Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

KäveleväRuumis sanoi:
Täälläkin on samanlainen pyyhe!!! :rock:

..Taidanpa vaihtaa tuon salipyyhkeeksi, jos se kerta on kovan jätkän merkki. ;)
ASIAA!! Arvasinhan mä että jos vaan kiveä kääntää niin löytyyhän ne muutkin karvispyyhetyypit!

Oh-hoh :eek: tais Wildemarilla mennä vähän väärästä kurkusta tää karvispyyhejuttu. Varmaan tajus just itte heittäneensä ainoan kovan tyypin tunnusmerkkinsä roskiin viikko sitten! :D :kippis1:

mattibodari sanoi:
on. tee muita rintaliikkeitä, ei se penkki tangolla ole niin tärkeä liike.
Juu, tein rintaa muilla liikkeillä, piti vaan katsoa mihin suuntaan kunto on lähteny menemään kun oli kuukauden tauko.Paskempaan sunntaanhan se oli lähteny. Mutta kyllä tää tästä :D

hpena sanoi:
Oonpa saanu noin viiskilosen tangon ristitaljassa päähäni kun erehdyin vaihtamaan painoja enkä muistanu että kun tapin ottaa pois niin se tankohan tulee sieltä tietysti alas. Kyllä vähän jysähti.

Joo, näin on käynyt myös mulle! :nolo: Muutenkin kaikki kokemani salikomedia on ollut enemmän tai vähemmän itseni tuottamaa, joten ei niistä sen enempää... :)

hpena sanoi:
Mitähän mulle nyt tulis mieleen näitä hassuuksia...
Kisahallilla tepastelee usein yks jätkä joka käy neljä kertaa päivässä salilla.
:david

Ärsyttävistä kanssareenaajista mieleen nouseen kaksi:
Takatukkainen setä joka pyrkii aina juttelemaan ja selittää kuinka on hyvä että nuoret harrastaa ja ei saa sotkeutua huumeisiin ja ottaa välillä jollain 170kglla penkistä 5 cm nytkytyksiä. Jätkä on aika pitkä,laiha ja omistaa piiiitkät kädet, saa ehkä satasen ylös jos punnertaa oikeesti penkkiä.
Toinen jätkä ei tee mitään muuta salilla kun vetää mavea korokkeilta noin 3 cm ilmaan suht isoilla romuilla ja kävelee palautuksen ajan (yli 5 min) hermostuneesti ympäriinsä ja puhisee.

Hah hah nuo kisiksen jätkät on legendoja. Takatukka miehen(suh´koht laiha kaveri?) kanssa on tullut muutaman kerran puhuttua. Iloinen veikko hän on, menee vain vähän överiksi nuo hänen juttunsa.
Noita koroke tyypejä on kaksi. Toinen näyttää siltä, että olisi katsonut ritari-ässää 3 päivää putkeen, sen verran vinksahtanut ilme hänellä on. Ulkomuodoltaan hän muistuttaa Gorillaa hartiat ovat todella edessä ja ryhti on surkea.
Tämä toinen koroke mavemies eli "sankari" on varmasti kaikille kisiksellä käyville tuttu kaveri. Itse olen nähnyt vuosien varrella kaksi eri variaatiota hänen treenissään. 1. Mave tai 2.Kyykky. Jos hän joskus jotain muuta tekee kuin istuu niin silloin saa kyllä painot kyytiä. Muistan hyvin kun oli viimeinen mavesarjani alkamassa. Mies kysyi, että voiko tehdä välissä, sanoin kaikin mokomin. Hän otti korokkeen ja nosti tangon erittäin kevyesti 5-6 kertaa. Hän olisi saannut paljon enemmän toistoja, taisi olla kevyt lämmittely 200:lla.

Omasta mielestäni ärsyttävin :david: kisiksellä on se kaveri, jolla on aina sama paita päällä ja siinä lukee "täyttä olutta". Tyypin treenistä ei saa oikein mitään tolkkua. Yhdenkin kerran hän nosti käsipainot käsien varaan ja teki yhden olankohautuksen. Ei tuossa vielä mitään, mutta ilmeisesti se oli sitten sarjamuotoista treeniä, koska noita samoja sarjoja tuli enemmänkin. Olet merkattu mies!

Joo nolot tilanteet... Yks kerta haba-reenillä oli salilta kaikki tankojen kierrelukot käytössä/hukassa. Siinä olin minä ja yks isompi jantteri jota näen useasti salilla. En tiedä onko se vaan niin viilee tyyppi vai kattooko se mun reeniä pikkupainoilla pelleilyksi, on se kuites iso äijä. No, laitoin painot scott-tankoon ilman lukkoja, seisaaltaan olin tekemässä sarjoja ja nostin sen telineestä. Kilin kolin, ensin oikean puolen painot lattialle. Yritin kikkailla että vasemmat olis pysyny mut eihän siitä tullu hevonv**tua, neki tippu lattialle. Se kaveri siinä vieressä tirskahti ja hymyili viileesti. Huhhuh... Tunsin itseni :david: ksi.

