Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ai mikä vituttaa? No se kun sait tietää, että nyt torstaina ois sellane kevyt työpäivä 08:00 - 18:40 koneen edessä istumista, ajanvaraus hommaa. Mun mielestä ei ollenkaa paha ja sillee ku pitäis salille keretä ja niin ees päi :)

No niin galaxy 2 kävi pöntössä aamukakan yhteydessä. Saas nähdä rupeeko toimimaan. Onneksi kerkesin vetää vessan ennen tippumista.

Liikenne- ja autoilukeskustelu herätti muutamia ajatuksia, joten kirjoitellaas pieni avautuminen. Liikenteessä vituttaa +70-vuotiaat joilla ei pää enää käänny kumpaankaan suuntaan ja juuri nuo keski-ikäiset yli-itsevarmat kuskit, sekä tottakai paskat kuskit, sekä puhelimeen ajaessa lärpättäjät. Taksikuskeista ja tuningbemari-teineistä tai mopoautoista puhumattakaan ...

Menin käymään äsken prismassa, tulin suunnasta jossa on kääntymiskaista vasemmalle prisman parkkihalliin, jonne pitää siis ajaa vastaan tulevan tien yli. Pysähdyin kääntymiskaistan päähän ennen suojatietä, koska vastaan tuli autoja ja olin väistämisvelvollinen. Yhtäkkiä takana oleva keski-ikäinen haaska alkoi tööttäillä kun en mennyt, mitä vittua. Noh, odottelin rauhassa sopivaa väliä ja ämmä tööttäili pari kertaa vielä siinä. Melkein teki mieli sammuttaa auto ja mennä kysymään, että eikö rouva nää, että vastaan tulee autoja ja olen väistämisvelvollinen.

Pari vuotta sitten ajoin töihin motaria 80km/h alueella, liittymästä tuli kiihdytyskaistaa pitkin vilkku päällä vanha ukko jolle annoin tilaa ja hidastin selvästi kun liittymiskaistaan oli hyvä matka vielä. Äijä ei tullut tielle vaan painoi jarrua, joten aloin kiihdyttää ohi, jotta se pääsee motarille. Kun olin kiihdyttänyt ja melkein kohdalla, äijä yhtäkkiä lipui motarille jossain 50km/h vauhdissa jolloin jouduin painamaan aika reippaasti jarrua etten aja perään. Katse oli koko ajan eteenpäin, ei katsonut lainkaan sivuilleen/taakseen kun tuli tielle. Sama jätkä ajeli vilkku päällä sitten hyvän matkaa mun edessä jotain 60km/h vauhtia, edelleen 80km/h alueella ja eikö jäänyt motarilta pois vielä samasta liittymästä kuin itse.

Toinen ärsyttävä asia on se, kun moottoritiellä tullaan perseeseen kiinni ikään kuin vinkkinä siitä, että voisi vaihtaa kaistaa kun haluan nyt ohi. Ajoin motaria töihin tuossa joku tovi sitten eri paikkakunnalla, 120km/h rajoitus. Edessä oli oik puoleisella kaistalla 3 rekan jono noin 200m päässä. Vaihdoin ohituskaistalle ja jatkoin ajamista hieman yli 120km/h vauhdilla. Taakse tuli keski-ikäinen pukumies mersullaan aivan saatanan kovaa, varmaan 150km/h ja tottakai ihan perseeseen kiinni. Noh jatkoin ajamista ohituskaistalla koska en halunnut mennä rekan perään vaan siksi, että kyseinen herra pääsee ohi. Rekkoihin oli vajaa 100m matkaa tässä vaiheessa ja mersuäijä alkoi vilkutella jumalauta pitkiä valoja, että nyt pitäisi päästää hänet ohi. No, en päästänyt vaan ajoin noista 3 rekasta ohi, jonka jälkeen menin oik puoleiselle kaistalle rekkojen eteen. Äijä kaasutti ohi ja vielä mulkoili ohittaessa vihaisesti ikkunasta.

Kolmas asia joka henk. koht vituttaa hyvin paljon, on puhelimeen puhuminen ajaessa, etenkin kaupungissa jossa on paljon muuta liikennettä, risteyksiä, liikennevaloja, kolmioita, liikenneympyröitä jne jne jne sekä myös jalankulkijoita ja pyöräilijöitä. Ajoin pyörällä töihin tänä kesänä ja olin menossa suojatien yli kevyen liikenteen väylää, kun suojatien yli vasemmalle kääntyi joku ahmed tai mohammad luuri korvalla ja aivan vitun kovaa. Oli senteistä kiinni, etten jäänyt alle.

