Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mwahahhahhahhhahhaaa!! :D
Asiaa! Muistuipa mieleen (turhan elävästi) kun kerran olin Akateemisessa ja näin kivan kirjan alahyllyllä. Kyykistyin ja *krrrriiiiiiipss!!* housut ratkes haaroista. Tummat housut, vaaleet kalsarit. Arvaatkaa hävettikö..?

Vitun ihana herätys tänä aamuna. Pikku krapula päällä.. ei paha. Alan kääntämään kylkeä.. ai vittu!! Nilkka on kosketusarka. Noh.. kuitenkin oli pakko mennä käymään vessassa ja sain todeta että eihän tällä nilkalla kestä astua ollenkaan. Vertailin nilkkoja keskenään ja mun oikea nilkka on about 1/3 isompi kuin vasen. Aivan saakelin turvoksissa. Ei oikein meinannut tulla autolla ajamisesta yhtään mitään ja vain muutaman kerran meinasin ajaa kurvissa ojaan kun jalka oli niin kipeä että sitä oli tuskaista liikutella kaasupolkimella. Pitänee hommata itselle kuski..

Ilmeisesti tosiaan eilen kaverin kanssa innostuttiin vähän painimaan siitä taitaa olla tämä tuloksena...

maxmussel sanoi:
Asiaa! Muistuipa mieleen (turhan elävästi) kun kerran olin Akateemisessa ja näin kivan kirjan alahyllyllä. Kyykistyin ja *krrrriiiiiiipss!!* housut ratkes haaroista. Tummat housut, vaaleet kalsarit. Arvaatkaa hävettikö..?

Varsinaista salikomediaa.... kirjasali. :lol2:

Joskus vuosi sitten olin salilla treenaamassa jalkoja, ja siinä tein reisikoukistuksia ja ojennuksia supersarjoina. Vieressä istui pec-deck:ssä joku vanhempi mies, joka sitten kysyi, että olenko jalkapalloilija, kun treenaan jalkoja. Tokasin sitten vaan puuskutuksen keskeltä, että en, ja että pitäähän niitä jalkoja muutenkin treenata. Mies katto silmät hämillään, että mitä toi poika höpisee. :lol2: :lol2:

maxmussel sanoi:
Joo-o. "Lukeminen kannattaa aina"... Buwahahah :D

Ugga sanoi:
Ajatellaan positiivisesti, ei ole kuuma :)
No joo, toi on kyllä ihan positiivista. Viime kesä oli niin helvetin kuuma ettei pahemmin voinut edes hmm... harjoittaa intiimiä kanssakäymistä kultamussukan kanssa. V*tuttaa vieläkin...

Kaikki vituttaa... juuri nyt ei innosta mikään!
Hieman lohduttaa lukea vanhoja viestejä ja todeta että on niitä ongelmia muillakin...
...ja kuinka vitun kieroja naiset voi olla... prkl!

maxmussel sanoi:

No voin arvata että hävetti. Itellä kans joskus repes housut perssaumasta mavessa ja sillonkin hävettä vaikka olinkin salilla. Kiva juttu ois vielä, jos olisit vieraassa kaupungissa ilman vaihtokuteita, mitä siinä vois muuta kun kauppaan ostaan ekat vastaantulevat housut.

Perkele...oltii kavereitten kanssa paikallisessa.jotkut jampat rupes tuijottelee, no me tuijoteltii takas...noin tunninj päästä yks niistä oli saanu tarpeerks rophkeutta ja tuli kysyy et missä meidän muijat on...kaveri sit sano et ne näköjää saapu just paikalle...meni jätkil jonni aikaa ku tajus.sit ne pyys et lähettäis pihalle kattomaan, no me oltii menos ku jamppa kävi päälle. sitä sit jonni aikaa hapetin, kunnes tuli poke ja heitti ne pihalle.
Huutelija meni hiljaseks ku noustii ylös...vui perkeleenperkele...
että tämmöstä tänää...ja anteeksi, olen humalassa...