Yks semmonen varmaan 40nen äijä käy joskus vetämässä shown. Sillä on päällä semmonen helvetin vanha räikeänvärinen tuulipuku, ja se vetää joka kerta samat setit hirveällä tahdilla. Ensin ylätalja niin kauan että naama on punanen, sitten reidenojennus heti perään, samantien alatalja sippiin asti, takareidet jne. On se vaan perkuleen hauska kattoa. :D

Joo, se "täyttä olutta"-jätkä sai sen paidan joskus talvella, sitä ennen sillä oli aina Kaso Securityn paita. Kuuluu sarjaan aina_samat_treenikamat_päällä. Ihmetyttää sellaset jätkät. Peseekö ne niitä koskaan? Kun ne pesee ne niin joutuuko ne pitämään taukoa pari päivää sen takia ettei ole treenikamoja? Mikä helvetti estää niitä välillä käyttämästä jotain muita kamoja? Yksi hyvä esimerkki näistä on "viikinki": se jätkä joka näyttää kävelleen kisikselle suoraan kasikytluvulta. Pitkä tukka, aina samat mustat salihousut ja se sama musta paita jossa ne ihme hihat (melkeen hihaton). Ihan ok kaveri ilmeisesti, mutta aika hassun näköinen.

Noihin samoihin vaatteisiin toteaisin seuraavaa.
Minullakin on viisi täysin samanlaista Better Bodies paitaa ja voipi vaikuttaa siltä, että minulla on aina sama paita mutta kyllä minä vaindan sen parin kuukauden välein.

Samppo sanoi:
Oh-hoh :eek: tais Wildemarilla mennä vähän väärästä kurkusta tää karvispyyhejuttu. Varmaan tajus just itte heittäneensä ainoan kovan tyypin tunnusmerkkinsä roskiin viikko sitten! :D :kippis1:

Ejeijeijeijei ja vielä kerran ejei. Siis pointtihan oli se, että tuo pyyhejuttu on korkeintaan hyvä vitsi ellei neutraali asia, eikä suinkaan mikään nolostuksenaihe. Itelläni joku miljoonabiljoonasentiljoona kertaa ollut Muumi-pyyhe mukana ja jos se jollekulle tuottaa ongelmia niin not my bad. Sitä paitsi toisen pyyhekuvioinnin tiirailu suihkutiloissa on mielestäni vähintäänkin epäilyttävää. :rolleyes:

Vaatteista myös. Itsellä salia varten yhdet verskat, pari samanlaista paitaa ja muutamat sukat. Pesukone pyörii 2-3 kertaa viikossa ja rojut kuivuu aina yön aikana. Monikohan metro mua nyt tuijottaa selän takana "sillä silmällä".. vvvhvhv puistattaa ajatuskin.

Kannattaa muutenkin vähän miettiä, että kuinka reilua on antaa täällä anonyyminä tarkkoja tuntomerkkejä salinne "koomikoista".

hpena sanoi:
Kuuluu sarjaan aina_samat_treenikamat_päällä. Ihmetyttää sellaset jätkät. Peseekö ne niitä koskaan? Kun ne pesee ne niin joutuuko ne pitämään taukoa pari päivää sen takia ettei ole treenikamoja? Mikä helvetti estää niitä välillä käyttämästä jotain muita kamoja?
:offtopic: Itsekin treenaan hyvin usein samoilla treenivaatteilla, tietysti pesen ne välillä. Siis ei ole mikään ongelma pestä treenikamoja joka käytön jälkeen. Joten miksi ihmeessä pitäisi treenikamoja olla useita? Riittää kun vaatteet on ehjät, suht siistit ja ei haise tai muuten ole epämiellyttäviä. Ei ole mitään väliä vaikka sitten olisikin joka kerta samat kuteet päällä.

Tapanilan Erällä käy sellanen mies, jonka treenit on jokseenkin eriskummallisia. Vastuksena hänen tekemissä liikkeissä on yleensä ilma ja liikkeet on yleensä ihan perusliikkeitä, joita pystyisi tehdä käsipainoilla, tangolla ja erillissä laitteilla mitä salilta löytyy. Vielä hauskemman tästä treenistä tekee sen, että kyseinen herra puhisee liikkeiden aikana aivan älyttömästi! :D En pysty edes kuvailla sitä tässä vaan se pitäisi itse nähdä. Onko tää kyseinen "ilmatreeni" joku erikoistekniikka vai onko se vaan jotenkin eriskummallista, niin kuin se mun mielestä näyttää? Ja sitä ihmettelen miten joku voi puhista niin paljon jos tekee jossain salin nurkassa seisaalteen "alataljaa" ilmavastuksella, niin kuin vetäisi jotain 150 kiloa?

