Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ikeassa on aina nuo ruuvit ostettava erikseen. Perustelevat sitä sillä, että eri seinälaatuihin tarvitaan erilaiset ruuvit ja he eivät ala pakkaamaan joka tuotteen mukaan kaikille seinille sopivia ruuveja. Ilmeisesti yksi tapa pitää kustannukset edullisina.

Ikeassa pitäisi olla verhojen vieressä joku laari josta voisi ostaa ne itselle sopivat 6 ruuvia. Olen ostanut Ikeasta pöydän, tv-tason ja kirjahyllyn ja niissä oli ruuvit mukana.

Olihan yö.... emäntä oksensi ja mä kuolasin tuo purulelu suussa. Ei vittu jos tuota pitää jatkossa pitää joka yö... No onneksi nyt ainakin leuat aukeaa kunnolla ja ruokakin pysyy sisällä.

Jäipä sitten lounas maksamatta ja piikkiin, kiitos tästä Visa Electron. <3 Kone kuulemma ilmoitti että rajoitettu kortti, mitähän ihmettä. Tiliäkään ei pääse tarkistamaan kuin töiden jälkeen. Pitäisi olla monta tonnia.

Lue korttisopimukses, siellä lukee jos siinä on olemassa jotain rajoituksia.

Välillä vituttaa tämä tietokoneriippuvuus ja yksinolo, kun avovaimo on eri kaupungissa kesätöissä. Liian iso osa vapaa-ajasta kuluu koneella istuessa, kun ei tule tuota ryyppäämistäkään tai baareissa heilumista harrastettua. Vittu, mut minkä sille voi, kun kukaan kaverikaan ei ole samassa kaupungissa ja on niin vitun tylsää välillä. Vanhat kaverisuhteet on nykyisen seurustelusuhteen aikana kärsiny, niin ei tule heihin pidettyä juurikaan yhteyttä, enkä tunne sitä oikein mielekkäänäkään. Jotkut heistä ovat vaan vanhoja sinkkuaikojen ryyppykavereita, joiden seura ei hirveästi kiinnosta...
Muutenki tuntuu, että uusien ystävyyssuhteiden luominen on vuosi vuodelta vaikeampaa... olisin aika yksinäinen ilman tuota mun avovaimoa, vaikka on mulla hyviäkin kavereita, lähisukulaiset jne.
Pitäisi varmaan hankkia jotain uusia harrastuksia, niin saisi mielekästä tekemistä.

Jotta ei menisi pelkäksi vuodatukseksi, niin se nollaa tilanteen aika hyvin, että lähdetään porukalla ulkomaille viikon päästä (jännittävää).:whip:
Treenit myös kulkee, kun saa keskittyä niihin kunnolla. :puntti:

Joku kyrpä kolhinu mun autoa parkkipaikalla. Sumuvalo paskana, naarmua ym. jälkeä ja lokari vähän sisässä. Mistään koskaan en mitään korvausta tule saamaan ja paskalakeistakaan ole mitään hyötyä kyseisessä asiassa. Jeejee..

Back
Ylös Bottom