Jonkin aikaa sitten olin treenaamassa ja salilla oli samaan aikaan hyvän näköinen blondi neito. Päättäväisesti keskityin omaan treeniini, enkä antanut katseen harhailla.
Sitten jossain vaiheessa kyseinen kyseinen nainen oli lähdössä pois ja käveli minua vastaan kauniissa kesämekossa, jossa oli paljastava kaula-akko.
Katseeni jähmettyi, juomapuollo tippui kädestä lattialle ja leukakin taisi kolahtaa parkettiin.

Kyllä se kesä on ihmeellistä aikaa...

Missukka sanoi:
No joo, toi on kyllä ihan positiivista. Viime kesä oli niin helvetin kuuma ettei pahemmin voinut edes hmm... harjoittaa intiimiä kanssakäymistä kultamussukan kanssa. V*tuttaa vieläkin...

mitäs se kuumuus haittaa.juo tarpeex ni ei tuu nestehukka :hyper:

superpohje sanoi:
Kaikki vituttaa... juuri nyt ei innosta mikään!
Hieman lohduttaa lukea vanhoja viestejä ja todeta että on niitä ongelmia muillakin...
...ja kuinka vitun kieroja naiset voi olla... prkl!

No mitäs sanot tästä? Roudasin eilen kuppilasta mimmin kämpille. Nukku mun vieressä alasti mutta ei suostunut seksiin!!!Ei noita naisia tosiaan voi ymmärtää!!... :wall: :curs: :wall:

almerigo sanoi:
No mitäs sanot tästä? Roudasin eilen kuppilasta mimmin kämpille. Nukku mun vieressä alasti mutta ei suostunut seksiin!!!Ei noita naisia tosiaan voi ymmärtää!!... :wall: :curs: :wall:
Ota niistä sitten selvää... Mulla on nyt menny hermot sillä mitalla, että saa pelleilyt riittä.
Nii... mä rupeen munkiksi. muita beesiin? Tehtäis sinne sit vaikka samalla kunnon sali, niin tulis treenattuu samalla. Näyttää siltä, että rauta on ainoa, joka osaa ja uskaltaa sanoa suoraan...

superpohje sanoi:
Ota niistä sitten selvää... Mulla on nyt menny hermot sillä mitalla, että saa pelleilyt riittä.
Nii... mä rupeen munkiksi. muita beesiin? Tehtäis sinne sit vaikka samalla kunnon sali, niin tulis treenattuu samalla. Näyttää siltä, että rauta on ainoa, joka osaa ja uskaltaa sanoa suoraan...
:thumbs:

Perjantaina provinssissa lähti lompakko ja avaimet.. Vitutti niin paljon että lähdin la aamuna helvettiin sieltä. Illalla sitten huomasin saaneeni kuumeen ja safka ei pysyny sisällä. Onneks aamulla joku ystävällinen herrasmies soitti ja kertoi löytäneensä mun lompakon. Pitää toivoo että kusipää, joka vei tavarani olis ees jättäny mun kortit sinne lompakkoon. Ei nimittäin jaksais alkaa uusimaan ajokortteja sun muita.. Tää kesä on muutenkin ollu tähän mennessä aika perseestä.

Parempaa kesää muille!!!

Espoon kaupungin salit menevät noin kuukaudeksi kiinni joten salin vaihto edessä, tuollaista treenitaukoa en kuitenkaan viitti vaihtaa pelkkää aerobiseen treeniin. Uusi sali pitäisi siis etsiä ja läheltä löytyikin yksi espoon torilta. hinta on vaan vähän toistqaluokkaa mihin on tottunut. se että aluksi maksaa 80 euroa siitä että pääsee maksamaan 44 euroa kuukaudessa vituttaa. varsinkin kun koulu alkaa tas syksyllä niin tuo tuntuu ku,karossa. Tosin eihän tuo le kuitenkaan kuin yksi ryyppykerta joten... Mutta onkos täällä muita kyseisellä salilla treenaavia ja onko mielipiteitä sen suhteen?

Back
Ylös Bottom