Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itte yritän välttää karkkia, ihan ettei noita notkahduksia tulisi. Verensokerivitutus on vittumainen asia.

Kyllä se kuule vituttaa yhtä jos toista jos verensokerit pomppii...

Kyllä mä veikkaan että työttömyys tässä vituttaa hieman enemmän kuin joku tollanen höpönlöpön. Verensokerit pomppii.. Helvetti kun tasainen sokeripuudutus ollut viime joulusta asti niin mitä se muka yhtäkkiä vaikuttaisi. Akkojen kotkotuksia.

Vittu kun saa rahaa tilille ni samantien koko vitun suku lainaa ku kaikki on niin saatana köyhiä. Ei jumalauta. Vittu Ja suurinpiirtein turha odottaa rahoja takasin.

Vituttaa miten kukaan voi olla niin vitun aasi kuin oma tyttöystävä.

Itellä tänään kauden tärkeimmät kisat ja muija oli eilen keitolla. Mulla kun on huonot unenlahjat, niin sanoin, että tulee viimeistään 1 kotiin tai menee porukoilleen yöksi. Tähän muija totesi "no katotaan." Kolmelta yöllä herään siihen kun muija soittaa "missä sä oot". Kiehu sen verran, että haistatin muijalle vitut ja löin luurin korvaan. Sitten menikin varmaan tunti ennen kun sain uudestaan unta. Nyt on sitten vitun raikas olo.

Ei sitä vielä eilen herätessä uskonut, että saa kuulla sairastavansa kolmekymppisenä imusolmukesyöpää. Ja nyt vielä pitäisi viikko kuulemma normaalisti elää ja sitten vasta aletaan suunnittelemaan hoitoa. Yritä tässä nyt sitten keksiä motivaatiota kaikkeen arkitekemiseen...

Paljon voimia sinne! Ite sairastin Imusolmukesyövän(Hodginin tauti) 17 vuotiaana.Noin 8kk kesti mun hoidot ja sitte oli piina ohitte.Syövät on toki aina vakavia, mutta onneks kyseinen tauti kummiskin niitä kaikista parhaiten hoidettavissa olevia.

[venom];3817520 sanoi:
Vituttaa miten kukaan voi olla niin vitun aasi kuin oma tyttöystävä.

Itellä tänään kauden tärkeimmät kisat ja muija oli eilen keitolla. Mulla kun on huonot unenlahjat, niin sanoin, että tulee viimeistään 1 kotiin tai menee porukoilleen yöksi. Tähän muija totesi "no katotaan." Kolmelta yöllä herään siihen kun muija soittaa "missä sä oot". Kiehu sen verran, että haistatin muijalle vitut ja löin luurin korvaan. Sitten menikin varmaan tunti ennen kun sain uudestaan unta. Nyt on sitten vitun raikas olo.

Mitkä kisat?

Ps. Itseeni vituttaa tää ipadin oikolukija. -.-

Paljon voimia sinne! Ite sairastin Imusolmukesyövän(Hodginin tauti) 17 vuotiaana.Noin 8kk kesti mun hoidot ja sitte oli piina ohitte.Syövät on toki aina vakavia, mutta onneks kyseinen tauti kummiskin niitä kaikista parhaiten hoidettavissa olevia.

Kiitos. Kyllähän se melkoisen myllerryksen tuolla aivoissa päälle laittaa, vaikka miten rationaalisesti yrittää asiaa ajatella. Mä en muista juurikaan mitään siitä puhelusta niin en nyt tiedä tarkemmin mitä laatua on. Mä kuulin vaan sanat pahalaatuinen, imusolmuke, leikkaus, viikon odottelu ja hoitosuunnitelma. Ei ne lekuritkaan tainneet vielä tietää kun joutuvat sitä koepalaa lisää penkomaan. Jotain lisäkokeista se hörisi. Nopealla selvittelyllä varmaankin non-hodgking kun patti on naamassa ja kasvoi yhden illan aikana. Ensi viikolla varmaan selviää sitten enemmän.

Ajattelin rakennella kattilakaapin keittiöön, mutta olinkin jostain käsittämättömästä syystä ostanut kokomessinkisiä ruuveja.

"No kyllähän mää noillakin saan rakennettua kunhan olen oikein varovainen"

Paska!

Reilun tunnin verran väsäilin chili con carnea ja melkein valmiiseen soossiin rupesin jauhamaan mustapippuri-merisuola myllystä maustetta sekaan niin eikös kansi hajonnut ja neljännes sisällöstä tippunut sekaan. Pippurit sai lusikalla pois, mutta suurin osa suolasta ehti liukenemaan sekaan... eikä ollut sitä niksipirkan raakaa perunaakaan sinne sekaan. Saa nähdä pystyykö (kukaan) syömään.

Asuinpaikka. Kaukana kaikesta mutta kumminkin rivitalo ettei voi rakentaa/nikkaroida mitään tai treenata pihalla kunnolla. Menisi päivät paljon mukavemmin kuin koulusta salinkautta kotiin ja koneella loppuilta..

Tosiaan voisin kyllä muuttaa tuonne 25km päähän missä olisi kaikki mahdolliset työkalut, tilat pihalla sun muut mutta.... huono paikka sillain että en tykkää asua siellä, pitkät koulumatkat linja-autolla (tällähetkellä 10-15min fillarilla per suunta), Jos käy sukulaisilla niin kaikki asuvat täällä paitsi ne kenekä luokse voisin muuttaa että olisi ennemmän tekemistä..

+ Innolla odotan seuraavaa kesää koska silloin on hommia paljon tiedossa, autokortti, ei haittaa vaikka en saisi kesätöitä koska omia hommia on ja paljon luvassa. Vittu enään vaivaiset 9 kuukautta jäljellä tuonne.. Esimerkiksi jos asuisin nyt tuolla 25km päässä niin olisin ollut viikonlopun veljen kanssa raivaamassa metsää. On sekin mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin koneella istuminen..

Naiset... siis voi vittu ja vielä darra päälle ni ei saatana.

Pidin töistä vapaata.. Vittu nyt vituttaa. Kaduttaa ihan helvetisti että en menny.. Perkele. Aamulla ei jaksais lähtee ja nyt iltapäivästä vituttaa.. Menee koko "vapaapäivä" ihan vituiks. Eka pidät vapaata, että jaksas painaa töitä. Mutta nyt kun on vapaata, kaduttaa ja vituttaa että ei menny töihin. Kait se on vaan pakko painaa 6/7pv viikkoa, niin pysyy pää kunnossa :D

Back
Ylös Bottom