Kerran meinasin myös jäädä Jutta Gustafsbergin citymaasturin alle suojatiellä Tampereella, kun tulin tien sivuun pysäköidyn auton takaa suojatielle. Tämä ei tosin vituttanut, vaan oli lähinnä hauskaa kun Jutta veti kunnon lukkojarrutuksen ja katseli hölmistyneenä minun suojatien ylitystäni.

Tohon vauhti/turvaväli-keskusteluun sen verran, että omalla ajouralla paras oppitunti turvavälistä ja vauhdista oli, kun ajoin peräänajokolarin joskus 19-vuotiaana ja jouduin myymään auton varaosiksi. Sitä ennen tuli näin jälkikäteen ajateltuna ajettua melko huolimattomasti, vaikka silloin kuvitteli olevansa keskivertoa parempi kuski ja ettei itelle voi sattua mitään. Sekin on ihan opettavaista kun käy töissä ihmettelemässä jotain pahaa kolaria, joka johtuu pitkälti siitä että on ollu liikaa vauhtia tai muuten ajettu huolimattomasti.

Nyt ei vituta mikään, kävin juuri hakemasta kaupasta muutaman oluen ja aion viettää illan kotona Fallout 2:sta ja Bäfää pelaten sekä elokuvia katselleen, kun on vapaat ja ulkona sateinen sää.

Toi yhen vitun hopeen hehkutus joka vitun lööpissä, radiossa yms.

"Tuuli sitä, Tuuli tätä"

Voi vittu voi olla suomen urheilu paskassa jamassa jos tosta jaksetaan jauhaa noin vitusti.

Sanoinko jo vittu ?

Ei varsinaisesti vituta, mutta ärsyttää kyllä suunnattomasti. Vasemman käden ojentaja ollut jo toista viikkoa tehoton/tunnoton, joten minkäänlaiset punnerrusliikkeet eivät meinaa onnistua. Pitää varmaan harkita totaalilepoa, jos auttaisi tuohon oireiluun.

Alinopeutta ajelevat ihmisroskat! Vaarantaavat liikennettä tahallaan!!! Alamäessä ei koskaan, ei koskaan hiljennetä nopeutta, vaikka sattuisikin 80kmh alueella olemaan vauhtia 85!! Muutenkin ihan pirun vaikeeta ajaa tuommosten etanoiden takana... Kuka oikeesti ajaa niin, että jarrut päällä vetelee alamäet, jotta joutuu taas käyttämään enemmän kaasua tulevaan ylämäkeen?!?!!? Ei jeesus. Alinopeudesta tulisi sakottaa siinä missä ylinopeudestakin, ja turha tulla nyt itkemään, että "noku alinopeudesta ei sakoteta". Pitäs sakottaa!! Jos ei uskalla ajaa, niin sitten ei ajeta helvetti sentään!! Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, niin suosittelen laittamaan auton myyntiin ja kulkemaan julkisilla!

Kun ajaa paljon niin silloin oppii ajamaan "jouheasti" ja säästeliäästi. Tällöin tuollaiset perseilijät rupeavat vituttamaan ihan urakalla. Ylinopeutta ajelevat eivät kiinnosta paskaakaan, koska he eivät aiheuta ylimääräisiä sydämenlyöntejä järjettömillä jarrutuksilla sun muilla ihmejutuilla, vaan ovat vaaraksi pääasiassa vain itselleen. Aamen :D

Vituttaa just kortin saaneet alle kakskymppiset lapset liikenteessä, jotka ajattelee vaan itseään ja omia loistavia liikennetaitojaan.

Meinasin sanoa samaa. Veikkaan, että kirjoittajalla on väliaikainen B-luokan ajo-oikeus ja karvanoppa-Corolla.

Naurettavaa alkaa itkemään aiheellisesta kritiikistä. Kyllä alinopeutta ajavat ihmiset ovat oikeasti vitun vaarallisia. Paljon vaarallisempia kuin ne, jotka ajelee satasta kaheksankympin alueella. Viikottain tulee ajeltua pitkää matkaa, ja joka ikinen kerta joku mulkku ajelee parinkympin alinopeutta hyvillä keleillä aiheuttaen ruuhkia. Ei ole edes kovin harvinaista nähdä rekka-auton ohittavan jotain kusipäätä, joka aiheuttaa kilometrin jonon omahyväisyydellään.

