Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eräs mummo oli ilmeisesti päättänyt, että häntähän eivät nuoret jolpit komentele. Hän makasi istumaannousulaitteessa ja menin kysymään, voinko tehdä välissä. Sain seuraavan, hyvin painavan vastauksen: "Tämä on MINUN laitteeni. Teen vatsoja ja venyttelen välillä."

Jätin hänet HÄNEN laitteeseensa venyttelemään.

Ilmeisesti hän maksaa salille jonkinlaista säilytysmaksua laitteestaan, koska se jäi nököttämään paikalleen mummon poistuttua muihin puuhiin.

Ihan reippaasti hän tosin venytteli ja teki vatsoja, mutta vastaus asialliseen kysymykseeni oli niin koppava, että tuli vahingossa imitoitua tonnin seteli -ilmettä.

Vituttaa etten paase tekemaan niin paljon toita kuin tahtoisin. Olen saanut tana kesana huikeat 3 vapaapaivaa, joten toita on kylla sinansa riittanyt mutta arsyttaa sellaiset 6-7h vuorot mita tuolla taman kesan "vakkaripaikassa" tehdaan. Tekisin mielellani sen +10h ainakin 3-4 paivana viikossa, koska silloin saisi enemman rahaa, tuhlaisi vahemman rahaa ja olisi jotain jarjellista tekemista (ei silla etta vapaapaivinakaan olisi tekemisen puutetta, mutta siita tekemisesta ei makseta). Kesan alussa oli viela tosi hyvin duunia ja sen takia nyt tuntuukin oudolta kun ei saa enaa painaa menemaan samanlaisia paivia kuin aiemmin. Tahdon rahaa :evil:

E. ei tarvi tulla sanomaan etta "olisit iloinen kun edes on toita". Kylla ma sen tiedostan. Tahtoisin vaan tehda enemman.

Eikö sun koulutuksella kannattais jo jättää nuo ravintolahommat pois? Toki ymmärrän jos ei oman alan kesätöitä löydy, mutta ehkä kannattais edes vaihtelun vuoksi tehdä jotain muuta välillä noin niinkuin cv:nkin kannalta :)

Eikö sun koulutuksella kannattais jo jättää nuo ravintolahommat pois? Toki ymmärrän jos ei oman alan kesätöitä löydy, mutta ehkä kannattais edes vaihtelun vuoksi tehdä jotain muuta välillä noin niinkuin cv:nkin kannalta :)

Milläs teet kun ei oo töitä :) Mulla on koulua vielä 2v jäljellä, joten ensi kesänä on periaatteessa ensimmäinen kesä milloin voi hakea oikeita oman alan kesätöitä (yleensä pitää olla penultimate year student). Mulla on suhteiden kautta jo yks suht varma paikka lakifirmassa, joten ei tässä ole hätää. Tänä kesänä hain kaikenlaisia toimistohommia jne., mutta osaan olin "ylikoulutettu" (sanottiin suoraan että turha tulla, tylsistyisit vaan kuoliaaksi täällä) ja osaan ilmeisesti liian nuori tai muuten sopimaton. Pitää tehdä sitä duunia mitä löytyy.

Tosta on ketjukin täällä, noita käytetään aika lailla väärin, hyvä että niitä tarkistetaan.

Ottaa pattiin se, että henkisesti erittäin raskaan syksyn/talven jälkeen kaikki näytti hyvin valoisalta kesän kynnyksellä ja oikeasti tuntui että olin päässyt nousemaan siitä suosta jossa olin miltei vuoden tarponut..Iloa kesti kuukausi ja romahdus maan pinnalle niin että läsähti. Kesäloma meni kokonaisuudessaan musta pilvi pään päällä..mistään en voinut nauttia ja taas olen siinä suossa..ja tuntuu että en pääse ylös. Kun osaisikin vain katsoa eteenpäin..

Alinopeutta ajelevat ihmisroskat! Vaarantaavat liikennettä tahallaan!!! Alamäessä ei koskaan, ei koskaan hiljennetä nopeutta, vaikka sattuisikin 80kmh alueella olemaan vauhtia 85!! Muutenkin ihan pirun vaikeeta ajaa tuommosten etanoiden takana... Kuka oikeesti ajaa niin, että jarrut päällä vetelee alamäet, jotta joutuu taas käyttämään enemmän kaasua tulevaan ylämäkeen?!?!!? Ei jeesus. Alinopeudesta tulisi sakottaa siinä missä ylinopeudestakin, ja turha tulla nyt itkemään, että "noku alinopeudesta ei sakoteta". Pitäs sakottaa!! Jos ei uskalla ajaa, niin sitten ei ajeta helvetti sentään!! Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, niin suosittelen laittamaan auton myyntiin ja kulkemaan julkisilla!

