Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset jotka ei osaa käyttää vilkkua liikenneympyrästä poistuessa. Käväisin salireissulla kaupassa ja se kaupan tie päättyi vilkkaasti liikennöityyn ympyrään. Eli vasemmalta tuli jatkuvaa autojonoa ja se joka20s auto joka kääntyi sinne kauppaan ei tietenkään näyttäny vilkkua joten en ylämäkeen lähdössä ehtiny väliin.

Lopulta menin vain röyhkeästi sekaan ja sain osakseni tööttäilyä. Pyörin vittuillakseni pari kierrosta ympyrässä ja sitten lähdin ajamaan salille päin - vilkkua näyttäen.

Tuli naista liikennevitutuksista mieleen oma taannoinen (ja oikeastaan paivittain toistuva) vitutukseni. Ihmiset, jotka eivat kunnioita suojateita. Olen tottunut siihen etta kotona autot pysahtyvat AINA suojatielle. Vaikka olisit kavelijana viela jonkun matkaa suojatiesta, autot pysahtyvat ja paastavat menemaan. Suomessa sen sijaan kavelija odottaa sopivaa valia ja autot pyyhaltavat ohi valittamatta yhtaan mitaan niista viivoista. Just toissapaivana olin lenkkeilemassa ja jo astunut suojatielle kun vasemmalta tuli auto, joka meni sellaista vauhtia etta pieni hidastus olisi riittanyt. Olin jo menossa suojatien yli kun tajusin etta auto ei hidastakaan ja lopulta se mustalaisamma meni alle metrin paasta meikalaisesta ohi. Huusin peraan, osoitin suojatieviivoja ja naytin erittain aikuismaisesti keskaria :jahas: Tata tapahtuu harva se paiva.

Pyoraillessa arsyttaa kun ihmiset kavelevat pyoratiella tai ajavat pyoratien vasemmalla puolella. Ei voi oikeasti olla noin vaikeaa noudattaa saantoja... Seuraavalla kerralla kun kavelija blokkaa pyoratien, ajan paalle.

Mä onnistuin työpaikallani pilaamaan yhden todella kalliin maton ja saan siitä kivan laskun perääni(viikon palkka). Sillä samalla hetkellä kun mulle tultiin ilmoittamaan tosta, että mä itse maksan tuon, niin pari minuuttia sen jälkeen kaadoin kahvini uudemman kerran samaiselle matolle(vaikkahan samalla pesulamaksulla se menee..). Työpaikallani pitää kaiken olla todella tiptop. Ja juuri äsken kaadoin koko sheikkerin sisältöni oman kotini lattialle/matolle.

Pieni vitutus:D

Ei se silti sun palkasta voi mennä, jos kyseessä on oikeasti vahinko!? Ei helvata sentään..

Niin ja mikäs muu kuin loman loppu vituttaa.Eka työpäivä takana. Nyt jo ahdistaa niin ettei eteen nää.. Voi jeesus kun voi vituttaa ysistä vitoseen ja tieto siitä, että seuraava viikonlopun ulkopuolella oleva vapaa on varmaan joulukuussa. On tää kamalaa, tekis mieli tehdä jotain ihan muuta, mutta kun ei muutakaan osaa. Elämän hukkaa jokainen työpaikalla vietetty sekunti. Kaippa se vaan pitää yrittää turrutua ja purra hammasta.

Joku päivä mä vaan käännän kylkeä kun kello soi. Sitten kun alkaa puhelin soida heitän sen päin seinää ja jatkan elämääni.

Vaikka sua saattaakin vituttaa, niin lohdutukseksi voin sanoa että ainakin mulle tulee aina tosi hyvä fiilis kun luen sun avautumisia työhön liittyen :D

Sun pitäis tehdä jotain asialle...

Eka avautuminen tähän ketjuun. 1,5vk päästä muutto toiseen kaupunkiin opiskelemaan eikä kämpästä tietoakaan. Uskomaton määrä pieniä käytännön juttuja hoidettavana lyhyessä ajassa. Jopa kaupassakäynti tuntuu ylitsepääsemättömältä urakalta, puhumattakaan paskaduunista joka onneksi pian loppuu. Niin ja tuo talvikin tekee uhkaavasti tuloaan, joka tässä meteorologisessa persereiässä kestää 9 vitun kuukautta! Auto myymättä ja tiskitki tiskaamatta ei saatana. Miksei hommat voi hoitua itsestään.
Antakaa joku pari miljoonaa, että pääsen johonki palmujen alle viettämään vapaaherran elämää loppuelämäkseni!

Ihmiset kuvittelee minua vissiin telepaattiseksi ja huonokuuloiseksi, kun ensin eivät osaa ilmaista itseään selkeästi ja sitten kommunikoivat huutamalla.
Asiakaspalvelu <3

Vittuku paskapaperi on loppu, kurkku on kipee ja perseki on ihan ruvella tosta fillaroinnista..

Jos ei käyny selväksi niin nyt siis vituttaa ja lujaa..

Vitun pomo! Tekis mieli ladata hampaat kurkkuun ja ottaa loparit......

Back
Ylös Bottom