Tosin, en nyt sitten tiedä koskiko eemelin kritiikki vain noita alamäessä jarruttavia vai niitä oikeasti alinopeutta ajavia.

Voi vitun vittu kun voi mahavaivat ottaa päähän. Tiedä mitä vitun paskaa tämä on kun ruokahalua ei ole, äklöttää ja röyhtäyttää. Jotain refluksitautia tai jts. Kai sitä lekurille pitäisi vääntäytyä...

Ähhh tää on taas ehkä vähän turha vitutuksen aihe mutta w/e.

Jos luvataan 30h/viikko töitä, ni eiks silloin ois ihan kivaa, että se myös innostuneelle työntekijälle annettais? Vituttaa tää, ettei niitä töitä sitten ole kuin just ehkä 16h/viikko. Ja elokuun vikalla viikolla ei ainakaan vielä ole ollenkaan, tuskin tuleekaan. Myöskään töiden jatkumisesta ei ole tietoa, vaikka työsopimus on tehty marraskuulle asti ja tosiaan kahden viikon päästä on vika vuoro, et jes.

Sit toinen vitutuksen aihe on Helsinki+plus asunnon saaminen opiskelijana. Varsinkin jos sattuu asumaan lähikunnassa, et sitä mistään saa. Täs on kanssa sellanen pikku juttu, että mä asun sellasessa paikassa, että lähin julkinen kulkee 8kilometrin päästä. Hah hah hah. No, on mulla nyt auto. Mut kun tulee talvi ja vähänkään lunta niin as if tolla matalalla rättikattopeugeotilla voi ajaa. Asdfghkl. Enkä jaksais enää pyöriä vanhempien luona mutta ei mulla oo varaa maksaa 600€ + muut härpäkkeet päälle - varsinkaan kun ei ole töitä.

Aaaargh nyt vituttaa jo vitutus :)). Ehkä meen vaan takas pelaan DS:ää ja sit vaan nukkuun. Huomenna sentään ois töitä. Tosin ensin lähetän puoliksi vittuuntunutta sähköpostia tonne paikkaan missä oon töissä.

[venom];3793576 sanoi:
Naurettavaa alkaa itkemään aiheellisesta kritiikistä. Kyllä alinopeutta ajavat ihmiset ovat oikeasti vitun vaarallisia. Paljon vaarallisempia kuin ne, jotka ajelee satasta kaheksankympin alueella. Viikottain tulee ajeltua pitkää matkaa, ja joka ikinen kerta joku mulkku ajelee parinkympin alinopeutta hyvillä keleillä aiheuttaen ruuhkia. Ei ole edes kovin harvinaista nähdä rekka-auton ohittavan jotain kusipäätä, joka aiheuttaa kilometrin jonon omahyväisyydellään.

Tosin, en nyt sitten tiedä koskiko eemelin kritiikki vain noita alamäessä jarruttavia vai niitä oikeasti alinopeutta ajavia.
Oh really? Kaikki jarrutusmatkojen pidentymiset sun muut on sitten keksittyjä juttuja? Meinaan, että ei ole mitenkään perusteltua pudottaa nopeuksia määrätyillä tieosuuksilla 80 kilometriin tunnissa satasen sijaan - vai miten on?

Kyllähän nuo hitaammin ajavat varmasti vituttavat aina kun ei pääse mistään ohi, mutta harvemmin alinopeutta ajavat aiheuttavat vakavia liikenneonnettomuuksia.

Oh really? Kaikki jarrutusmatkojen pidentymiset sun muut on sitten keksittyjä juttuja? Meinaan, että ei ole mitenkään perusteltua pudottaa nopeuksia määrätyillä tieosuuksilla 80 kilometriin tunnissa satasen sijaan - vai miten on?

Kyllähän nuo hitaammin ajavat varmasti vituttavat aina kun ei pääse mistään ohi, mutta harvemmin alinopeutta ajavat aiheuttavat liikenneonnettomuuksia.

