Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tikari sanoi:
Kyllä taisi olla ihan tavallinen luudanvarsi. Ei ainakaan kovin "tekniseltä vempeleeltä" näyttänyt. Tarkistan tänäiltana salilla, että mikä kepukka se salin nurkkaan nojaa. Uskaltaakohan sitä nostaakaan, jos tulee ne kamalat lihakset eikä huomenna aamulla mahdukaan enää paitaan ?...
Joo, älä hyvä ihminen koske siihen!! Menee vielä koko garderoobi uusiks!

Kerrohan sit meille muillekin mitä arvioit sen kepin painoksi. ...ties vaikka tolla metodilla sais hauikset uuteen kasvuun. Ne onkin jo ärsyttävän kauan junnanneet paikoillaan.

elasto sanoi:
Tapanilan Erällä käy sellanen mies, jonka treenit on jokseenkin eriskummallisia. Vastuksena hänen tekemissä liikkeissä on yleensä ilma ja liikkeet on yleensä ihan perusliikkeitä, joita pystyisi tehdä käsipainoilla, tangolla ja erillissä laitteilla mitä salilta löytyy. Vielä hauskemman tästä treenistä tekee sen, että kyseinen herra puhisee liikkeiden aikana aivan älyttömästi! :D En pysty edes kuvailla sitä tässä vaan se pitäisi itse nähdä. Onko tää kyseinen "ilmatreeni" joku erikoistekniikka vai onko se vaan jotenkin eriskummallista, niin kuin se mun mielestä näyttää? Ja sitä ihmettelen miten joku voi puhista niin paljon jos tekee jossain salin nurkassa seisaalteen "alataljaa" ilmavastuksella, niin kuin vetäisi jotain 150 kiloa?

Repesin! :lol2:

No onks se äijä kehittyny täl erikois:david:tekniikalla? Harkitsen itsekkin ilmatreeniin siirtymistä jos kehitystä on tapahtunut. :worship: :lol2:

Cthulhu sanoi:
Noihin samoihin vaatteisiin toteaisin seuraavaa.
Minullakin on viisi täysin samanlaista Better Bodies paitaa ja voipi vaikuttaa siltä, että minulla on aina sama paita mutta kyllä minä vaindan sen parin kuukauden välein.

REPS.. :hyper:

Samppo sanoi:
Toihan on ihan asiaa!! Vaatii oikeasti kovaa äijää käyttää lastenaiheista pyyhettä! Itse käytän jatkuvasti salilla vanhaa kulahatnutta pyyhettä jonka muistaakseni sain melko nuorena joululahjaksi. Silloin häpesin sitä ja se sai lojua kaapinpohjalla mutta muutama vuosi sitten löysin pyyhkeen taas ja ajattelin että toihan sopii salipyyhkeeksi. Siinä on Karvisen kuvia, yksi jossa Karvinen pyöräilee puuskuttaen kovaa ja toinen jossa Karvinen on työntänyt mahottoman rautakasan suorille käsille. Tanko on taipunut tollaset 60 astetta. Siitä pyyhkeestä mut salilla tunnistaa.... ei oo varmana montaa ketä tuollaisen pyyhkeen kanssa salilla heiluis!

tikkuniska sanoi:
Mulla on samanlainen pyyhe!!! :rock:

Mulla kans :hyper:

Voi saatana ku vituttaa. Ei tullu nukutukuks edes MINUUTTIA viime yönä, ei tämmöstä voi oikeesti tapahtua. Ja nyt on niin vitun ylienerginen olo et ei saa enää nukutuks :curs:

terveisin:
01.00 - nukkumaan
03.00 - tyyny huonosti
04.00 - "tapan noi pikkulinnut kohta tuolta takapihalta"
04.30 - -> einespizza jääkaapista
05.30 - lukemaan nyt-liitettä
06.00 - leffaa katsomaan

No, kohta tarvii taas mennä mutta eiköhän tässä palata vielä monta kertaa koneelle tänä päivänä...

:curs:

protsku sanoi:
No, kohta tarvii taas mennä mutta eiköhän tässä palata vielä monta kertaa koneelle tänä päivänä...

:curs:

Valitettavasti... :evil:

Tää on ihan vitun uskomatonta olkapää vaikutti jo olevan kunnossa mutta pari päivää sitten poks jostain syystä ja nyt taas ihan paskana.

No eihän tässä ole vasta mennytkään kun puoli vuotta hukkaan,
rinnanympäryskään ei ole näköjään penentynyt kun 13CM!!!

sterpuska sanoi:
Tää on ihan vitun uskomatonta olkapää vaikutti jo olevan kunnossa mutta pari päivää sitten poks jostain syystä ja nyt taas ihan paskana.

No eihän tässä ole vasta mennytkään kun puoli vuotta hukkaan,
rinnanympäryskään ei ole näköjään penentynyt kun 13CM!!!

Taysin sama juttu! (tosin en oo mitannut kutistumisia --> vitutusta ei halua maksimoida). :curs: :curs:

Kuudes välivuosi edessä... *erittäin syvä huokaus* Aika harvoin on sellainen olo, että haluan olla huippuhumalassa. En edes muista kuinka kauan edellisestä kerrasta on (puhumme vuosista)..

:itku: :curs: :kippis1: :hyper: :down:

Oheinen kuvasarja kertoo olotiloista...

Aina kun saatana tv:n pistää päälle niin noin 3-5 kanavalta tulee futista. Ymmärrän kyllä jos siitä joku tykkää mutta jotain rajaa. Ei noita pelejä tarvitse kolmeen kertaan näyttää. Melkein ennemmin katsois golfia tai tennistä kuin tota.
No makuasioista ei voi kiistellä kai siitä joku tykkää kun sitä näytetään..

Ranne hajos säkkiä luödessä.Kerkes olla kunnossa jo 6kk,vittu kun sitä säkkiä tulee hakattua aina siihen malliin että ois tappamassa jotain.

72e 2 vuoden väliaikaisesta kortista, koko vitun ajokorttihomma on niin saatanan perseestä. Vittuun toiset vaiheet ja pimeellä ajot jne. PRKL mitä rahastusta.

Vittu kun alkaa vituttamaan nämä paskat jalat! Kohta on kaikki mahdolliset rasitusvammat ja muut käyty läpi. Tuossa äsken olin lenkillä ja eiköhän nyt kun penikkataudista ja polven rasitusvammasta on päästy niin alkanut tuosta lonkan/perseen seudulta pistämään jotenkin aivan vitun vammaisesti ja sai nilkuttaa kotiin. Saatana. :curs:

Olipa vammanen sali päivä.. :( Aloin tekeen maastavetoo,niin kuulu sellanen ääni ku jotain ois revenny..No jatkoin edelleen ja taas kuulu mut en välittänyt ja taas jatkoin ja sit kuulu sellanen pitkä sellanen ääni.No menin sit peilin eteen ja huomasin et shortsit repes perseestä. :D

ZaGaTo sanoi:
Olipa vammanen sali päivä.. :( Aloin tekeen maastavetoo,niin kuulu sellanen ääni ku jotain ois revenny..No jatkoin edelleen ja taas kuulu mut en välittänyt ja taas jatkoin ja sit kuulu sellanen pitkä sellanen ääni.No menin sit peilin eteen ja huomasin et shortsit repes perseestä. :D

REPS :lol2:

Back
Ylös Bottom