Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ja se on muuten kumma että kustaan aina kännissä puskiin muttei koskaa selvinpäin. Lasten kuseskelun ymmärrän mutta kyllä mä olen patistanut poikaakin (5v) sisälle tulemaan kun kerta kerrostalossa asutaan. Välillä se ulkona kusee puskaan kun kaveritkin sitä tekee, viimeks kusi oveen.. Siitä pidin puhuttelua.

Grillisafkaaminen on kans kumma homma, enemmän on kännissä kun ei syö koko iltana ja laatta ei lennä jossei oo mitään oksennettavaa. Siis jos tätä amatöörien sairastamaa krapulaa esimerkiksi kärsii.

Se myös on hassua että kännissä vongataan pimppiä/munaa niin saakelin suorapuheisesti ja joka ikinen kerta, mutta selvinpäin ei uskalla sanoa "hei"

Kolmas johon valitettavasti myös itse syyllistyn joskus on tupakan polttaminen humalassa, ei mitää järkeä. Se on jotain ihme rokkimeininkiä. Oon koettanu sitä vähentää, ehkä enää kerran vuodessa tulee poltettua sätkä ja todettua että johan oli taas ihme paskaa. Nuorempana tuli poltettua aina kun joi enemmän kuin tarpeeksi.

Mutta en minä tietysti välitä mitä muut tekee. Itse nyt syyllistyn ties mihinkä, muunmuassa laittamalla paidattomia kuvia facebookkiin, liialliseen vieraiden naisten halailuun ja muihin törkeyksiin.

Eniten mua vituttaa omat tekoni joskus tai vähintäänkin se jos vittuunnun liian helposti jostain turhasta ja pienestä asiasta.

Eikä kenenkää pidä ottaa hernettä, ei ole kellekään osootettu.

No tämä kakkajuttu nyt oli niin typerää ettei viitsi edes vastata mitään.. vastasin kuitenkin. Ei tietenkään mihinkään seiniin yms.. kusta mutta jos nyt jossain nurmikolla/puun juuressa/puskassa kusee nii mitä sitte? Ihan sama vaikka ollaan keskellä kaupunkia. Tämä on tietenki vaan mun mielipide mutta jos joku on erimieltä niin hän on väärässä!

Kylla ma sen ymmarran etta vaikka puistossa dokatessa kaydaan puskassa pissalla jos ei mitaan vessaa ole lahettyvilla. Puhuin kuitenkin keskusta-alueesta, siis Turun ydinkeskustasta. Nakemani tyypit olivat mm. kauppatorilla kusemassa jatskikojun seinaan. Tyttoset olivat Castle baarin edessa missa ei ole edes ruohonkortta mita voisi sanoa puskaksi.

Kai ma oon sitten vaan nipo kun en ymmarra kaupungilla pitkin poikin kuseksimista. Olen minakin joskus ollut humalassa ja pissahadankin olen kokenut monesti, mutta ikina se ei ole ollut niin paha ettenko olisi paassyt vessaan tai vaihtoehtoisesti puistossa johonkin oikeaan pusikkoon.

Toinen asia, mitä en oo koskaan käsittänyt on se, et kännissä tarttee käydä grillillä syömässä. Eihän siitä saa ku vatsan kipeeks ja aamulla on kuitenkin helvetillinen nälkä. Ihan turhii kaloreita.

Tiedätkö kuinka hyvää se Torin pikakiinalaisen safka on? Ja se on auki vain silloin, kun on kännissä...

Tiedätkö kuinka hyvää se Torin pikakiinalaisen safka on? Ja se on auki vain silloin, kun on kännissä...

Oon muuten kerran testannut, kun kaverille tuli nälkä aamuyöstä. :D En mitään ihmeempiä kiksejä kyl niistä sapuskoista saanut. Mut entäs se Mantun grilli? Se on kuulemma legendaarisen hyvä. Pitääkö paikkansa? :)

Ei se nyt traumoja aiheuttanut, vitutti vaan koska en ymmarra moista kaytosta.

Jos nyt ei paljon vaillekaan:
Alyssa
Hyi vittu kannisia suomalaisia. En ole koskaan tormannyt allottavampaan sakkiin.
Kakstoista kusevaa suomalaista kyseessä. Mä keksisin aika monta ällöttävämpää sakkia alle minuutin. Mut hei, jos julkinen kuseminen on sun maailmassas ällöttävintä mitä voi olla, niin onnea laput silmillä elämisestä.

Jos nyt ei paljon vaillekaan:

Kakstoista kusevaa suomalaista kyseessä. Mä keksisin aika monta ällöttävämpää sakkia alle minuutin. Mut hei, jos julkinen kuseminen on sun maailmassas ällöttävintä mitä voi olla, niin onnea laput silmillä elämisestä.

Nussi nyt viela vahan enemman pilkkua :) Ja mene muualle vikisemasta, aikuinen mies. Laita meikalainen ignoreen jos noin paljon hairitsee.