Sulla ei vissiin tullut mieleen, että liikenteessä on muitakin kuin se kuuttakymppiä ajava pappa. Totta kai auto on helpompi hallita mitä hitaammin ajaa, mutta ymmärrät varmaan, että ketään muuta ei kiinnosta ajaa yhtä hiljaa ja se aiheuttaa ohitustilanteita. Rekkakuskeilla ei ole paljon ylimääräistä aikaa ja se on perseestä, jos perävaunullinen rekka joutuu liukkaalla tiellä ohittamaan jonkun mulkun, joka muuten vain ajelee vitun hiljaa. Eli kyllä, kuuttakymppiä ajava on vaarallisempi kuin satasta ajava. Poikkeukselliset kelit on sitten asia erikseen.

harvemmin alinopeutta ajavat aiheuttavat vakavia liikenneonnettomuuksia.
Naurettavaa väittää, etteikö alinopeutta ajavat aiheuttaisi riskitilanteita liikenteessä - jos ei suoraan, niin ainakin välillisesti. Jos ajetaan sitä kahdeksaakymppiä satasen alueella kuivana kesäpäivänä, niin aivan varmasti ohituksia (ja sitä kautta niitä riskitilanteita) tulee enemmän kuin että ajaisi sitä suurinta sallittua. Lisäksi jokainen ohitus lisää polttoainekustannuksia niille, jotka kykenevät silloin optimioloissa sitä suurinta sallittua ajamaan, joten mielestäni olisi ihan kohtuullista noille ilman hyvää syytä liikenteen sujuvuutta pilaaville jotain sanktioita jaella. Usein noiden näkee vielä liittoutuvan esim. karavaanareiden ja muiden hidastelijoiden kanssa siten, että ajavat alle autonmitan päässä toisistaan, jolloin ohittaessa joutuu ohittamaan useamman auton kerrallaan. Se jos mikä aiheuttaa niitä vaaratilanteita ja kohonnutta ylinopeusveron riskiä ohittajalle.

Mikäs pakko niitä on sitten ohitella? Kyllä yleensä sentään hälytysajoneuvoille tilaa tehdään, joiden on pakko päästä ohi. Ymmärrän, että voi olla ties mitä synnytystä ja sairaskohtausta menossa, mutta yleensä näin ei ole, ei joka päiväisessä liikenteessä ja joka tilanteessa, joten mikä on selitys, että pitää sitten itsensä vaarantaa ja mennä näistä ohi? Ei kenelläkään ole sen suurempi kiire, kuin mitä vauhtia liikenne etenee. Ne on sitten aivan omia päätöksiä, otetaanko se riski vai ei oteta.

Ja kyllä, ohitan itsekkin yleensä alinopeutta ajavat, mutta en minä niistä voi valittaa. Maailma nyt on tällainen.

Maailma nyt on tällainen.

Muista sitten ajatella itseksesi noin joka kerta, tai kuvitteleppa vaikka joku hilpeä idiootti tokaisemaan tuo sinulle aina kun sinua oikein joku asia vituttaa.

Voi paska mitä juttua taas pakkiksella.

Mikäs pakko niitä on sitten ohitella? Kyllä yleensä sentään hälytysajoneuvoille tilaa tehdään, joiden on pakko päästä ohi. Ymmärrän, että voi olla ties mitä synnytystä ja sairaskohtausta menossa, mutta yleensä näin ei ole, ei joka päiväisessä liikenteessä ja joka tilanteessa, joten mikä on selitys, että pitää sitten itsensä vaarantaa ja mennä näistä ohi? Ei kenelläkään ole sen suurempi kiire, kuin mitä vauhtia liikenne etenee. Ne on sitten aivan omia päätöksiä, otetaanko se riski vai ei oteta.

Ja kyllä, ohitan itsekkin yleensä alinopeutta ajavat, mutta en minä niistä voi valittaa. Maailma nyt on tällainen.

Et sitten vissiin lukenut mun postia ainakaan. Rekat eivät ole hälytysajoneuvoja, mutta käytännössä niiden on pakko ohittaa, koska niillä on kiire. Rekalla ohittaminen voi olla aika vittumaista ja joskus täysin mahdotonta, ja kyllä rekalla ohittaminen on vaarallista. Enkä mä ainakaan mielelläni aja jokaviikkoista 150 kilometrin matkaa ajele 2,5 tuntia.

Muista sitten ajatella itseksesi noin joka kerta, tai kuvitteleppa vaikka joku hilpeä idiootti tokaisemaan tuo sinulle aina kun sinua oikein joku asia vituttaa.

Voi paska mitä juttua taas pakkiksella.

Mä kelaan tuota asiaa monta kertaa. En sanonut, etteikö minua vituttaisi alinopeutta ajavat kuljettajat, vai osaatko lukea? Vai enkö minä osaa kirjoittaa, vai sanoinkohan minä niin? Jep, maailma nyt on tällainen. On se nyt saatana, jos aikuisten ihmisten elämä on siitä kiinni, että joku ajaa alinopeutta. Kyllä siinä sitten ohittaessa otetaan ne tietoiset riskit ihan itse.

Back
Ylös Bottom