Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu tuo eBayn sisäänkirjaantuminen on ihan perseestä. Ikinä en pääse sisään, aina salasanat unohtuu eikä se koskaan lähetä mailia vaikka lupaa. Vittu mitä paskaa.

e: ei se vittujen vittu lähetä mulle käyttäjätunnusta eikä salasanaa mutta herjaa että olen jo rekisteröitynyt, niinkuin olenkin, kun yritän luoda uuden id:n ja laitan sähköpostin. Miten helvetissä maailman suosituin nettikauppa voi olla tällaista PASKAAA !!!

Sama juttu iTunesista. Ei antanut kirjautua sisään niin waretin sitten sen levyn jonka aioin sieltä ostaa.

Alakerran akka kailottaa puhelimeen. Miten perkeleessä jollain voi olla noin kuuluva ääni?! Ihan varmasti tuon joikaus kuuluu metrisen lyijyseinänkin läpi. Kyllä minua vituttaa tuommoinen! Eli ihan perseelleen lähti menemään tämäkin päivä.

S-postin kaikki saapuneet viestit olivat mystisesti poistuneet. Vittu! Onneks on lidl ja siellä edulliset alkoholi juomat..hölkyn kölkyn

Vittu tuo eBayn sisäänkirjaantuminen on ihan perseestä. Ikinä en pääse sisään, aina salasanat unohtuu eikä se koskaan lähetä mailia vaikka lupaa. Vittu mitä paskaa.

e: ei se vittujen vittu lähetä mulle käyttäjätunnusta eikä salasanaa mutta herjaa että olen jo rekisteröitynyt, niinkuin olenkin, kun yritän luoda uuden id:n ja laitan sähköpostin. Miten helvetissä maailman suosituin nettikauppa voi olla tällaista PASKAAA !!!

Oli joskus sama ongelma. Mutta eteenpäin jostain voit klikkailla ja tehdä sen puhelin tunnistautumisen. Joku automaatti soittaa sulle ja kertoo muistaakseni jonkun numerosarjan. Sillä siitä selvis sillon!

Vituttaa naapurit. Tai lähinnä se nainen. Eroaisivat ja muuttaisivat pois niin tarttis kuunnella ton naisen riehumista ja paikkojen hajottamista joka toinen viikonloppuyö.

"Yhteiset raha-asiat" eli siis yhteinen rahankäytön suunnittelu puolison kanssa on kuin pelais shakkia pulun kanssa. Se ei osaa sääntöjä, sitten se kaataa kaikki pelinappulat, paskantaa pelilaudalle ja lentää kavereidensa luo kertomaan kuinka oli oikeassa.

Ja armoton kalabaliikki ja huuto siitä, kun totesin että tästä lähdin molemmilla on täysin omat raha-asiat. Kun ei homma näköjään muuten toimi.

Voi vittujen vittu mikä kohmelo. Välillä pelottaa että kuolee ja välillä ettei kuole. Sisällä ei pysy kuin kolmen koukun rapala. Ei taas elämä sykähtele. Voi perkeleen himovitun saatana!

EI ONNISTUNU KESÄKUNTO JA NYT ON JUNNANNU PAINOT PAIKALLAAN MONTA VIIKKOA EIKÄ PROGRESSIO TAPAHDU JA LÄSKIÄ KAIKKIALLA
SE ON LÄHETTÄVÄ LENKILLE JOO. VITTU :curs:

On se kumma miten paljon tulee uusintoja nykyisin. Saatana Mestareiden Mestari ja Linnantähdet esimerkiks. Kun ei ole edes yhden tai kahden jakson mittaisia, vaan kestää vittu kuukaustolkulla.. puolvuotta sit tuli suunnillee molemmat, ja nyt jo pyörii uusintana primetime katseluaikaan. Kohta pitää vissiin kaikki ohjelmat ostaa erikseen, jos ei halua katsoa jotain muoti, keitto, lifestyle, näin jätät naisen, amerikan läskeimmät ja tyhmimmät, hurja remontti, paskasin vessa jne. jne. paskaa! Heitän saatana ulos koko toosan. Ei ole television viimeseen 10 vuoteen ollu mistään kotosin, paitsi Ylen kohdalla. Moon TVki lopetti. :(

Ei saatana!! Ihan märkänä petikamppeet kun hikoillu varmaan sen 10litraa nukkuessa. Voi helevetin 16. Pitäisi jaksaa vielä ponnistella ihmisten ilmoille tänään, voi jeesusmariaåkerlund että sese vasta menee perseelleen.

Ei saatana!! Ihan märkänä petikamppeet kun hikoillu varmaan sen 10litraa nukkuessa. Voi helevetin 16. Pitäisi jaksaa vielä ponnistella ihmisten ilmoille tänään, voi jeesusmariaåkerlund että sese vasta menee perseelleen.

Niin hiostava ilma niin itelläkin helvetin kuuma koko ajan - pakko laittaa tuuletin päälle.

Naisen logiikka. Se on äärettömän hieno asia. Mut herätettiin krapulapäiväunilta sen takia, että mun täytyy tuoda viiden minuutin päästä yksi kirja neidille autoon tonne talon päätyyn ettei hänen tarvitse ajaa autolla oven eteen ja hakea sitä itse. Unenpöpperössä suostuin enkä tajunnut, että kaiken lisäksi siellä sataa. Ja se varmaan ei ole mikään yllätys, että viisi minuuttia olikin yli kymmenen minuuttia. Eli minä heräsin päiväunilta, vedin vaatteet niskaan ja kävelin vesisateessa lähemmäs 100 m talon päätyyn ja kastuin siellä viisi minuuttia sen sijaan, että auton olisi voinut ajaa tohon oven eteen ja hakea sen kirjan ihan itse.

Naiset.

Vituttaa kun "uudet viestit" nappi on vaihtanut paikkaa. Oon jo vissiin 6 kertaa mennyt inboxiin vahingossa. ryäää

Viikonloppu meni vituiks töitten takia eikä ole ehtinyt harrastamaan mitään. Vituttaa muutenkin koko paskaduuni :curs:

Valehtelevat, paskanaamaiset, toisten asioihin puuttuvat, omaa etuaan keinolla millä hyvänsä tavoittelevat, epärehelliset, munattomat ja muutenkin ihan helvetin vittumaiset ihmiset. Voi herrajumala taas.

Back
Ylös Bottom