Kun ajaa paljon niin silloin oppii ajamaan "jouheasti" ja säästeliäästi. Tällöin tuollaiset perseilijät rupeavat vituttamaan ihan urakalla. Ylinopeutta ajelevat eivät kiinnosta paskaakaan, koska he eivät aiheuta ylimääräisiä sydämenlyöntejä järjettömillä jarrutuksilla sun muilla ihmejutuilla, vaan ovat vaaraksi pääasiassa vain itselleen. Aamen :D

Ylinopeutta ajelevat eivät kiinnosta paskaakaan, koska he eivät aiheuta ylimääräisiä sydämenlyöntejä järjettömillä jarrutuksilla sun muilla ihmejutuilla, vaan ovat vaaraksi pääasiassa vain itselleen.

Enemmän ne ylinopeutta ajavat aiheuttavat vahinkoja muille tiellä liikkujille kuin alinopeutta ajavat. Hölmöä toki jarrutella ennen ylämäkeä, siitä samaa mieltä.

Vittu että vituttaa, saatana.

Tänään kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Aion maata koko päivän sängyssä, enkä todellakaan tee mitään. Nukun niin paljon kuin pystyn ettei tarvi mietiskellä vittumaisia asioita. Jumalauta miten täynnä vihaa ihminen voi ollakin. VIHAA!

Jep. Olen muuttunut ja itsekäs ja tavoittelen vain omaa etuani ja olen kylmä ihminen ja paha ja kaikkea pla pla pla. On hienoa kun kaikesta effortista mitä olen tehnyt joidenkin ihmisten eteen saa vaan lisää paskaa ja nillitystä ja mikään ei ole hyvin ja oikein.

Tästä lähtien tosiaankin teen ihan just mitä haluan elämälläni enkä miellytä ketään muuta kuin itseäni. Miksi olla hyvä ihminen kun joillekin se ei jumalauta riitä ja kaikki on väärin eikä kelpaa... Se on voi voi. Perkele kun vituttaa.

Alinopeutta ajelevat ihmisroskat! Vaarantaavat liikennettä tahallaan!!! Alamäessä ei koskaan, ei koskaan hiljennetä nopeutta, vaikka sattuisikin 80kmh alueella olemaan vauhtia 85!! Muutenkin ihan pirun vaikeeta ajaa tuommosten etanoiden takana... Kuka oikeesti ajaa niin, että jarrut päällä vetelee alamäet, jotta joutuu taas käyttämään enemmän kaasua tulevaan ylämäkeen?!?!!? Ei jeesus. Alinopeudesta tulisi sakottaa siinä missä ylinopeudestakin, ja turha tulla nyt itkemään, että "noku alinopeudesta ei sakoteta". Pitäs sakottaa!! Jos ei uskalla ajaa, niin sitten ei ajeta helvetti sentään!! Jos tunnistit itsesi kuvauksesta, niin suosittelen laittamaan auton myyntiin ja kulkemaan julkisilla!

Kun ajaa paljon niin silloin oppii ajamaan "jouheasti" ja säästeliäästi. Tällöin tuollaiset perseilijät rupeavat vituttamaan ihan urakalla. Ylinopeutta ajelevat eivät kiinnosta paskaakaan, koska he eivät aiheuta ylimääräisiä sydämenlyöntejä järjettömillä jarrutuksilla sun muilla ihmejutuilla, vaan ovat vaaraksi pääasiassa vain itselleen. Aamen :D

Vituttaa just kortin saaneet alle kakskymppiset lapset liikenteessä, jotka ajattelee vaan itseään ja omia loistavia liikennetaitojaan.

Meinasin sanoa samaa. Veikkaan, että kirjoittajalla on väliaikainen B-luokan ajo-oikeus ja karvanoppa-Corolla.

Veikkaan loppuunlintattua pemaria ja nyt jyskylän aikaan on tuijotettu rallilähetyksiä illat toisen perään. Ollaan niin rattimiestä, kun vaan voi olla. Ajokokemusta on se vuosi, samaa ympyrää ajettuna kotikylällä. Usein tällaisista rattimiehistä voi lukea iltapäivälehdistä..

Veikkaan loppuunlintattua pemaria ja nyt jyskylän aikaan on tuijotettu rallilähetyksiä illat toisen perään. Ollaan niin rattimiestä, kun vaan voi olla. Ajokokemusta on se vuosi, samaa ympyrää ajettuna kotikylällä. Usein tällaisista rattimiehistä voi lukea iltapäivälehdistä..

Ja ne jutut alkaa yleensä "Kolme kuoli auton suistuttua päin puuta..."

Ajo-oikeuden ikärajaa voisi ihan hyvin nostaa, samalla nuo mopoautot kieltää ja mopopojat pistää kunnon kurssille opettelemaan niitä liikennesääntöjä.

Vittu että vituttaa, saatana.

Tänään kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Aion maata koko päivän sängyssä, enkä todellakaan tee mitään. Nukun niin paljon kuin pystyn ettei tarvi mietiskellä vittumaisia asioita. Jumalauta miten täynnä vihaa ihminen voi ollakin. VIHAA!

