Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

^ Nuku siinä sitten. Mun naapurin asunnon sisältä kuuluu samanlaista melua joka ikinen yö ja asun kerrostalossa, ja tuota saatanan ovea on pakko paiskoa täysillä, että varmasti koko talo herää. Vois naulata ton oven kiinni ja tapetoida sen näköseks kuin siinä ei olis koskaan ovea ollutkaan.

Sama mikä niin monta kertaa aikaisemmin. Köyhyys. Tällä kertaa siinä muodossa ettei ole varaa ostaa kaikkea musiikkia aitoina ja hyvälaatuisina levyinä vaan joutuu olemaan paskojen torrenttien armoilla ja vaikka kuinka olis flaccia tai 320kbps ämpäreitä ni silti rutisee ja särkee ja voi vitun vittu. Nytki ainakin kuulokkeilla rutisee jonkin verran, mutta täytyy katsoa miltä autossa sitten kuullosta...

Ja taas tyhjennetaan kamppaa ja muutetaan. Kuudes kerta kahden vuoden sisalla kun pakkaan kamani ja vaihdan kamppaa (ja maata). Tavaraa on salakavalasti paassyt taas kertymaan ja siina missa alussa omistin yhden matkalaukullisen tavaraa, nyt omistan matkalaukullisen ja 3 isoa pahvilaatikollista. Ahdistaa. Antaisin mita vaan jos voisin pitaa saman kampan vuoden ympari vaikka sit itse lahtisinkin reissuun kesaksi.

Ja taas tyhjennetaan kamppaa ja muutetaan. Kuudes kerta kahden vuoden sisalla kun pakkaan kamani ja vaihdan kamppaa (ja maata). Tavaraa on salakavalasti paassyt taas kertymaan ja siina missa alussa omistin yhden matkalaukullisen tavaraa, nyt omistan matkalaukullisen ja 3 isoa pahvilaatikollista. Ahdistaa. Antaisin mita vaan jos voisin pitaa saman kampan vuoden ympari vaikka sit itse lahtisinkin reissuun kesaksi.

Saako kysyä, että mitä teet työksesi?

- - - Updated - - -

Vitun vitun vittu, oikeasti tuli metrinen kyrpä otsaan.
Kun alotettiin seurustelu, sanoin et on pari asiaa mihin on turha puuttua, Mun teitokoneen käyttö, ryyppääminen ja ulkomaankeikat.Käyn baareissa noin 2-3 kertaa vuoteen, kalsarikännejä revin senkin edestä, mutta en ole äkänen etc...
Prkle...noh se on toteltava mitä toinen tahtoo...

Jaksasitsä katella dokaavaa naista sitten himassa ja ite olla selvinpäin?

Joka päivä vituttaa se että joutuu kasvamaan maaseudulla...

Noh, taas yksi juhannus ja nuoruuden kesä täysin hukkaan, selvinpäin ja yksin kotona ja voi vaan toivoa ettei kasvata taas masennusta kriittiseen pisteeseen, ettei käy kuin veljillä. Tai pääsisihän ainakin varmaan näkemään heitä

juttelin ja lämmittelin neljä tuntia erästä muijaa baarissa ja tunti ennan valomerkkiä se sitten päätti lopettaa kommunikoinnin kokonaan ja loikkas jonkun mopojengiläisen kaulaan... vitutti.. ankarasti

Ei kyrpä mä vihaan noita tietokoneita. Kattelin formulaharjotuksia ni vittu yhtäkkiä vittu netit ja vittu kaikki pimeenä enkä mä ollu ees koskenu koneesee viimisee varttii jumalauta. Privoxy vitun error mee helvettii ku itekses kyselemättä tulitki!!!!!!!!! Miten voi jumalauta vittu netti katketa tällee ettei ees iphonen nettiä saa koneesee mut tässä se puhelimes toimii. Voisin vittu vaikka tappaa jos sillä sais nää vitun tietokoneet ongelmattomiks koko loppuelämän ajaks!!! Jumalauta että voi ihmistä kiristää perkele!!!!

E: Kuka saatana näistä näistä nauttii? Käynnistin uudestaa ni taas toimii. Perkele.

Työpaikan kreikkalainen pomo. Vittuili ihan koko päivän. Ei ole minun vika, että sen kotimaan paska jalkapallojoukkue hävisi saksalle. Sitä ei olisi tosin kannattanut todeta ääneen, koska vittuilu ei ainakaan vähentynyt tämän jälkeen.

Tää olotila vituttaa mikä tulee aina sen jälkeen ku on ollu jotku isommat kemut mitä on kauan odotettu ja sitku ne loppuu ja on taas karu paluu arkeen ja rutiineihin. Todella haikea olo mikä kestää kauan juhlimisen jälkeen.

Prkl, pakastewokvihanneksiin oli varmaan lipsahtanut valmistajalta chiliä (mitä ei pakkausselosteen mukaan pitäisi olla mukana). Nyt polttelee hulluna suuta ja kiehun muustakin syystä kuin kuumuuden johdosta... :curs:

Vittu että väsyttää ja vituttaa ja masentaa. Huomenna ensimmäinen kauan kaivattu työpäivä mutta kun on vahva tunne ettei elämä tämän työpaikan avulla kuitenkaan etene yhtään mihinkään. Tekis mieli skipata muutama vuosi omasta elämästä ja siirtyä suoraan aikaan jossa kaikkeen voi olla tyytyväinen, jos sellasta nyt edes on tulossa.

Back
Ylös Bottom