Mulla myös parit sarjat samanlaisia treenipaitoja ja housuina useammat mustat jazzhousut. Usein kotiin tullessa lyön hikiset treenivaatteet lavuaariin ja pesen ne käsipyykkinä. Kuivuu yönyli seuraavaksi päiväksi / treenikerraksi, ja taas on puhdasta käytössä. Jos ei jaksata pestä nyrkkipyykissä vaan odottaa seuraavaa konepesukertaa, otan seuraavan paidan kaapista ja se saattaa olla vieläpä samanlainen.
Ehkä joku katsoo salilla, että tuolla se taas tuossa samassa paidassa, mutta so-not ! Pesen vermeet niin monta kertaa kuin ne kestää siistinä ja sitten heitän roskiin tai autotallirätiksi ja uutta tilalle. Voisihan kaapin ostaa täyteen salivaatteita, mutta tämä homma toimii hyvin näinkin. Eipä ole kymmentä hikipaitaa haisemassa pyykkikorissa pyykkipäivää odottamassa.

Mutta mutta, threadin mukaan:
Paljonko keppijumppakeppi painaa ?
Tässä männäviikolla yksi täti teki 3x15 sarjaa reilun minuutin palautuksilla hauisliikkeitä keppijumppakeppiä nostellen. Ei ilmeisesti tahtonut isoja rumia lihaksia.
:lol2:

Wildemar sanoi:
Ejeijeijeijei ja vielä kerran ejei. Siis pointtihan oli se, että tuo pyyhejuttu on korkeintaan hyvä vitsi ellei neutraali asia, eikä suinkaan mikään nolostuksenaihe. Itelläni joku miljoonabiljoonasentiljoona kertaa ollut Muumi-pyyhe mukana ja jos se jollekulle tuottaa ongelmia niin not my bad. Sitä paitsi toisen pyyhekuvioinnin tiirailu suihkutiloissa on mielestäni vähintäänkin epäilyttävää. :rolleyes:
Niin noh, ottamatta kantaa siihen miten gay tai not toisen pyyhkeen kuvan huomioiminen on, niin hyvä kannanottohan tuollainen pyyhe on joka tapauksessa! Ei kaiken tarvi niin hiton vakavaa olla!

Tikari sanoi:
...Paljonko keppijumppakeppi painaa ?
Tässä männäviikolla yksi täti teki 3x15 sarjaa reilun minuutin palautuksilla hauisliikkeitä keppijumppakeppiä nostellen. Ei ilmeisesti tahtonut isoja rumia lihaksia.
:lol2:
Siis teki luudanvarrella hauista vai ihan sellaisella "oikealla" muovisella keppijumppakepillä? Käsittääkseni niitä komposiittikeppejä on jopa useamman painoisia tyyliin 3kg, 5kg, 8kg tai jotain vastaavaa.
Mutta oli miten oli, kyllähän nuo isot möykkyisät lihakset ovat rumia, naisilla varsinkin, joten en ihmettele hetkeäkään että joku mieluummin halua tehdä pienemmillä painoilla! :D ;)

Pakko ottaa kantaa vielä tuohon vaatejupakkaan! Itseltäni ei löydy useampaa paria merkkisalivaatteita kahta gaspin housuja lukuunottamatta. Mitä paitoihin tulee olen koittanut lähinnä käyttää loppuun vanhoja kulahatneita t-paitoja salipaitoina. Esim ruosteenvärinen kulahtanut jack & jones t-paita on minulle kelvannut salipaitana (muiden muassa tietty) jo reilun vuoden verran, vaikka kainalossa onkin alkanut esiintymään kasvava tuuletusaukko. Ei kait se niin tarkkaa ole! Varsinkaan niissä hikihelkkareissa joissa yleensä käyn. Tosin huvikseni käynyt joskus mimmin seurassa tutustumassa (ilmaiseksi tietenkin) turun seudun "kuntokeskuksiin", ja varsinkin näihin uusimpiin hienoimpiin sellaisiin, tyyliin trivium ja elixia (muistaakseni). Kyseisissä paikoissa olen joskus tuntenut jonkun arvostelevan katseen ryysyisissä treenivaatteissani, mutta täytyyhän noille regina-reisilähentäjäkoneessa-treenaajillekin näyttää välillä vähän alkukantaisempaa menoa! :)

Pönkitän vielä itseäni laittamalla: :rock: HooCee:tä!!

hpena sanoi:
Kuuluu sarjaan aina_samat_treenikamat_päällä. Ihmetyttää sellaset jätkät. Peseekö ne niitä koskaan? Kun ne pesee ne niin joutuuko ne pitämään taukoa pari päivää sen takia ettei ole treenikamoja?

