että ensin esikoinen saa flunssan ja sitten sairastaa pienempi ja sitten iskee muhun jos on tullakseen. Viime syksy ja talvi oli kauheaa sairastamista. Toivottavasti nyt pääsisi helpommalla. Syksy kiva, mutta sapettaa kun heti alkaa nää flunssat.

Note to myself: Älä enää koskaan kilpaile webin kautta siitä, kumpi pystyy seisomaan silmät kiinni kauemmin yhdellä jalalla. Ainakaan headset päässä. Sinne meni halpa-hallista ostetut 4.95€ maksavat kuulokkeet.

Vituttaa 2vk sairasloman nilkan takia palata työhön mikä maistuu tällä hetkellä puulta. Koko 2vk sai keskittyy vaan salil käymiseen, syömiseen ja lepäämiseen!!! Sekin viel ettei jalkoi pääse tekemään seuraavaa kuukauteen!!! PERKELE.

Nyt sykkii kyllä melkoinen suonikas otsassa!! Voisin ilomielin kelata tätä viikkoa pari tuntia taaksepäin, aikaan jolloin kaikki oli hyvin ja nukuin sängyssä, hyvässä paikassa.

Noh, olihan tuo tiedossa että auton huollattaminen on kallista mutta nyt tulee varmana ennätyslaskut :D

Vmp. Kipeenä, kävin asiasta ilmottamassa pomolle ja tuliki potkut perseesee samal. Mä oon työtön taas. Ketähä mä täs ny syyttäisin koska mun mielestä töitä olis ollu. Joko työnjohtoa tai näin vuokratyöntekijänä mun työnantajaa. Tai molempia. Perkele!

Vmp. Kipeenä, kävin asiasta ilmottamassa pomolle ja tuliki potkut perseesee samal. Mä oon työtön taas. Ketähä mä täs ny syyttäisin koska mun mielestä töitä olis ollu. Joko työnjohtoa tai näin vuokratyöntekijänä mun työnantajaa. Tai molempia. Perkele!

Parin puhelun jälkee pomolle alko vituttaa vielä enemmän. Saaaaaaaaaaaaatana!!!!!!!!!

Eipä tuossa taida olla syyllistä ellei sitten sitä sairautta syytä. Vuokratyövoiman tapauksessa on ns. saranat auki molempiin suuntiin. Voit itse lähteä litomaan tunnin varoitusajalla ja vastaavasti potkut voi tulla tunnin sisään. Syynä voi olla mikä tahansa ja laillistahan se on vaikka töitä olisi kuinka, eikä ole velvoitetta palkata sinua takaisin. Vaikka olisit ollut vuoden vuokratöissä samassa paikassa, silti irtisanomisaikaa ei ole puolin eikä toisin. Siksihän vuokratyöläisiä käytetään, niistä pääsee halutessaan eroon. :/

Se on kyllä pirun kova paikka. Johtunee varmaan siitä, että työttömille se oli ilmanen tms? En tiedä... välillä siellä on kavereita farkut jalassa neuvomassa. Noh hienoa että kavereilla riittää intoa.

Siellä en oo kuin parit kerrat käynyt, mutta joka kerralla tuli jotain aivan legendaarista juttua, tai vähintäänkin tuli "overheardattua" jotain jäätäviä keskusteluja :D
Siellä on toisessa päässä tyypit jotka luulevat tietävänsä ja toisessa päässä tyypit jotka tietävät :hyvä:
PS. puhuin siis siitä voimanosto/painonosto puolesta.

Ittu Taatana! Pääse edes mihinkään rauhalliseen paikkaan huutamaan täältä työpaikalta.. Henkkoht jutut ottaa nyt päähän ihan sikana eikä halua tänne toimistoon niitä purkaa.

Mä en voi käsittää ihmisiä, joilla ei ole mitään tajua ajankäytöstä ja sen hallinnasta. Kuvitellaan ja oletetaan kaikenlaista, ei nähdä omaa nenää pidemmälle ja sitten taas yksi ja sama henkilö (ei minä) saa siitä kärsiä, aikataulullisesti ja oman elantonsa puolesta. Vittu kun nämä ei vaan tajua! Kiva mennä selittämään toiselle taas kerran, että menee vielä puoli tuntia ennen kun tulevat, voitko odottaa. Voishan se odottaa, mutta kun siitä odotuksesta ei tuu sille yhtään rahaa. Ite jo muutamaan kertaan oon mennyt paikkaamaan tilannetta, mutta se taas on omasta palkkapussista pois. Vitut sanon mä!!!

Syksy. Vittumaisin vuodenaika. Talvi olisi muuten vittumaisin, mutta syksyllä sitä ajattelee, että se koko vitun talvi on vielä kokonaan edessä ja seuraavaan kevääseen on vielä tuhottomasti aikaa. Talvella voi lohduttautua sillä, että kevät on jo vähän lähempänä. Että mua ahistaa tää Suomen ilmasto.

Vitujen perkele, vaikkei kiroilla saisi.
Niin taas viinanperkele otti otteeseen, mutta tää on viimeinen päivä, kuten otan kaljaa, kun huomenna pitää mennä yhdelle kurssille.
Menen hemmetin aikisin nukkumaan, että olen siellä kurssilla skarppina. Mutta tenukeppi on tenukeppi. TANA!

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää: tänään 10 tuntia koulua, joista 8 ensimmäisen vuoden kursseja, jotka jäi aikanaan käymättä.

Back
Ylös Bottom