Tuli naista liikennevitutuksista mieleen oma taannoinen (ja oikeastaan paivittain toistuva) vitutukseni. Ihmiset, jotka eivat kunnioita suojateita. Olen tottunut siihen etta kotona autot pysahtyvat AINA suojatielle. Vaikka olisit kavelijana viela jonkun matkaa suojatiesta, autot pysahtyvat ja paastavat menemaan. Suomessa sen sijaan kavelija odottaa sopivaa valia ja autot pyyhaltavat ohi valittamatta yhtaan mitaan niista viivoista. Just toissapaivana olin lenkkeilemassa ja jo astunut suojatielle kun vasemmalta tuli auto, joka meni sellaista vauhtia etta pieni hidastus olisi riittanyt. Olin jo menossa suojatien yli kun tajusin etta auto ei hidastakaan ja lopulta se mustalaisamma meni alle metrin paasta meikalaisesta ohi. Huusin peraan, osoitin suojatieviivoja ja naytin erittain aikuismaisesti keskaria :jahas: Tata tapahtuu harva se paiva.
Pyoraillessa arsyttaa kun ihmiset kavelevat pyoratiella tai ajavat pyoratien vasemmalla puolella. Ei voi oikeasti olla noin vaikeaa noudattaa saantoja... Seuraavalla kerralla kun kavelija blokkaa pyoratien, ajan paalle.