Sulla taitaa vielä äiti pestä pyykit, kun et tiedä ettei pesu+kuivuminen ota aivan kahta päivää..

hpena sanoi:
Yksi hyvä esimerkki näistä on "viikinki": se jätkä joka näyttää kävelleen kisikselle suoraan kasikytluvulta. Pitkä tukka, aina samat mustat salihousut ja se sama musta paita jossa ne ihme hihat (melkeen hihaton). Ihan ok kaveri ilmeisesti, mutta aika hassun näköinen.

Kaverilla on siis mustat housut, melkein hihaton musta paita ja pitkä tukka. Kyllä on ihme kaveri. Tottahan tuollainen käytös pitäisi kieltää. :jahas:

Tikari sanoi:
Mulla myös parit sarjat samanlaisia treenipaitoja ja housuina useammat mustat jazzhousut. Usein kotiin tullessa lyön hikiset treenivaatteet lavuaariin ja pesen ne käsipyykkinä. Kuivuu yönyli seuraavaksi päiväksi / treenikerraksi, ja taas on puhdasta käytössä. Jos ei jaksata pestä nyrkkipyykissä vaan odottaa seuraavaa konepesukertaa, otan seuraavan paidan kaapista ja se saattaa olla vieläpä samanlainen.

Hyvä systeemi. Tähän vielä yksi legendaarinen Pirkka-niksi: mennään suihkuun treenivaatteet päällä! :rock:

Ruokalusikka sanoi:
Vaatteista myös. Itsellä salia varten yhdet verskat, pari samanlaista paitaa ja muutamat sukat. Pesukone pyörii 2-3 kertaa viikossa ja rojut kuivuu aina yön aikana. Monikohan metro mua nyt tuijottaa selän takana "sillä silmällä".. vvvhvhv puistattaa ajatuskin.

Kannattaa muutenkin vähän miettiä, että kuinka reilua on antaa täällä anonyyminä tarkkoja tuntomerkkejä salinne "koomikoista".

Joo, pitääkö esim Kisiksen kävijöistä antaa tollasia tuntomerkkejä. Itse olen tunnistanut noilla tuntomerkeillä jo monta "kaveria". Eiköhön meillä jokaisella ole jotain joka voi herättää hilpeyttä muissa salilla kävijöissä. Odottelenkin tässä ensimmäistä kommentia itsestäni...

Samppo sanoi:
Siis teki luudanvarrella hauista vai ihan sellaisella "oikealla" muovisella keppijumppakepillä? Käsittääkseni niitä komposiittikeppejä on jopa useamman painoisia tyyliin 3kg, 5kg, 8kg tai jotain vastaavaa.
Mutta oli miten oli, kyllähän nuo isot möykkyisät lihakset ovat rumia, naisilla varsinkin, joten en ihmettele hetkeäkään että joku mieluummin halua tehdä pienemmillä painoilla! *klips*

Kyllä taisi olla ihan tavallinen luudanvarsi. Ei ainakaan kovin "tekniseltä vempeleeltä" näyttänyt. Tarkistan tänäiltana salilla, että mikä kepukka se salin nurkkaan nojaa. Uskaltaakohan sitä nostaakaan, jos tulee ne kamalat lihakset eikä huomenna aamulla mahdukaan enää paitaan ? :jahas:

protsku sanoi:
Hyvä systeemi. Tähän vielä yksi legendaarinen Pirkka-niksi: mennään suihkuun treenivaatteet päällä! :rock:
:hyper:
Enpä ole tuota tullut ajatelleeksikaan. Kaksi kärpästä samalla iskulla. :lol2:

Samppo sanoi:
Niin noh, ottamatta kantaa siihen miten gay tai not toisen pyyhkeen kuvan huomioiminen on, niin hyvä kannanottohan tuollainen pyyhe on joka tapauksessa! Ei kaiken tarvi niin hiton vakavaa olla!

Mulla on yleensä rannalla ja joskus salillakin sinikeltainen pyyhe jossa on kiekkoilijan kuva ja ruotsinkielinen teksti "Ishockey VM 1995." Repikää siitä.

Koipireisi sanoi:
Mulla on yleensä rannalla ja joskus salillakin sinikeltainen pyyhe jossa on kiekkoilijan kuva ja ruotsinkielinen teksti "Ishockey VM 1995." Repikää siitä.
*huokaus* ...voittaja...

Back
Ylös Bottom