Jep. Olen muuttunut ja itsekäs ja tavoittelen vain omaa etuani ja olen kylmä ihminen ja paha ja kaikkea pla pla pla. On hienoa kun kaikesta effortista mitä olen tehnyt joidenkin ihmisten eteen saa vaan lisää paskaa ja nillitystä ja mikään ei ole hyvin ja oikein.

Tästä lähtien tosiaankin teen ihan just mitä haluan elämälläni enkä miellytä ketään muuta kuin itseäni. Miksi olla hyvä ihminen kun joillekin se ei jumalauta riitä ja kaikki on väärin eikä kelpaa... Se on voi voi. Perkele kun vituttaa.

Hienoa angstia! Meni jopa oma asia mielestä pois minkä takia ylipäätään ketjuun nyt tulin. Eli sori että minulla meni offtopiciksi, mut näin minäkin haluaisin osata vuodattaa :thumbs:

Ajo-oikeuden ikärajaa voisi ihan hyvin nostaa, samalla nuo mopoautot kieltää ja mopopojat pistää kunnon kurssille opettelemaan niitä liikennesääntöjä.

En voisi olla enempää samaa mieltä! Varsinkin noi mopoautot ja mopo/scootterikuskit, hemmetti soikoon, ihan turhaan tuolla liikenteen seassa aiheuttamassa sydämentykytyksiä. Itsehän en edes omaa autoa omista mutta silti noi aiheuttaa harmaita hiuksia.

On minulla esimerkki viime vuodelta kun kuljin kuitenkin autolla tuollaista reilua 200km matkaa edestakaisin kun olin viikot keikkahommissa toisella paikkakunnalla. Kerran tulin ihan rajoitusten mukaan ~100km vauhtia kun huomaan sivutieltä tulevan mopoauton ja se kääntyi kyllä ilman mitään pysähdyksiä tai sivulle katsomisia suoraan eteen samalle kaistalle. Onneksi matkaa oli juuri kuitenkin sen verran että sain hiljennettyä vauhdin pois juuri ennen kuin käytännössä puskurit saavuttivat toisensa. Jos olisi ollut vastaantulevien kaistalla tilaa niin olisin väistänyt sinne, nyt ei ollut mahdollista. Toisella kertaa ihmettelin jo kaukaa kun kaukana edellä ollut auto tekee ns. renkaidenlämmittely -liikkeitä. No ei siinä, se loppui ja lähestyin ohan normaalisti kunnes juuri kun vedän vilkun päälle että lähtisin ohittamaan sitä niin eiköhän se saatana ala tekeen taas sitä veivaamista, siis ihan reippaasti yli keskiviivankin. Haluaisin ajatella että se kaveri ei vain missään välissä katsonut peileihin ja huomannut autoni lähestymistä, tai sit se oli vielä joku elämää suurempi lahopää.
Pyörälläkin olen kerran meinannut jäädä alle kun kuski ei katsonut risteykseen tultaessa eteenpäin ollenkaan ja kaverinsa huusi sen pysähtymään. Oli selkeesti vähän nolona se kuski kun alkoi vetämään lippaansa syvemmälle päähän etten näkisi kasvoja. Meinasin jo pysähtyä siinä ja mennä ikkunan taa, mutta oli sen verran muut asiat mielessä etten jääny siihen.

Just tuli 1.5h jauhettua puhelimessa samaa paskaa. Eipä noi asiat puhumalla selviä. Parempi vaan kun ei ole missään väleissä hetkeen, josko pöly tuosta laskeutuisi.

Lopputulos on se että mulla on noussut kusi päähän duunista ja "rahoista" (???), käyttäydyn välinpitämättömästi joitain kohtaan ja vain tietyt ihmiset merkkaa mulle enää yhtään mitään (eikös rehellisyys ole teeskentelyä parempi?), olen ylpistynyt kun on "liian" kaunis (WTF), vihaan entistä kotikaupunkiani (en vihaa, ei vaan kiinnosta) ja mitähän vielä? Ei pysty muistamaan kaikkea. Summa summarum: Mulle ei merkitse ihmiset mitään, ainoastaan se on tärkeää mitä mistäkin hyödyn. En ole enää hyväsydäminen vaan kylmä ja pinnallinen paska.

Semmosta tällä kertaa. Mahtavaa anaalilyysiä...

Meinasin sanoa samaa. Veikkaan, että kirjoittajalla on väliaikainen B-luokan ajo-oikeus ja karvanoppa-Corolla.
Vituttaa keski-ikäset omista ajotaidoistaan yli-itsevarmat bemari/mersu/audi miehet liikenteessä... Suurimmalla osalla nuorista on kyllä ihan hyvin sitä nöyryyttä liikenteessä varsinkin näihin verrattuna.

Back
Ylös Bottom