Opiskelijaravintola. Vitunmoinen jono kassalla. Joka toinen lehmä alkaa vasta maksuvaiheessa kaivaa lompsaa pohjattomasta käsilaukustaan. Sitten niitä maksukortteja/käteisiä aletaan vielä siinä kassan edessä maksamisen jälkeen tunkemaan sinne pinkkiin lompsaan ja lompsa vielä asetellaan nätisti kassiin ennen kuin mennään poies toisten tieltä. Vitun lehmät.

Oon muuten kerran testannut, kun kaverille tuli nälkä aamuyöstä. :D En mitään ihmeempiä kiksejä kyl niistä sapuskoista saanut. Mut entäs se Mantun grilli? Se on kuulemma legendaarisen hyvä. Pitääkö paikkansa? :)

Nojaa. Helvetin pitkä jono ja suhteellisen pienet annokset, jotka sotkevat kaikki paikat. Mutta kyllä se maku ihan siedettävä on :D Välttele ainakin Kallun grilliä kuin ruttoa. 3 kertaa mennyt maha niin kipeäksi, että loppu viikonloppuna ei pystynyt enää syömään. Ja kyllä, silti olen aina mennyt sinne uudestaan :D

Nussi nyt viela vahan enemman pilkkua :) Ja mene muualle vikisemasta, aikuinen mies. Laita meikalainen ignoreen jos noin paljon hairitsee.

En mä mitään pilkkua nussi ku lainaan ihan vaan sun kirjotuksia. Hmmm...kumpikohan se tuli tänne vikisemään niistä kusevista, ällöttävistä suomalaisista? :) Emmä viitti ignoreen laittaa, ennemmin sit kuittailen taas sulle ku luen jotain edellä olevan kaltaista skeidaa :)

Vitun eläkeläiset. Jos teillä on kerran kännykkä ni opetelkaa käyttää ettei tarvii paperilapuissa numeroita jakaa perkele. Näppäilette vaan numeron puhelimeen ja painatte "tallenna". Sopeutukaa nykyaikaan.

Vitun eläkeläiset. Jos teillä on kerran kännykkä ni opetelkaa käyttää ettei tarvii paperilapuissa numeroita jakaa perkele. Näppäilette vaan numeron puhelimeen ja painatte "tallenna". Sopeutukaa nykyaikaan.

Oos ny sinäkin siinä. Jatkuvasti täällä valittamassa elämän kurjuutta :D Syö välillä niin ei kiristä koko ajan vanne. Örgh

Vituttaa tää paska. Tekis mieli hajottaa jotain.

Täytyy sanoo että nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaan tää sää, mietin tos just et ollaan heinäkuun puolivälis eikä oo heinäkuussa kai yhtäkään hellepäivää? Ephemeral vois vaihtaa muuten avansa, tekee aina ihan törkeesti mieli jäätelöö kun näkee ton.

Täytyy sanoo että nyt alkaa pikkuhiljaa vituttaan tää sää, mietin tos just et ollaan heinäkuun puolivälis eikä oo heinäkuussa kai yhtäkään hellepäivää? Ephemeral vois vaihtaa muuten avansa, tekee aina ihan törkeesti mieli jäätelöö kun näkee ton.

Mietin äskettäin ihan samaa. Tähän asti oon ottanut nää viileet lomakelit rennolla asenteella, mut tuos tunti sitten, kun seisoin keskustan bussipysäkillä märissä sukissa ja huomasin asteiden olevan +14, niin vitutus alkoi saada voiton. :curs:

Ei pääse terassille ei, stanan sade..

Vituttaa hitaat kassat!!! Yhden slowmotion-kassaherran vuoksi missasin kotiin menevän junan, jonka ansiosta kotimatka venyi 45:llä minuutilla. Stna ku korpes! -ja kyllä, teki mieli hajottaa jotakin.
T: menkkahirmu

Haikea olo. Muija jätti viikonloppuna kesken suhteen alkuhuuman ja tunsin ekaa kertaa elämäs ton tasosia tunteita jotain ihmistä kohtaan. Yks kaks vaan ilmotti ettei oo valmis seurustelemaan vielä et haluaa omaa tilaa ja aikaa. Vaikka meillä oliki kauheeta säätämistä välillä nii nyt pyörii yllättäen pelkästään ne hyvät hetket mieles..

Haikea olo. Muija jätti viikonloppuna kesken suhteen alkuhuuman ja tunsin ekaa kertaa elämäs ton tasosia tunteita jotain ihmistä kohtaan. Yks kaks vaan ilmotti ettei oo valmis seurustelemaan vielä et haluaa omaa tilaa ja aikaa. Vaikka meillä oliki kauheeta säätämistä välillä nii nyt pyörii yllättäen pelkästään ne hyvät hetket mieles..

Itse koin ihan saman jutun n.1kk sitten. Kyllä siitä ajan kanssa pääsee yli, mutta kyllä ite tulee vieläkin päivittäin aateltua tätä tyttöä ja miten vois asiat olla eri tavalla.

Back
Ylös Bottom